Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Salon Roger] Thunderbomb matten

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Salon Roger] Thunderbomb matten

    Artikelnaam: Thunderbomb
    Artikelnummer: Onbekend
    Importeur: Salon Roger
    Aantal per verpakking: 1 stuk
    Kartoninhoud: Verschillend 800 en 1000 shots per 20
    Effectomschrijving: Goede kwaliteit zilverkruit matten in 400s, 600s, 800s en 1000 shots.
    Prijs: € 3,50 € 4,50 € 5,50 € 6,50

    Thunder Bomb Fire Cracker with 1000 shots.Bought @ Salon Roger MaaseikBy LimburgsVuurwerkTeam - LVThttp://twitter.com/#!/Limburgs_VThttp://www.facebook.com/l...



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Wij danken Salon Roger voor deze informatie.
    Laatst aangepast door R@lph; 26 June 2013, 11:48.

    #2
    Naar mijn idee de beste matten die op de markt zijn SPOTGOEDKOOP en je laat de grond trillen zie hier 2 filmpjes van 10x 1000sh Thunderbombs!
    Laatst aangepast door R@lph; 26 June 2013, 11:44.

    Comment


      #3

      1000 shots
      oii cheers.

      Comment


        #4
        gister morgen nog maar een doos van bijgehaald...

        ging voor de 5x 30K van salon roger voor 75eu...Mja 20x Thunderbomb 800 shots voor 65eu was toch iets verleidelijker

        Comment


          #5
          Wat ik soms doe als het echt saai wordt: 90Shots matjes kopen (van 99 cent) en zo een 5tal in een emmer in 1 keer afsteken, blijft fun :d, pak wel best geen plastieke emmer, dit kan verkeerd en stinkend aflopen...

          Comment


            #6
            Er zijn ook nog kleinere maten, de 110Sh iig en ik dacht ook een 250sh maar dat weet ik niet zeker.
            [U]Het[/U] is weer bijna zover!

            Comment


              #7
              Gistere even een 800 shots getest..(hij zat me zo aan te kijken,kon t niet laten haha) en net zoals Xtremerides zegt..dit zijn voor deze prijs toch wel de betere matjes

              Comment


                #8
                Vorig jaar verkocht loots deze matten en hadden ze rode en blauwe knallertjes met bloemetjes erop. Dit jaar zitten er alleen maar rode knallertjes aan zonder bloemetjes erop. Dus zegmaar gewoon zoals bij de nederlandse matjes. Is er verschil in knal bij deze 2 matten?

                Comment


                  #9
                  Je heb ook nog de 120sh en 200sh thunderbomb's
                  Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door spanischcracker Bekijk bericht
                    Vorig jaar verkocht loots deze matten en hadden ze rode en blauwe knallertjes met bloemetjes erop. Dit jaar zitten er alleen maar rode knallertjes aan zonder bloemetjes erop. Dus zegmaar gewoon zoals bij de nederlandse matjes. Is er verschil in knal bij deze 2 matten?
                    De Thunderbomb-matten bestaan in diverse uitvoeringen qua uiterlijk van de knallers. Het verschil in o.a. kleur en opdruk (bloemetjes) is toe te schrijven aan het jaartal van productie. De exacte jaartallen, passend bij de soorten Thunderbombs, zijn nauwelijks te zeggen.

                    Qua knal zal het niet zo gek veel van elkaar verschillen. Een ander verhaal wordt het als je een oude lading hebt. De kwaliteit loopt in de loop der jaren sterk achteruit. Daarbij komen natuurlijk nog andere aspecten aan de orde zoals opslag en het daarbijhorende storage-klimaat.

                    Zoals je zei, lijken ze sterk op de Nederlandse matjes. Echter, alle Thunderbombs zijn verzekerd van flash, in tegenstelling tot BP (zwart kruit) in Nederlandse matjes.



                    - Anaconda
                    Laatst aangepast door Anaconda; 25 December 2009, 20:51.
                    Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

                    Comment


                      #11
                      net weer 1 afgestoken, en heb nu al weer spijt dat ik er 'maar' 4 heb gekocht. wat blijven het toch heerlijke matten, ik heb liever deze 10x voor 80 euro dan 1x een 100k.

                      Comment


                        #12
                        Vandaag al flink veel van deze dingen er door heen gejaagd
                        Heerlijke dingen

                        Comment


                          #13
                          word deze echt alleen bij saloon roger verkocht??

                          Comment


                            #14
                            nee ook bij loots

                            Comment


                              #15
                              Had een paar keer de 1000 shots. Zeker wel goede matten dit. Voel je echt op je oren, als je er dichtbij staat. Prijstechnisch gezien ook super.
                              Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                              Comment

                              Working...
                              X