Banner GBV-WECO - EvolutionVuurwerk.nl
Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 87

Discussie: Goudvuur

  1. #16
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Moontan/Pyroguy: Goed om te horen Ben benieuwd wat de Bonfireworks lijn gaat brengen Nog meer keuze YAY xD

    Ben benieuwd of Goudvuur ook naar de vwk show gaat, als ze gaan voelk me schuldig, want volgens velen gaat die niet door, maar als die wel doorgaat en ze zijn er, dan mooi

    Wachten tot november nu

    Tnx voor reacties
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 september 2009
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    155
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Hmmmz bonfire, even wat product filmpjes bekijken hier op het forum en als het wat is misschien deze winkel maar even opzoeken als deze lijn het word.

  3. #18
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ozzers Bekijk bericht
    Hmmmz bonfire, even wat product filmpjes bekijken hier op het forum en als het wat is misschien deze winkel maar even opzoeken als deze lijn het word.
    Of je wacht tot ze in November online zijn Meestal hebben ze alle product filmpjes bij de producten staan, bespaart veel moeite en je weet gelijk alles 100% zeker
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 september 2009
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    155
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Ik heb net alle filmpjes zitten bekijken zitten toch een behoorlijk aantal nette cakes tussen, ik denk dat ik even wacht met knopen doorhakken welke winkels ik ga bezoeken want ik verander de laatste tijd teveel van gedachtes.

    Ik weet wel dat als ik voor deze zaak ga dat Profile Hoogeveen afvalt die relatief duurdere producten heeft liggen die niet eens altijd veel beter zijn.

    Ik wacht inderdaad even af totdat de dealers hun sites online hebben hier in de regio en dan ga ik knopen hakken

  5. #20
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ozzers Bekijk bericht
    Ik heb net alle filmpjes zitten bekijken zitten toch een behoorlijk aantal nette cakes tussen, ik denk dat ik even wacht met knopen doorhakken welke winkels ik ga bezoeken want ik verander de laatste tijd teveel van gedachtes.

    Ik weet wel dat als ik voor deze zaak ga dat Profile Hoogeveen afvalt die relatief duurdere producten heeft liggen die niet eens altijd veel beter zijn.

    Ik wacht inderdaad even af totdat de dealers hun sites online hebben hier in de regio en dan ga ik knopen hakken
    Ah U woont dus in Gouda of niet?

    Goudvuur gaat 1 november als het goed is online.
    Frans Mulder gaat 28 november online.
    Streefland gaat 1 oktober online.
    Profile ook rond die tijd.

    Maar ik raad echt Goudvuur aan. Frans Mulder heeft ook Bonfireworks/Wolf, maar, t is toch wel ff een stukje fietsen naar Haastrecht, Streefland verkoopt Breeschoten, alleen met korting is t vuurwerk daar enigszins wat waard en zoals je zeid Profile is veel te duur. Luxen is een soort van Goudvuur, alleen geen idee waar die licht. De rest weet ik niet. Maar ik raad echt Goudvuur aan, is dichtbij, niet te druk (ze krijgen vast wel genoeg klanten, maar elke keer als ik me vuurwerk ophalen is het, spullen pakken en weg, binnen maximaal 1 minuut dus al klaar en natuurlijk zijn ze op de Kerstmarkt te zien en bij de demo die ze zelf geven. Dus ja xD

    Zelf verander ik ook vaak van gedachte, maar ik koop al 2 jaar bij Goudvuur, dus, de gedachten gaan goed xD

    Oke beetje teveel promotie, excuses.
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  6. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 september 2009
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    155
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Goudvuur wekt enigzins mijn interesse met de mogelijke aanwinst in Bonfireworks, ik wacht ook even de lesli dealer in Reeuwijk af wat die allemaal hebben (De vuurpijl) heette die dacht ik.

    En profile ligt er dit jaar echt vanaf aan wat hij aan nieuwe producten heeft, verleden jaar ergerde ik me er een beetje aan dat alle cakes die er voor mij echt uitsprongen er niet tussen stonden.

    Dus dat word met Goudvuur wat makkelijker als hun Bonfire hebben want dat zijn allemaal goeie cakes voor een normale prijs, En de reacties in de topics zijn ook ontzettend goed, dat motiveerd me extra veel om eventueel de demo van Goudvuur later dit jaar op te zoeken.

    Ik zal het zien over 2 maanden, Mijn interesse is in ieder geval al gewekt met deze collectie en daarbij komt ook nog eens kijken dat ik dan een keer wat beko producten mee kan pakken zoals bv. de Rocket Boom

    Edit: En ja ik ben een Gouwenaar, dat wist je toch al? Je hebt me ongeveer 2 weken geleden een aantal pm's gestuurd ;)

  7. #22
    VWC-Lid knaller voor life's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 juli 2008
    Berichten
    238
    Thanks
    9
    287 waarderingen in 57 posts
    @Herdervriend Luxen is in de stad ergens in een tussenstraat.Dit is wel goed om te horen dat ze Bon gaan verkopen.Hoef ik niet meer naar Haastrecht op me fietsje.

  8. #23
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    @ozzers Sorry was ondertussen alweer vergeten. Lange stilte doet me dingen snel vergeten xD Excuses hiervoor. En mooi dat de interesse is gewekt Zie ik nog meer mensen van grote forums xD De Vuurpijl heeft ook best wel mooie collectie, maar goed, t is voor ons allen dichterbij lijkt mij om na Goudvuur te gaan

    @knaller voor life: Oke bedankt, goed om te weten. En t is zeker een voordeel, though Wolf is ook best goed en zij hebben nu ook B&W. Maar goed, Lesli/Beko/Bon vs Wolf/B&W/Bon xD Welke zal t toch worden, of beiden xD

    Net zelf ook ff Bonfireworks gezien, hier, kleine collectie heeft die importeur lijkt t op, maar jammie, 23 euries voor 375 gram, lekkers
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  9. #24
    VWC-Lid Vadha's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 december 2007
    Berichten
    375
    Thanks
    1.959
    158 waarderingen in 50 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Tijdens de demo van Lesli afgelopen week heb ik kennis gemaakt met de eigenaren van deze winkel. Andre en Barbara
    Ze hebben nu Beko en Lesli in hun assortiment en ze willen dat gaan uitbreiden met nog een andere collectie.
    Aardige mensen, enthousiast, waren van onze website op de hoogte, en voordat ik er erg in had waren we al een uur aan het kletsen.
    Dit gesprek krijgt een vervolg, want ik ga in de maand november deze winkel bezoeken voor een leuke reportage. (samen met Marco)
    De demo van Goudvuur staat gepland voor 22 december
    Als je dan toch in de buurt ben, de deur staat altijd open voor vuurwerkliefhebbers.

    Trouwens zeer mooi dat ze waarschijnlijk Bonfireworks gaan verkopen, vindt ik toch één van de beste merken. Doen ze zeker goed aan.
    Laatst gewijzigd door Vadha; 25 september 2010 om 17:28

  10. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 september 2009
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    155
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
    @ozzers Sorry was ondertussen alweer vergeten. Lange stilte doet me dingen snel vergeten xD Excuses hiervoor. En mooi dat de interesse is gewekt Zie ik nog meer mensen van grote forums xD De Vuurpijl heeft ook best wel mooie collectie, maar goed, t is voor ons allen dichterbij lijkt mij om na Goudvuur te gaan

    @knaller voor life: Oke bedankt, goed om te weten. En t is zeker een voordeel, though Wolf is ook best goed en zij hebben nu ook B&W. Maar goed, Lesli/Beko/Bon vs Wolf/B&W/Bon xD Welke zal t toch worden, of beiden xD

    Net zelf ook ff Bonfireworks gezien, hier, kleine collectie heeft die importeur lijkt t op, maar jammie, 23 euries voor 375 gram, lekkers
    De vuurpijl ligt denk ik even ver weg voor mij.

  11. #26
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ozzers Bekijk bericht
    De vuurpijl ligt denk ik even ver weg voor mij.
    Ja dacht ik al. Heb zelf afgelopen jaar naar een middelbrand gefietst, wat, mwah in t midden lag van Reeuwijk en Gouda, die weg, waar chalets staan. En dat was in mijn ogen al veel te ver. Dus, inderdaad beetje te ver

    Interessant aanbod heb ik net gekregen:P (Ik weet niet of ik t hier mag posten, dus houd t voor me tot ik weet of dat mag)
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  12. #27
    VWC-Lid Markjow's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 september 2007
    Locatie
    Z-Holland
    Berichten
    63
    Thanks
    66
    8 waarderingen in 7 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Tijdens de demo van Lesli afgelopen week heb ik kennis gemaakt met de eigenaren van deze winkel. Andre en Barbara
    Ze hebben nu Beko en Lesli in hun assortiment en ze willen dat gaan uitbreiden met nog een andere collectie.
    Aardige mensen, enthousiast, waren van onze website op de hoogte, en voordat ik er erg in had waren we al een uur aan het kletsen.
    Dit gesprek krijgt een vervolg, want ik ga in de maand november deze winkel bezoeken voor een leuke reportage. (samen met Marco)
    De demo van Goudvuur staat gepland voor 22 december
    Werd er toevallig ook bij gezegd of dit op dezelfde locatie gebeurt?
    Dat was namelijk wel mooi vorig jaar, iets meer als 100 meter van mijn huis af haha.
    Maar tof dat je daar een reportage gaat maken, doe je dat ergens speciaal voor? of blijft dat gewoon ook de Vuurwerkfreak met een extra hobby!

    Ben in ieder geval erg benieuwd naar de collectie van Goudvuur dit jaar.

  13. #28
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Vandaag naar Goudvuur gegaan Volgende maand op een vrijdag weer met VWC Nou, erg leuk was het zeker, zoals ik al in Kroeg & Slowchat gedoe heb gepost. Maar hier een samenvatting!

    Ze hebben dit jaar Pyroshopper van Lesli, Beko en Bonfireworks. Had gehoopt dat ze meer Lesli hadden, maar het blijft bij de Pyroshopper lijn.

    Ze gaan binnenkort misschien wat dummy's weggeven, ze hebben er nog ruim 40, heb er zelf paar vanmiddag mogen meenemen Ze brachten me zelfs thuis LUXE Dus

    De vuurwerk demo is op exact dezelfde locatie als in 2009! Op t rugbyveld.

    Ze bestaan 5 jaar dus willen erg graag een actie doen.

    Dit jaar staan ze mogelijk weer op de Goudse Kerst Markt.

    Ik ben de rest alweer vergeten eigenlijk Weet amper of ik t allemaal mag vertellen Maar t was wel leuk vanmiddag

    Hier 4 foto's van de dummy's, ik heb voornamelijk de fluitcakes, de bazooka, een wave en een vrachtwagentje en tot slot het Feyenoord pakket meegenomen:


    Zal niet snappen waarom ik ze niet zou mogen delen, dus doe t gewoon

    Nou, tot November
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  14. #29
    VWC-Lid Vadha's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 december 2007
    Berichten
    375
    Thanks
    1.959
    158 waarderingen in 50 posts
    Leuk om te horen dat ze waarschijnlijk dit jaar weer op de kerstmarkt staan. Heb gezien op de site dat dit voorgaande jaren ook al zo was, ben er echter nog nooit naar toe geweest. Dit jaar zal ik er maar eens heen gaan.

  15. #30
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Beste,

    Ondertussen heb ik een update, hopelijk mag ik die delen!

    Quote: We hebben 5 produkten van Bonfireworks: Pina Colada, New Kids on the Block, Wodka Blue, Gorgeous, Ear Catcher.

    Dat was t antwoord op me vraag van welke Bonfireworks producten ze gaan nemen.

    Hun winkel is dit jaar tevens ook eerder klaar (mede door t bezoek van VWC) welk ergens half november zal plaatsvinden.

    En yay krijg dit jaar weer de folder in de bus Yay xD (Bus als, thuisgestuurd)

    Uhm sorry als ik dit niet mocht delen...

    Groetjes.
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •