Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plaggenmarsch Vuurwerk Hardenberg

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Weer een prachtig assortiment. Ik krijg wel een virusmelding o.i.d. als ik op de link klik, ben ik de enige die dit heeft? Ik kan wel gewoon kijken verder hoor.

    Comment


      #32
      Datumteller loopt 1 dag vooruit op de feiten.

      Geen virusmelding hier, maar ik heb dan ook geen virusscanner

      Comment


        #33
        de webshop van Plaggenmarsch is weer geopened. dit jaar, verkopen ze de universe collection van Wolff, Masterline en heavy legend van Rubro, verder wat uitloopartikelen van Wolff (black label en vuurwerkland, een kleine selectie van Royal, en enkele combiboxen van zena.

        Verder hebben ze momenteel op facebook een like en deelactie lopen. Bij 500 likes krijgt 1 persoon 5 x de de thunder king jumbobox van Rubro, dat zijn 400 thunder kings!!!



        Dus ga met z'n allen naar de facebookpagina van Plaggenmarschvuurwerk.Like hun pagina en deel de foto. Er zijn nog 139 likes nodig!

        Comment


          #34
          we zijn 5 dagen verder en er zijn nog maar 66 likes nodig, voordat de 400 thunderkings van Rubro eruit gaan. Wil jij kan maken op deze prijs? like dan de facebookpagina van plaggenmarschvuurwerk en deel de foto van de actie op je tijdlijn.

          Meld je aan bij Facebook om te delen en contact te maken met je vrienden, familie en mensen die je kent.

          Comment


            #35
            Verkopen ze ook dit jaar weer Hardix

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door fascinating Bekijk bericht
              Verkopen ze ook dit jaar weer Hardix
              Ze verkopen dit jaar wat restanten van hardix wat ze nog op voorraad hebben, enkele cakes uit de steengoed lijn, en de 2 style combiboxen van vorig jaar.

              Comment


                #37
                Ook dit jaar hebben we weer een demo en wel bij onze winkel aan de Lange Spruit in Hardenberg. Woensdag 18 december gaat het terrein om 19.00 uur open , het schieten zal rond de klok van 19.30 zijn. Daarna is er nog de gelegenheid voor de liefhebber om de showroom en eventueel de opslag te bekijken.
                We schieten o.a. delen van de Masterline , Herlat collectie , Universe Collection en Royal Fireworks . We hopen er een leuke avond van te gaan maken!

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door plaggenmarsch vuurwerk Bekijk bericht
                  Ook dit jaar hebben we weer een demo en wel bij onze winkel aan de Lange Spruit in Hardenberg. Woensdag 18 december gaat het terrein om 19.00 uur open , het schieten zal rond de klok van 19.30 zijn. Daarna is er nog de gelegenheid voor de liefhebber om de showroom en eventueel de opslag te bekijken.
                  We schieten o.a. delen van de Masterline , Herlat collectie , Universe Collection en Royal Fireworks . We hopen er een leuke avond van te gaan maken!
                  Is de schietlijst al bekend?

                  Comment


                    #39
                    Heren...we hebben contact gelegd met Plaggenmarsch, we zijn nu even het antwoord aan het afwachten. Tot we meer duidelijkheid hebben halen we de posts even weg idd.

                    Comment


                      #40
                      Is deze zaak nog een beetje betrouwbaar? Zag ze op de lijst van Evolution Fireworks dealers staan, vandaar de vraag.

                      EDIT: Misschien niet de meest tactvolle manier van vragen, maar ik sta er altijd voor open om wat extra kilometers af te leggen mits het een betrouwbare en leuke zaak is.

                      Comment


                        #41
                        Is prima zaak hoor volgens mij ...
                        Zelf nog nooit besteld maar ziet er altijd mooi uit.

                        Comment


                          #42
                          Prima zaak, kom hier elk jaar. Ze verkopen al jaren vuurwerk. Dit jaar gaan ze voor het eerst evolution verkopen......begreep van de eigenaar dat een selectie boxen gaan verkopen.

                          Comment


                            #43
                            Evolution Fireworks is inderdaad nieuw in het assortiment.
                            De verwachting is dat alles van Evolution Fireworks en heel veel andere dingen in de loop van deze week op de website www.danknaljegoed.nl staat en besteld kan worden.

                            Gr Johannes
                            Medewerker Plaggenmarsch Vuurwerk/Tuinmeubelen

                            Comment


                              #44
                              Ik kan deze website niet openen. Ik krijg de volgende melding: Deze site kan geen beveiligde verbinding leveren.

                              Comment


                                #45
                                Hier gaat openen prima. Mooi assortiment (als je de pareltjes eruit pikt )
                                Vooral de rubro boxen zijn erg goed geprijsd. zero tolerance 152s *kuch*

                                Comment

                                Working...
                                X