Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Super Show 1

  1. #1
    VWC-Lid Jeko's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 juli 2005
    Berichten
    764
    Thanks
    131
    198 waarderingen in 61 posts

    Super Show 1

    Artikelnummer: SKB501
    Artikelnaam: Super Show 1
    Netto Kruitgewicht: 486 gram
    Aantal Schoten: 46
    Effectomschrijving: Lemon + purpe + red silver fish; Grass green + purple + red fish; Red tail + red wave crosette + white strobe; Red tail + aque + red peony; Red tail ringsing lemon + aque; Red tail + red wave crosette + green strobe; Red tail + red wave + magic ball; Red tail ringsing silver spin to red + yellow + white; Red tail to crackling
    Richtprijs: € 52,50

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Wij danken SKY Fireworks voor deze informatie
    Laatst gewijzigd door R@lph; 10 oktober 2010 om 13:51

  2. #2
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.073
    Thanks
    5.418
    6.220 waarderingen in 2.973 posts
    Kan iemand die erbij was me zeggen welke kleuren fishes we zien? Want volgens mij zijn het er verschillende. En is het oranje of rood in die blauwe boeketten?

    Ik vind het een mooie cake. Het gedeelte met de fishes duurt misschien net wat te lang, maar de rest is mooi en langdurig genoeg om dat te balanceren. 't Is echt een show ineen. De prijs is daar ook naar, is mij persoonlijk te hoog. Ik vind de cake het eigenlijk ook niet waard, max. €60 is ie waard, max. €50 zou ik er voor betalen.

  3. #3
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.099
    Thanks
    12.962
    19.579 waarderingen in 4.246 posts
    Deze cake geschoten met een Fusion (Thor) samen.
    Wist niet meer wat de cake deed, verwachting was dus niet hoog, maar hij ging lekker los hoor, prima cake met mooie boeketten!

    Moet wel zeggen, we hadden hem vastgezet tussen andere cake, maar hij stond uiteindelijk nog flink te dansen hoor, vraag me af of dat goed was gegaan als ie los had gestaan...

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •