Banner Lesli Vuurwerk - Vuurwerkplanet.nl
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 91 t/m 99 van 99
  1. #91
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 februari 2013
    Berichten
    490
    Thanks
    86
    233 waarderingen in 142 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
    Ik weet niet hoe groot de Nederlandse afzetmarkt is voor het vuurwerk op wereldwijde basis, maar het lijkt mij ergens dat wij (d.w.z. onze consumentenmarkt) geen kleine speler zijn en dat er in Nederland toch wel best wat te halen/verdienen valt. Ergens is het dan ook wel een beetje knullig dat productie voor NL achteraan draaft, wat eigenlijk ook voor alle andere importeurs geldt. Eerst wordt er geproduceerd voor de VS was het, daarna voor de rest en in het najaar voor Nederland?




    Dat is wat ik wilde weten. Dus het ligt niet aan Lesli en er is geen onwil dit merk niet te importeren, het is gewoon onmacht.

    Als ik jouw antwoord zo lees lijkt Funke zijn handen ook niet van NL af te willen trekken, maar het door onmacht/andere omstandigheden gewoonweg niet te kunnen bolwerken om op tijd aan Nederland te leveren. Gelukkig lijken ze dus nog wel bereid dingen specifiek voor NL te willen (laten) produceren.

    Het komt omdat vuurwerk niet meer leeft in de wereld . De vuurwerkwinkels gewoon de voorraden gekregen die voor Europa bestemd waren.

  2. #92
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 augustus 2008
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    2.109
    Thanks
    286
    982 waarderingen in 477 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
    Ik weet niet hoe groot de Nederlandse afzetmarkt is voor het vuurwerk op wereldwijde basis, maar het lijkt mij ergens dat wij (d.w.z. onze consumentenmarkt) geen kleine speler zijn en dat er in Nederland toch wel best wat te halen/verdienen valt. Ergens is het dan ook wel een beetje knullig dat productie voor NL achteraan draaft, wat eigenlijk ook voor alle andere importeurs geldt. Eerst wordt er geproduceerd voor de VS was het, daarna voor de rest en in het najaar voor Nederland?




    Dat is wat ik wilde weten. Dus het ligt niet aan Lesli en er is geen onwil dit merk niet te importeren, het is gewoon onmacht.

    Als ik jouw antwoord zo lees lijkt Funke zijn handen ook niet van NL af te willen trekken, maar het door onmacht/andere omstandigheden gewoonweg niet te kunnen bolwerken om op tijd aan Nederland te leveren. Gelukkig lijken ze dus nog wel bereid dingen specifiek voor NL te willen (laten) produceren.
    laten voor opstellen Lesli helemaal geen Funke import voor NL doet, Lesli doet alleen opslag en verspreiding onder de winkels in NL.
    zena original BE doet de import er van in overleg met Lesli samen.

    echter is er zoveel onzekerheid en Funke geen eigen fabriek meer heeft wat nu dus probleem is. hij zelf is een man van perfect iets maken wat veel fabrieken niet willen of kunnen omdat te duur is enz. daar loop je nu overal tegen aan

  3. #93
    VWC-Lid Flashing_Diamond's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Berichten
    1.523
    Thanks
    2.888
    672 waarderingen in 365 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jopoh Bekijk bericht
    laten voor opstellen Lesli helemaal geen Funke import voor NL doet, Lesli doet alleen opslag en verspreiding onder de winkels in NL.
    zena original BE doet de import er van in overleg met Lesli samen.
    Dank voor het detailleren.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jopoh Bekijk bericht
    echter is er zoveel onzekerheid en Funke geen eigen fabriek meer heeft wat nu dus probleem is. hij zelf is een man van perfect iets maken wat veel fabrieken niet willen of kunnen omdat te duur is enz. daar loop je nu overal tegen aan
    Waarom hebben ze geen eigen fabriek meer? Door corona of financiële kwesties of zo over de kop gegaan? Wel jammer dat perfectionisme in de vuurwerkwereld niet of slecht mogelijk is in reguliere Chinese fabrieken. Maar de reden daarachter is natuurlijk wel te begrijpen. Je kunt ook je vuurwerk (laten) produceren in Polen, Tsjechië of Slowakije. Zal wel duurder zijn dan, maar dan heb je ook wat.

  4. #94
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 augustus 2023
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    234
    Thanks
    1.254
    194 waarderingen in 55 posts
    Ik zag deze sint actie voorbij komen weet niet of het voor alle dealers geldt Naam: sint.jpg
Bekeken: 344
Grootte: 314,3 KB

  5. #95
    VWC-Lid Giygas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2018
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    717
    Thanks
    1.095
    651 waarderingen in 211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyro_024 Bekijk bericht
    Ik zag deze sint actie voorbij komen weet niet of het voor alle dealers geldt Bijlage 76861
    ongeldige bijlage

  6. #96
    VWC-Lid meester J.'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 december 2014
    Locatie
    Waalwijk
    Berichten
    551
    Thanks
    200
    535 waarderingen in 183 posts
    Beetje een valse actie als je het mij vraagt, deze actie wordt gehanteerd bij vuurwerktotaal dealers (voorheen vuurwerktotaal eigenlijk)

    Staat al sinds de opening van de website bij veel dealers voor 77,77€
    Maar goed, Sinterklaas is weer gul dit jaar.

    (P.s waarschijnlijk wordt de actie nu doorgetrokken naar het hele platform)
    The final ignition

  7. #97
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 augustus 2023
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    234
    Thanks
    1.254
    194 waarderingen in 55 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Giygas Bekijk bericht
    ongeldige bijlage
    Nu wel als het goed is.

  8. #98
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 november 2016
    Berichten
    382
    Thanks
    343
    122 waarderingen in 81 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyro_024 Bekijk bericht
    Ik zag deze sint actie voorbij komen weet niet of het voor alle dealers geldt Naam: sint.jpg
Bekeken: 344
Grootte: 314,3 KB
    Fijn dat je hem deelt. Ik laat hem lekker aan mij voorbij gaan, wat een pruttel bak.

  9. #99
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 augustus 2023
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    234
    Thanks
    1.254
    194 waarderingen in 55 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyro_024 Bekijk bericht
    Ik zag deze sint actie voorbij komen weet niet of het voor alle dealers geldt Naam: sint.jpg
Bekeken: 344
Grootte: 314,3 KB
    Edit: Bij Vuurwerkplanet & Vuurwerktotaal te bestellen dus bij alle dealers landelijk.

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •