Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 35

Discussie: Never Ending

  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 augustus 2007
    Berichten
    18
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    55 euro for this cake? No, no, no! It's really bad. For 50 euro in Poland we have great 100 shoots 30mm batteries - JW414 The Beściak, Pyrotechnic Master, Show of Fireworks, Exclusive Collection - effects a better, for example: gold willow, red stars with golden rain

  2. #17
    VWC-Lid Vinnie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2007
    Berichten
    192
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witus Bekijk bericht
    55 euro for this cake? No, no, no! It's really bad. For 50 euro in Poland we have great 100 shoots 30mm batteries - JW414 The Beściak, Pyrotechnic Master, Show of Fireworks, Exclusive Collection - effects a better, for example: gold willow, red stars with golden rain
    >.> I wasn't about to thank you, but to qoute... I'll click better the next time lol..

    You are talking about Poland, a whole other country, especially when you're talking about fireworks lol, all those guidelines here for the manufacturers... You'd go crazy when you read about it, when you're used to a cake from Poland

    ~~~~~~

    Ik vind het opzich wel een aardige cake, met al die effecten, maar als deze 65 euro kost... nee bedankt. kies ik liever voor een andere, met minder soorten effecten, maar wel meer van hetzelfde.

    Vincent

  3. #18
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Ja die 55 euro is nog steeds adviesprijs he. Als je lokale dealer daar bout aan heeft, betaal je dus gerust meer. Ik had dat ding afgelopen jaar dus al voor 55 euro reëele prijs zien staan, was dus al wezenlijk duurder dan de adviesprijs.

    Als jullie hem voor 55 kunnen aanschaffen dan zit je dus op adviesprijs en dat is redelijk fair te noemen. Als je dan een dealer hebt die nog 10 euro hoger zit, dan weet je dus dat je door de lokale dealer genaaid wordt.

    Vernam zelf vorig jaar dus dat dit stukkie leuk vuurwerk regionaal gezien 10 euro in prijs kon schelen. Dat vind ik behoorlijk fors hoor. En dat ligt dan dus puur aan de detailisten en niet aan de importeur. Laat ik dat wel even genuanceerd duidelijk maken.

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 november 2007
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    30
    Thanks
    47
    0 waarderingen in 0 posts
    op de film lijken die boeketjes me wat matig. maar ik vind die zwermen vonkenende altijd wel een mooi effect.

    Het valt me vaak wel tegen dat bij 500g. met heel veel schoten (150+) die effecten zo laag worden. Als je zo'n ding nou met minder maar tot de nok toe gevulde schoten vult, wordt het allemaal een stuk mooier. waarschijnlijk willen ze gwoon doen of je met 200 schoten de avond van je leven beleeft ofzo.

  5. #20
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Prachtige cake dit, begint met een fonteintje en gaat daarna een enorm lange tijd door met het schieten van luchteffecten. Opbouwende cake met als afsluiter een waaier van chrysantemum crackling, prima gekozen.
    De prijs is iets waar je ook zeker ander mooi vuurwerk voor kunt halen, toch vind ik dit een van de betere cakes aangezien hij zo langdurig is, maar wel constant effecten levert.

    Voor de consument die veel effecten wilt hebben en langdurig genieten, dan is dit toch wel een aanrader.

  6. #21
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    hier is nog een filmpje om nog een betere indruk van deze prachtige cake te krijgen, met zn afwisselingen, lange tijdsduur en in mijn ogen goede prijs:

    http://www.vuurwerkfilmpjes.nl/filmp...nding_demo.wmv

  7. #22
    VWC-Lid pigi.'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 oktober 2007
    Berichten
    792
    Thanks
    85
    212 waarderingen in 63 posts
    Laatst gewijzigd door pigi.; 15 december 2008 om 18:24

  8. #23
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    Dit jaar heb ik deze cake met oud en nieuw zelf afgestoken. het is gewoon een hardstikke mooie cake. in het begin een soort fonteintje, daarna mines, daarna fishes, ach dat zien jullie zelf ook wel aan de hand vd filmpjes

    tis gewoon een vuurwerkshow in een doos was de reactie van 1 van de toeschouwers en daar ben ik helemaal mee eens. een goede aankoop!

  9. #24
    VWC-Lid Jeko's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 juli 2005
    Berichten
    764
    Thanks
    131
    198 waarderingen in 61 posts
    Film:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

  10. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 november 2008
    Berichten
    305
    Thanks
    54
    15 waarderingen in 10 posts
    ik had deze in 2007 gekocht voor €55,- en vond het toen egt een super ding. begint met een aardig fonteintje dan komen er best wel leuke en gevarieerde effecten met een super finale. hier op de film lijken de effecten best klein maar als je er onder staat zijn ze toch best groot.

  11. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Berichten
    3.911
    Thanks
    6.391
    2.222 waarderingen in 1.116 posts
    Zo eindelijk dat ik denk dat het het waar is om zoveel geld aan 1 cake uit te geven deze was niet de heletijd het zelfde en hij duurde ook nog is lang het begin vond ik het heftigs jammer dat deze niet in de buurt verkrijgbaar zal zijn!

  12. #27
    VWC-Lid pigi.'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 oktober 2007
    Berichten
    792
    Thanks
    85
    212 waarderingen in 63 posts
    er komt geen einde aan..
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

  13. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Berichten
    1.574
    Thanks
    772
    1.445 waarderingen in 542 posts
    zeker een goede pot hij blijft maar door gaan met nog redelijk mooie effecten en die mine's zijn echt geweldig vind ik lekker tempo. ik heb hem live op een demo mogen zien op een afstand van 60meter en toen kwam hij alsnog goed over dus als je er met O&N op 20meter staat moet dit een geweldig effect geven.
    misschien zit hij er volgend jaar bij mij ook wel in!

  14. #29
    VWC-Lid bryan613's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2009
    Berichten
    402
    Thanks
    210
    113 waarderingen in 76 posts
    langdurig effect en ook aardige mooie effecten.
    Ik twijfel alleen nog aan de prijs.
    meenemen of laten staan?

  15. #30
    VWC-Lid pigi.'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 oktober 2007
    Berichten
    792
    Thanks
    85
    212 waarderingen in 63 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bryan613 Bekijk bericht
    langdurig effect en ook aardige mooie effecten.
    Ik twijfel alleen nog aan de prijs.
    meenemen of laten staan?
    Ik vond hem tegenvallen tijdens de demo. De effecten waren klein en voor die 60 euro, kan je veel betere producten kopen.
    Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •