Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Men in White

  1. #1
    VWC-Lid Bitorro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 oktober 2009
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    144
    Thanks
    26
    30 waarderingen in 14 posts

    Men in White

    Artikelnummer: 1524
    Artikelnaam: Men in White
    Netto kruitgewicht: 180 gr.
    Aantal schoten: 12 Schots
    Effectomschrijving: Blauwe coconut met witte blinker.
    Richtprijs: € 23.95 euro
    Productfoto:
    Laatst gewijzigd door Mattenfreak; 17 augustus 2013 om 15:38 Reden: Productfoto toegevoegd

  2. #2
    VWC-Lid Bitorro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 oktober 2009
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    144
    Thanks
    26
    30 waarderingen in 14 posts
    Nou deze heb ik vanochtend opgehaald, en het viel me gelijk al op dat er een verkeerd label op de cake zat...althans de naam was verkeerd. Toen ik verder keek zag ik ineens staan dat Evuco de importeur was. Dat vond ik best verrassend...toen zag ik ineens dat het label een beetje los zat, waarna het wel leek of er nog een label onder zat. Ik was zelf nog niet zo bekend met het vuurwerk van Evuco, dus ik was wel benieuwd welke cake het was...en toen werd ik wel even stil en de onderstaande foto laat wel zien waarom denk ik.

    Ik vind dit echt schandalig hoor. Oké, omlabelingen komen wel vaker voor, maar om de prijs van deze cakes dan zo hoog te leggen (van 22 t/m 25 euro p/st) terwijl dat pakket vorig jaar 80 euro was incl pijlen!! Dit vind ik echt een zware tegenvaller , nog even los van de kwaliteit van de cakes.

  3. Deze gebruiker waardeert Bitorro voor het bericht:


  4. #3
    VWC-Lid Doodskopper's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    151
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Wow dat is wel heel erg laag van meester vuurwerk, had ik niet van ze verwacht. Gelukkig dat ik nog niks van M-Selection had besteld (wou wel pijlenpakket kopen tijdens het ophalen van mijn bestelling maar dat ga ik mooi niet doen dus). Had jij veel van de M-Selection?
    Had Ruben toch gelijk
    www.jekovuurwerk.nl

  5. #4
    VWC-Lid Bitorro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 oktober 2009
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    144
    Thanks
    26
    30 waarderingen in 14 posts
    Ik had zelf de Mission Possible en de Men in White (Mind Hunter) gekocht, en me vader kreeg bij z'n bestelling de Mister Z. Dus gelukkig niet zoveel, maar ja de lol van wat nieuws uitproberen gaat er zo wel een beetje vanaf. M'n dag begon zo goed, en toen ik alles uitstalde was ik ook nog erg tevreden maar ik vind dit echt geen leuke actie van Meester Vuurwerk. De Mission Possible is overigens geen omlabeling (zo op het eerste gezicht dan).

    Nou, ik moet zeggen dit was een best mooie cake. Behoorlijke burst en groot boeket. Dit neemt echter het rare smaakje wat ik aan bovenstaande verhaal overhoud niet weg. Vandaag of morgen ga ik toch nog eens een mail sturen naar meester vuurwerk, waarin ik mijn teleurstelling zal laten blijken over de omlabel actie en dan vooral de gehanteerde prijzen.

    Nou, van de week een mail terug gehad van Meester Vuurwerk waar wel één en ander in stond waar ik me wel in kan vinden. Het één en ander ligt misschien niet zo makkelijk als dat ik het heb laten lijken in bovenstaande post. Nou oké, dan ben ik ook de beroerdste niet om dat hier weer even te posten na mijn eerdere berichten. Wat mij betreft een goede service van Meester Vuurwerk. Ik was toch al wel tevreden over de service van Meester Vuurwerk, en dit bevestigt dit alleen maar .
    Laatst gewijzigd door pyroboy; 19 januari 2011 om 17:46

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •