Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sky Symphony

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Oorspronkelijk geplaatst door elgielo Bekijk bericht
    Hij is terug.... danku vulcan....
    Hij schijnt het te weten

    Comment


      #77
      Mmmm dat dacht ik dus omdat hij hier op een site stond in de aanbieding... was te vroeg met mn conclusie blijkbaar

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door elgielo Bekijk bericht
        Mmmm dat dacht ik dus omdat hij hier op een site stond in de aanbieding... was te vroeg met mn conclusie blijkbaar
        Idd, deze staat niet in de catalogus dit jaar
        https://www.houtse-bazar.nl

        Comment


          #79
          Deze is nog te verkrijgen bij de tpvuurwerkshop nog 12 stuks!

          Comment


            #80
            Vorig jaar maar ook gister nog de Sky Symphony in een bunker tegengekomen. Helaas nog nooit gehad, maar vorig jaar wel tijdens een demo in actie gezien. Daar moest dit jaar verandering in komen, maar helaas hebben ze al een andere eindbestemming. Toch mooi om zo'n topper nog eens in een bunker tegen te komen, want zoals het label al aangeeft gaat het hier echt om premium quality. De 3-traps fluiters volgen elkaar met een perfecte timing op. Voor zover ik weet komt de Sky Symphony niet terug, al hoop ik het stiekem wel een beetje!



            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #81
              Leuke cake die ik nog heb mogen aanschouwen afgelopen oud en nieuw, heerlijk traag tempo en een lange fluit.

              Comment


                #82
                Ze zijn binnen, mijn schatjes, 6 hier van

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	EBD16771-00A7-4FE7-B5E9-1A77E7D1ED97.jpg
Vertoningen:1
Grootte:109,0 KB
ID:	1577548

                Comment


                  #83
                  Had er vorig jaar nog een aantal weten te scoren. Helaas alweer op. Gouwe Ouwe:

                  Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                  Comment


                    #84
                    Geweldige cake, met een geweldig label en van een fantastisch merk : skyline... mag wat mij betreft zo weer terug op de markt.
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      #85
                      Dit merk brengt ook hier de nodige mooie herinneringen op, ook deze Sky Symphony. Gelukkig heel wat keren mee gemaakt, maar wat zou ik deze graag weer een keer willen stoken, was echt een pracht product.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #86
                        Had vorig jaar 2 tegelijk gestookt, achteraf wel spijt van, had ze in zn eentjes gedaan, maar goed, er liggen nog 4

                        Comment


                          #87
                          Moest opeens weer aan deze denken. Wat een topper was dit.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #88
                            Deze was inderdaad zo fijn. Helaas zijn er nu geen vergelijkbare producten te vinden.
                            Er zijn wel 3 traps fluit cakes,
                            Maar met dit rustige tempo waarmee je elke fluit individueel tot je kan laten komen was er maar een.
                            Wat mis ik deze!
                            Veel gehad.. verkochten ze ook een tijd bij een bekende winkel in België.
                            Man oh man mooie tijd was dat!

                            Comment

                            Working...
                            X