Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mega Vuurwerk Leeuwarden demo Show 29-12-2009

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Mega Vuurwerk Leeuwarden demo Show 29-12-2009

    Iedereen is van harte welkom op:

    29 december 2009

    Bij Mega Vuurwerk Leeuwarden

    De show welke vorig jaar werd gepresenteerd door Fred & Veronica DJ Patrick Kicken.

    Fred kon er dit jaar helaas niet bij zijn (toch fred;) ) maar DJ Patrick Kicken is wel weer van de partij.

    Zowel voor als na de show kan er vuurwerk gekocht worden.

    We willen graag iets unieks, met deze data doen wij een voorzetje, met de show proberen we het doelpunt te maken.

    Alvast Mega veel plezier.

    (tijdstip en adres plaats ik later even)

    Rob, vuurwerkbieb.nl

    Laatst aangepast door Ruben; 29 November 2009, 15:58.
    vuurwerkbieb

    #2
    Helaas Rob, zoals medegedeeld, ik moet die dag in de winkel staan tot ,s avonds laat.
    Ik hoop voor jullie dat het net zo,n geweldige show zal worden als vorig jaar.
    Want dat was een topshow.
    Veel plezier alvast Rob.

    Comment


      #3
      Hey, geweldig! Ik zal er ook zeker weer bij zijn die dag! Rob, Gerrit en de rest van de Crew van Mega vuurwerk tot dan!

      Comment


        #4
        Wanneer is de internetsite van jullie weer online? Ik ben zeer nieuwsgierig net als vele anderen hier in Leeuwarden. We wachten af........

        Comment


          #5
          Rob en natuurlijk de crew van Mega Vuurwerk Leeuwarden alvast veel plezier gewenst en succes met de voorbereidingen.
          Ikzelf ben er niet bij, een onmogelijke dag voor een demo haha, maar er zullen vast films verschijnen van dit festijn.

          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6
            Zal eens kijken of ik tussen het shoppen door hier ook nog even langs kan gaan!
            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

            Comment


              #7
              Ik hoop daar ook maar eens een kijkje te gaan nemen.. nu de tijd nog hebben om dit ook daadwerkelijk ten uitvoer te brengen
              Kabeng Boeff!!

              Comment


                #8
                ik ben dr ook zeker weer bij tot dan

                Comment


                  #9
                  voor de schietlijst kun je hier kijken:

                  http://www.eigentijd.eu/index.php?op...os&Itemid=2784
                  vuurwerkbieb

                  Comment


                    #10
                    De schietlijst ziet er weer fantastische uit en ben zeker benieuwd naar de finale^^, ben er zeker bij!

                    Mooi samengesteld Rob!

                    Comment


                      #11
                      Vernieuwde schietlijst toegevoegd aan openingspost.

                      Comment


                        #12
                        Kijk hier voor de speciale acties van Mega Vuurwerk Leeuwarden:

                        vuurwerkbieb

                        Comment


                          #13
                          Wel slim om de demo op de vw verkoopdagen te organiseren, kan je gelijk kopen wat je gezien hebt (en dan ook mee naar huis nemen)

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door richard21 Bekijk bericht
                            Wel slim om de demo op de vw verkoopdagen te organiseren, kan je gelijk kopen wat je gezien hebt (en dan ook mee naar huis nemen)
                            Hoi, zou de demo wel door gaan???
                            Heb berichten gehoord dat de gemeeente en politie niet zo blij waren met de verkeers chaos van verleden jaar.....

                            Gaat deze demo door heren??

                            Comment


                              #15
                              Tuurlijk gaat deze demo door, alle vergunning zijn verleend
                              vuurwerkbieb

                              Comment

                              Working...
                              X