Banner Wolff Vuurwerk - Vuurwerkland.nl
Pagina 206 van 260 EersteEerste ... 106156196204205206207208216256 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.076 t/m 3.090 van 3895
  1. #3076
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MGMT Bekijk bericht
    Jeeeemig wat een knappe meid inderdaad! Ze is vandaag 21 geworden
    Dat moeten we vieren, iemand wat info over haar. Dan sturen we een VWC kaart.

  2. #3077
    VWC-Lid faab1234's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 december 2011
    Berichten
    701
    Thanks
    97
    520 waarderingen in 139 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
    Dat moeten we vieren, iemand wat info over haar. Dan sturen we een VWC kaart.
    https://www.gefelicitaart.nl/taart/d...roomtaart.html

    Met logo erop

  3. Deze 2 gebruikers waarderen faab1234 voor het bericht:


  4. #3078
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 oktober 2012
    Locatie
    Twente
    Berichten
    356
    Thanks
    10
    476 waarderingen in 153 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
    Dat moeten we vieren, iemand wat info over haar. Dan sturen we een VWC kaart.
    Ze komt uit Nijverdal en heeft (helaas?) al een vriend. Verder inderdaad wel een leuke toevoeging qua personeel,haha.

  5. #3079
    VWC-Lid kapiteinkonijn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 oktober 2010
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    600
    Thanks
    424
    427 waarderingen in 157 posts
    Oh die meid haha ik heb bij haar op school gezeten maar net terug van valk en was goed geregeld, niks miste. Alleen de vuurwerkperdoos bestelling was niet goed in de computer oid maar na het ophalen van mn normale bestelling kwam ik weer bij het vwpd ophaalpunt en kon ik de bestelling gewoon ophalen

  6. #3080
    VWC-Lid spanischcracker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2007
    Locatie
    .......
    Berichten
    947
    Thanks
    898
    1.232 waarderingen in 334 posts
    Vanochtend ook weer bij valk geweest. Alles verliep soepel. Uiteraard miste er weer wat bij de losse bestelling maar dat was ook zo opgelost.

    Op de terugweg naar huis reden er nog een paar in een zwarte opel voor ons met de kartonnen big 19 zo hoog opgestapeld achter de achteruit dat je het van 100m afstand zag. Toevallig ook mensen van hier?

  7. Deze gebruiker waardeert spanischcracker voor het bericht:


  8. #3081
    VWC-Lid MGMT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 november 2006
    Berichten
    1.567
    Thanks
    840
    571 waarderingen in 288 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door faab1234 Bekijk bericht
    Dan krijgt ze de slagroom wel van mij
    Vuurwerk is een passie!

  9. #3082
    VWC-Lid PyroBrian's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2014
    Berichten
    595
    Thanks
    602
    202 waarderingen in 99 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spanischcracker Bekijk bericht
    Vanochtend ook weer bij valk geweest. Alles verliep soepel. Uiteraard miste er weer wat bij de losse bestelling maar dat was ook zo opgelost.

    Op de terugweg naar huis reden er nog een paar in een zwarte opel voor ons met de kartonnen big 19 zo hoog opgestapeld achter de achteruit dat je het van 100m afstand zag. Toevallig ook mensen van hier?
    Okee dit snap ik dan echt niet. Ik heb nota bene de eerste prijs gewonnen bij de prijsvraag en mij werd met droge ogen verteld dat ze het karton big19 dat ik als prijs zou krijgen niet meer hadden. Ik kon wel een karton salute cakes meekrijgen maar daar maak je mij helaas niet blij mee. Nog gevraagd of ze wellicht nog wat anders hadden maar dat was het of ik kon de fietswinkel proberen (Rijssen was voor mij het dichtstbijzijnde filiaal). Nu ben ik de verkeerdste niet dus ik netjes naar de andere winkel. Daar bij de aanwezige menigte aangesloten. Ook daar hadden ze geen big19 meer. Hier werd een karton Visual Mastermind voorgesteld waar ik maar mee akkoord gegaan ben. Dit verdient echter zeker niet de schoonheidsprijs en mij zal je hier ook niet meer zien.

  10. #3083
    VWC-Lid MGMT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 november 2006
    Berichten
    1.567
    Thanks
    840
    571 waarderingen in 288 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyroBrian Bekijk bericht
    Okee dit snap ik dan echt niet. Ik heb nota bene de eerste prijs gewonnen bij de prijsvraag en mij werd met droge ogen verteld dat ze het karton big19 dat ik als prijs zou krijgen niet meer hadden. Ik kon wel een karton salute cakes meekrijgen maar daar maak je mij helaas niet blij mee. Nog gevraagd of ze wellicht nog wat anders hadden maar dat was het of ik kon de fietswinkel proberen (Rijssen was voor mij het dichtstbijzijnde filiaal). Nu ben ik de verkeerdste niet dus ik netjes naar de andere winkel. Daar bij de aanwezige menigte aangesloten. Ook daar hadden ze geen big19 meer. Hier werd een karton Visual Mastermind voorgesteld waar ik maar mee akkoord gegaan ben. Dit verdient echter zeker niet de schoonheidsprijs en mij zal je hier ook niet meer zien.
    Heel vreemd inderdaad. De Big 19 wordt als een razende verkocht, en hebben ze ook ruim op voorraad. Zo ruim zelfs dat ze deze als gratis artikel weggaven.

    Ik hoop dat René na de jaarwisseling nog e.e.a. wil toelichten. Wil zijn verklaring over de zogenaamde afkeuring van de Visions of Ecstasy en Hallucinator graag horen. Wellicht heeft hij er een goede reden voor, dus laten we even afwachten. René staat in ieder geval niet bekend om zijn klantonvriendelijkheid. Ik wordt er altijd uitstekend behandeld, en kan me niet voorstellen dat dit bewuste acties zijn
    Vuurwerk is een passie!

  11. Deze 2 gebruikers waarderen MGMT voor het bericht:


  12. #3084
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.618
    945 waarderingen in 366 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyroBrian Bekijk bericht
    Okee dit snap ik dan echt niet. Ik heb nota bene de eerste prijs gewonnen bij de prijsvraag en mij werd met droge ogen verteld dat ze het karton big19 dat ik als prijs zou krijgen niet meer hadden. Ik kon wel een karton salute cakes meekrijgen maar daar maak je mij helaas niet blij mee. Nog gevraagd of ze wellicht nog wat anders hadden maar dat was het of ik kon de fietswinkel proberen (Rijssen was voor mij het dichtstbijzijnde filiaal). Nu ben ik de verkeerdste niet dus ik netjes naar de andere winkel. Daar bij de aanwezige menigte aangesloten. Ook daar hadden ze geen big19 meer. Hier werd een karton Visual Mastermind voorgesteld waar ik maar mee akkoord gegaan ben. Dit verdient echter zeker niet de schoonheidsprijs en mij zal je hier ook niet meer zien.
    Karton valk ti thunder niet mee akkoord gegaan?

  13. #3085
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 augustus 2007
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    746
    Thanks
    612
    787 waarderingen in 323 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
    Karton valk ti thunder niet mee akkoord gegaan?
    Ik had het wel geweten

  14. Deze 4 gebruikers waarderen fexZy voor het bericht:


  15. #3086
    VWC-Lid PyroBrian's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2014
    Berichten
    595
    Thanks
    602
    202 waarderingen in 99 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fexZy Bekijk bericht
    Ik had het wel geweten
    Ik stond daar en ik had inderdaad het vermoeden dat een aantal mensen op het forum hier wel blij mee zouden zijn. Persoonlijk heb ik alleen niks met knalvuurwerk, waaronder salutecakes. Dus voor mij was het op dat moment geen fijne mededeling na meer dan een uur rijden. Vraag me echt af wat er hier misgegaan is.

  16. #3087
    VWC-Lid Pyroboy26's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    7.157
    Thanks
    2.579
    2.822 waarderingen in 1.407 posts
    Dat is jammer inderdaad, ik had zeker de salute cake genomen, dik ding en qua prijs duurder

  17. #3088
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Nou ja, als je daar geen genoegen mee neemt snap ik het ook niet meer. Verder is valk een prima zaak dus al die fake afkeuringen enz snap ik niet??

  18. Deze gebruiker waardeert Matii voor het bericht:


  19. #3089
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2010
    Berichten
    76
    Thanks
    1
    38 waarderingen in 11 posts
    Ik hoorde toen ik daar stond te wachten ook veel afkeuringen. Ik heb de hallucinator gewoon meegekregen (kan het bewijzen als jullie het willen).. Erg raar dit...

  20. #3090
    VWC-Lid Spinner's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2013
    Locatie
    Stad van Flipje.
    Berichten
    902
    Thanks
    1.198
    1.111 waarderingen in 416 posts
    Net een kijkje mogen nemen in de opslag plaats van nijverdal. Stonden meer als genoeg kartonnen big19.. zelf 2x 12 stuks

  21. Deze gebruiker waardeert Spinner voor het bericht:


Pagina 206 van 260 EersteEerste ... 106156196204205206207208216256 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •