Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Valk Vuurwerk Nijverdal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door anco26 Bekijk bericht
    Hier wel 2x strong celebration geleverd! Batchjaar 2020.........ben benieuwd!
    Hier ook zat er netjes bij

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door MGMT Bekijk bericht
      Vandaag bij Valk geweest. Was erg rustig en alles stond compleet al klaar. Beetje jammer van de vernieuwde Big 19 opzet maar verder topservice en goed geregeld.
      Wat is er anders aan de big19?

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door anco26 Bekijk bericht
        Hier wel 2x strong celebration geleverd! Batchjaar 2020.........ben benieuwd!
        Hier ook zat er netjes bij

        Comment


          Ook de big valk 19 buurtassortiment (6 verschillende effecten) hier besteld maar 2 cakes 3 keer gekregen. Kwam hier pas achter na het lezen van de reacties op dit topic. Had graag gehoord van de medewerker dat de andere potten niet geleverd konden worden, zal mogelijk een reden voor zijn. Iemand die nog wil ruilen omgeving arnhem? Ik heb de oracle en archilles.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door steven4vuurwerk Bekijk bericht
            Ook de big valk 19 buurtassortiment (6 verschillende effecten) hier besteld maar 2 cakes 3 keer gekregen. Kwam hier pas achter na het lezen van de reacties op dit topic. Had graag gehoord van de medewerker dat de andere potten niet geleverd konden worden, zal mogelijk een reden voor zijn. Iemand die nog wil ruilen omgeving arnhem? Ik heb de oracle en archilles.
            Ik heb dezelfde, en maatje van me heeft dus geinformeerd en men gaf in Rijssen aan dat het alleen maar de oracle en achiles nog waren in de nieuwe opzet.
            Vuurwerk is een passie!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door MGMT Bekijk bericht
              Ik heb dezelfde, en maatje van me heeft dus geinformeerd en men gaf in Rijssen aan dat het alleen maar de oracle en achiles nog waren in de nieuwe opzet.
              Raar verhaal. Wij hadden een gekooid karton en gewoon alles twee keer. Misschien hebben wij dan een oude batch maar zou niet begrijpen waarom je een assortiment zo zou verkleinen..

              Comment


                Ook dit jaar weer 2 vestigingen van valk bezocht, Geesteren en Rijssen.

                Geesteren top geregeld, voldoende parkeer mogelijkheden en afhalen verliep soepel. Alleen niet echt zichtbaar waar je moest zijn. misschien puntje voor verbetering.

                Rijssen was ook top geregeld met 5 min stond ik weer buiten.

                Enige minpuntje.... valk palmwave assortiment had bij mij 12 keer zelfde cake. dat was even een teleurstelling. En nee ik kan niet daar gaan controleren ivm kooi en terug rijden was ook geen optie. is minstens een uur heen en terug.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door anco26 Bekijk bericht
                  Hier wel 2x strong celebration geleverd! Batchjaar 2020.........ben benieuwd!
                  Beide waren super!!

                  Comment


                    Rijssen zag er qua locatie goed uit. Buiten iets meer doen met zichtbaarheid maar binnen was top.
                    Helaas waren de schappen al leeg en van het bestelde eigenlijk 3kwart vervangingen gehad, maar dat zij zo.
                    -Step outside the box to see the real picture-

                    Comment


                      Is het ook mogelijk om voor de High Voltage cakes een combideal te maken/krijgen als je ze alle 5 neemt?

                      Comment


                        Bij het Valk Bunga Super 9x19 shots assortiment zit een film van de Color bomb 16 shots. Ik neem aan dat die film niet klopt en dat het daadwerkelijk om een 19 shots assortiment gaat ?

                        Comment


                          Hebben jullie in Rijssen/Nijverdal alweer een leuke collectie F1 liggen? Inclusief wat Funke mss?

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door leo303 Bekijk bericht
                            Hebben jullie in Rijssen/Nijverdal alweer een leuke collectie F1 liggen? Inclusief wat Funke mss?
                            Dacht gezien te hebben op Facebook dat ze alleen in Nijverdal wat hadden, maar geen idee wat allemaal.

                            Comment


                              Ik heb het zo niet kunnen vinden of dit al besproken is, maar worden alle bestellingen van valk ook samengevoegd met de eerste bestelling, dus bij het afhalen uit gaan van datum en tijd van de eerste bestelling?

                              Comment


                                Alleen bij de vuurwerperdoos orders wordt het samengevoegd is mij verteld. De reguliere site is het gewoon je blok waarin ie staat. Correct me if i'm wrong!

                                Comment

                                Working...
                                X