Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts

    Algemene ervaring/mening Master Blaster

    Post hier jouw ervaring en/of mening over het merk Master Blaster in het algemeen.

    Ervaring met bepaalde producten kunnen in desbetreffende topics worden besproken, dit topic is puur voor Master Blaster in het algemeen.

  2. #2
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Ideaal voor mensen met klein budget. Uiteraard zullen er in het land producten te vinden zijn die nog leuker zijn voor het geld dat je er voor neer moet leggen, maar er zitten hele leuke dingen tegen leuke prijzen bij.

    Wat opvalt zijn de kleuren, die zijn erg scherp te noemen. Boeketjes zijn iets minder grof dan van veel andere merken, maar daar betaal je ook naar. Maar verder heel intressant voor mensen met een klein budget. En ze hebben veel potjes die je kan gebruiken in een showtje als je iets leuks wil en je budget niet hoog is.

    Hebben ook veel originele dingetjes. Niet altijd even spectaculair voor na 12en, maar heel leuk om in de vooravond af te steken. Veel aparte fonteintjes en dingen, leuk als speelgoed.

    In combinatie met Skyline kan je voor een beperkt bedrag een leuke collectie samen stellen.

  3. #3
    VWC-Lid Patroontje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 september 2006
    Locatie
    De eeuwige kruitvelden
    Berichten
    497
    Thanks
    9
    47 waarderingen in 14 posts
    Het SR40 pijlenpakket is gewoon de bomb! 12 pijlen voor €6,50 , en dan heb je pijlen vergelijkbaar met de kleine pijlen van Ninja 3. Effecten zijn ook echt mooi en fel, goeie crackling en blijven ook lekker lang hangen.

  4. #4
    VWC-Lid Thundering in tha sky's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 maart 2007
    Locatie
    Holland
    Berichten
    357
    Thanks
    5
    11 waarderingen in 8 posts
    weet iemand een verkoop adres in belgie of nederland ????

  5. #5
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Heb iets gevonden voor je:

    Rsr vuurwerk te Den Haag

    vuurwerk Tilburg

    Rijswijkse Vuurwerkhal, Zuid-Holland.

    BERGSE TABAK SPECIAALZAAK Bergselaan 231 3038 CB ROTTERDAM


    Voor de rest kan je zelf misschien even op google zoeken.

  6. #6
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Wat me echt opvalt aan deze collectie is dat de potten allemaal niet meer dan 10 euro kosten! De meeste zelfs rond de zes euro! Wat een prijzen voor zulke potten daar kan geen een collectie in Nederland echt aan kloppen om potten met luchtefffecten zo goedkoop op de markt te krijgen. Effectn zijn ook allemaal helder dus ik ben zeker positief over dit merk.

    Alleen van het merk zelf heb ik in mijn hele leven nog niets gehoord, Master Blaster?

  7. #7
    VWC-Lid StijnKonijn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 december 2007
    Berichten
    36
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Maar mijn ervaringen met Master Blaster: Super goed! Tevreden, zit er nu 2 jaar mee. dit word het 3de jaar! Maar volgens mij is het er ook nog maar sinds toen? Vervanger van Blue Moon was het..
    Nee maar het is voor de mensen met een klein budget mooi, maar ook voor de grote legale mensen! Toch leuke speeltjes hoor..
    Laatst gewijzigd door kruitsnuiver; 3 februari 2008 om 15:19

  8. #8
    VWC-Lid StijnKonijn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 december 2007
    Berichten
    36
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Di Resta Bekijk bericht
    Wat me echt opvalt aan deze collectie is dat de potten allemaal niet meer dan 10 euro kosten! De meeste zelfs rond de zes euro! Wat een prijzen voor zulke potten daar kan geen een collectie in Nederland echt aan kloppen om potten met luchtefffecten zo goedkoop op de markt te krijgen. Effectn zijn ook allemaal helder dus ik ben zeker positief over dit merk.

    Alleen van het merk zelf heb ik in mijn hele leven nog niets gehoord, Master Blaster?


    Het uiterlijk van de potten is ook vrij simpel in elkaar gezet..
    Er zit ook geen harde burstknal in, maar de boeketten zijn vrij groot voor de prijs en super-helder en mooi. Maar dat is hun motto, mooi vuurwerk voor weinig geld!
    Ik weet niet waar je vandaan komt, maar hier in het mooie tilburg, is het toch redelijk bekend, in elke straat kom je wel op zn minst laten we zeggen 1 op de 5 mensen tegen die wel iets van master blaster hebben. Het zal nog wel komen ooit in heel nederland net als dynasty enzo..

    //Stijn

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •