Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Super Show 7

  1. #1
    VWC-Lid Jeko's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 juli 2005
    Berichten
    764
    Thanks
    131
    198 waarderingen in 61 posts

    Super Show 7

    Artikelnummer: SKB507
    Artikelnaam: Super Show 7
    Netto Kruitgewicht: 495 gram
    Aantal Schoten: 34 shots
    Effectomschrijving: Butterfly crackling green
    Richtprijs: € 49,00

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Wij danken SKY Fireworks voor deze informatie
    Laatst gewijzigd door R@lph; 10 oktober 2010 om 13:53

  2. #2
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.947 waarderingen in 1.827 posts
    Vind de rotationtail wel goed gemaakt,Echter is er geen crackling en zie ik dat ook niet als min punt want crackling is genoeg te vinden.
    Wel zou ik mooie peony's er boven laten klappen.
    Extreme Pyromaniac for life.

  3. #3
    R.I.P.
    Geregistreerd
    2 juli 2005
    Berichten
    121
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
    Vind de rotationtail wel goed gemaakt,Echter is er geen crackling en zie ik dat ook niet als min punt want crackling is genoeg te vinden.
    Wel zou ik mooie peony's er boven laten klappen.
    Uiteraard mis ik dit ook niet hoor, alleen bevreemd het me telkens weer dat er effect omschrijvingen bij staan die niets met de inhoud van de cake te maken heeft.
    En als ik opzoek ben naar een bepaald effect dan maak ik de eerste selectie toch echt op de effect omschrijving en na de selectie ronde ga ik de filmpjes bekijken

    Voorbeeld: ik zoek een brocade effect, dan kijk ik niet bij cakes waar rode peony's bij de effect omschijving staat, we mogen er toch wel vanuit gaan dat de importeur weet hoe bepaalde effecten in zijn eigen produkten heten.

  4. #4
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.395 waarderingen in 1.974 posts
    Mijn filmpje van deze cake (2 naast elkaar), geschoten op de demo in Klazienaveen.

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Wat was dit me een topper zeg! Hier heb ik van begin tot eind met open mond naar gekeken. Prachtige tails zoals je ze zelden ziet! Hij schiet ze ook nog eens in fan-shape waardoor een muur van spinners ontstaat. De groene boeketten zijn helder van kleur, maar stellen vrij weinig voor en je koopt deze cake dan ook echt voor de spinning tails.
    Ik weet zeker dat hij absoluut niet misstaat in je collectie, ook al is hij vrij prijzig en vrij snel afgelopen. Mocht je hem met korting kunnen krijgen, dan zeg ik absoluut: doen!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •