Banner Lesli Vuurwerk - ZenaVuurwerk.nl
Pagina 47 van 47 EersteEerste ... 37454647
Weergegeven resultaten: 691 t/m 696 van 696
    VWC-Lid
    Thanks
    11
    Rob was vroeger samen met 3 zakenparters importeur van vuurwerk. Hij vertelde wel is met een lach op zijn gezicht dat er was ingebroken in hun magazijn en dat er heel veel vuurwerk gestolen was en dat zijn zakenpartners allemaal dachten dat hij verantwoordelijk was voor de inbraak. Na dit voorval wouden zijn zakenpartners niks meer met hem te maken hebben.

Bij rob was de klant koning en was alles mogelijk. Deze man had maling aan de regels. Bij hem kon je bestellen voor een leuke prijs. Hij zei dat hij dit zwart deed en dat je niks tegen zijn zakenpartner mocht zeggen.

VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Thanks
    817
    Thanked 1.703 Times in 742 Posts
    Misschien is het niet zo chique om hier te 'roddelen' over Rob, want er wordt nu een beeld geschetst op basis van geruchten.

Enige feit is dat hij niet meer bij de club zit en geen deel uitmaakt van Rowy. Dit is nu inderdaad in handen van VWT.

VWC-Lid
    Thanks
    141
    Ik vind 700 euro uitgeven en er niets voor terugkrijgen geen roddelen, eigenlijk wil ik jullie alleen maar waarschuwen voor hem. Hij belooft mij continue om het goed te maken, maar elke keer doet hij niets. Wel heb ik met hem afgesproken alles op te helderen als hij het wel daadwerkelijk goed heeft gemaakt.... Maar ik vrees het ergste.

VWC-Lid dikkeeric's schermafbeelding
    Thanks
    978
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
    Ik vind 700 euro uitgeven en er niets voor terugkrijgen geen roddelen, eigenlijk wil ik jullie alleen maar waarschuwen voor hem. Hij belooft mij continue om het goed te maken, maar elke keer doet hij niets. Wel heb ik met hem afgesproken alles op te helderen als hij het wel daadwerkelijk goed heeft gemaakt.... Maar ik vrees het ergste.
    Ik zou mijn F*cking geld gaan halen..
    75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

VWC-Lid
    Thanks
    141
    Ja, is makkelijk gezegd haha.

Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Thanks
    8.777
    Thanked 15.708 Times in 3.953 Posts
    Afbeeldingen
    5481
    Ondanks dat de reacties hier alweer wat gesust zijn, is het goed om duidelijk te maken dat er inderdaad een personeelslid vorig jaar e.e.a. aan deals heeft gesloten waarbij er wel betaald is, maar geen uitlevering kon plaatsvinden. Dit is echter bewust buiten de winkel om gedaan, hierdoor zijn de mensen die het tijdens de verkoop hebben gerund, en nu blijven runnen, ook niet aan te wijzen als schuldigen. Het beleid en personeel bij Rowy Vuurwerk werkt gewoon zoals het hoort, wees dus gerust, je kunt er prima je vuurwerk bestellen en afhalen.

Desbetreffende persoon is er niet meer werkzaam en hoe de afwikkeling zal zijn van de veroorzaakte ellende is helaas onduidelijk, maar eigenlijk ook niet iets wat we hier verder zouden moeten bespreken.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

7. The Following 3 Users Say Thank You to Mattenfreak For This Useful Post:

Pagina 47 van 47 EersteEerste ... 37454647

Regels voor berichten