Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 35 van 35
  1. #31
    VWC-Lid pyrojoe's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 oktober 2009
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    185
    Thanks
    1
    4 waarderingen in 4 posts
    Kerel, heel veel sterkte ermee! ik hoop dat je er nog goed vanaf zal komen..
    al die kansloze mensen op die fora mogen wat mij betreft best met vakantie op 31-12.. hebben ze ook geen last van "de lui die losgaan op wat knalletjes".
    maar dat willen ze niet, want 's avonds zitten ze stiekem vanachter hun veilige woonkamerraam mee te genieten van het vuurwerk waar jij en ik voor hebben betaald..

  2. #32
    VWC-Lid illegaal vuurwerkfan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2006
    Berichten
    126
    Thanks
    6
    5 waarderingen in 5 posts
    willen jullie nog effe lachen?

    http://www.radio538.nl/web/show/id=1...09567/pagenr=1

    vanaf 2,49 min.

    Het slaat echt nergens op dat ik al 1 week lang in allerlei kranten sta, nieuwsuitzendingen, radio.....
    we wachten met ze'n allen op de dag der dagen van het jaar, en die is als het zover is, zo voorbij.

  3. #33
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Peter Heerschop is de man, hier moet je verder geen waarde aan hechten. Hij maakt iedereen en zichzelf gek met Lieve Marianne, maar het is echt een topper.

  4. #34
    VWC-Lid illegaal vuurwerkfan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2006
    Berichten
    126
    Thanks
    6
    5 waarderingen in 5 posts
    Nou, afgelopen vrijdag had ik mijn rechtzitting voor de kinderechter. Ik heb 100 uur werkstraf opgelegd gekregen, waarvan 40 voorwaardelijk voor een periode van 2 jaar. Dit alleen op basis voor *stel dat het fout zou gaan*.

    Ik heb een heel dossier van de politie van het laboratorium onderzoek en mijn verklaring bij de politie afgelegd, die verrader zijn verklaring en de gemaakte foto's.

    Ik zal er ook alles aan doen om diegene net zo publiekelijk te schande te laten zetten als bij mij is gebeurd.

    Binnen een week zal ik het geheel op internet zetten in een apart topic, om iedereen voor dit te waarschuwen en de gevaren en leugens die eraan zitten.
    we wachten met ze'n allen op de dag der dagen van het jaar, en die is als het zover is, zo voorbij.

  5. #35
    VWC-Lid illegaal vuurwerkfan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2006
    Berichten
    126
    Thanks
    6
    5 waarderingen in 5 posts
    vanwege de bouwwerkzaamheden voor te land, ter zee en in de lucht komt het gebeuren een weekje later!
    we wachten met ze'n allen op de dag der dagen van het jaar, en die is als het zover is, zo voorbij.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •