Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Mission Possible

  1. #1
    VWC-Lid Bitorro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 oktober 2009
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    144
    Thanks
    26
    30 waarderingen in 14 posts

    Mission Possible

    Artikelnummer: 1518
    Artikelnaam: Mission Possible
    Netto kruitgewicht: 200 gr.
    Aantal schoten: 100 Schots
    Effectomschrijving: 2 tot 3 multi color (groen en rood) commets met staart.
    Richtprijs: € 7,95 euro
    Productfoto:
    Laatst gewijzigd door Mattenfreak; 17 augustus 2013 om 15:39 Reden: Productfoto toegevoegd + effectomschrijving aangepast

  2. #2
    VWC-Lid Bitorro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 oktober 2009
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    144
    Thanks
    26
    30 waarderingen in 14 posts
    Nou, deze cake is wel mijn grootste miskoop geweest afgelopen O&N. Ik had me er al niet al teveel van voorgesteld, maar was aan de andere kant ook wel nieuwsgierig naar de effecten, en had gehoopt dat de cake in rap tempo er een fors aantal commets uit zou stampen...tsja, de cake deed precies het tegenovergestelde. Heel traaaaag kwamen er twee of drie lichtkogeltjes de lucht in middels een heel zielig pufje...heel eventjes gedacht dat er halverwege toch nog een versnelling aan zat te komen, maar helaas, dit was schijn. De cake was onderdeel van m'n 20.00 uur projectje, maar het scheelde niet veel of we stonden om 24.00 uur nog naar deze cake te kijken. Halverwege heb ik maar de volgende cakes aangestoken die op het programma stonden, want dit was gewoon te tergend om aan te zien. Die € 17,95 is ie dus niet waard, maar zelfs voor 7,95 zou ik deze cake aan niemand aanbevelen.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •