Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Short Circuit [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Ze zien er imposant uit, maar de resultaten vallen toch wat tegen.
    Vooral B en D vielen tegen. Je verwacht dat er wat meer komt uit zo een 2 inch buis. E en F vond ik de betere.

    Filmpje:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

    Comment


      #77
      Ik vind dat de effecten op dit filmpje goed overkomen. Dit komt vooral ook door de realistische afstand.

      Ik sluit mij aan bij je commentaar. Sommige uitwerkingen waren echt matig, terwijl die van de laatste 2 een stuk strakker zijn.

      Comment


        #78
        Vind het geen slechte single shots en heb me er goed mee kunnen vermaken, alleen had ik net als vele van jullie er meer van verwacht.

        Bedankt voor je filmpje pigi!

        Comment


          #79
          Voor een prijs van 8.50 voor één zo'n zielige shot vind ik dit absoluut lachwekkend. Steek 6asianthunders tegelijk aan en je hebt een veel groter effect voor een lagere prijs en vele lekkerdere knallen. Ik had hier grote verwachtingen van en dit product heeft die verwachtingen voor 0.00% waar kunnen maken.

          Comment


            #80
            Ik had deze ook, de knal wanneer hij uit de mortier schiet is ook netjes, het effect was redelijk. Ik had trouwens Short Circuit D. Eerst 2x Asian Thunder daarna de Short circuit. Filmpje:
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            Laatst aangepast door saido1; 1 January 2011, 17:00.

            Comment


              #81
              Ik heb deze gisteren afgeschoten.
              Mooie sier single shots.
              Effecten niks mis mee, misschien iets kleiner, maar mij is het niet opgevallen.
              Gewoon lekker legaal shells schieten.
              Niks aan op de merken.
              Kom zei de vis in de vissenkom.

              Comment


                #82
                Ik vind deze erg slecht presteren. ik zag ze laatst op een demo en ik had toch wel meer verwacht van deze. De boeketten waren erg klein en de knal waarmee hij uit de tube/mortier komt is harder als de burst zelf erg jammer dus.
                hier filmpje van de short circuit (3 stuks weet niet welke):
                (HD)
                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                de rechtse had zoeen zwakke stijglading dat hij op de grond ontploften dus dat was ook niet echt goed voor mijn eerste indruk .

                Comment


                  #83
                  Ik twijfel of ik hier nog een setje van haal dit jaar. Reacties zijn niet echt goed zo te zien.

                  Zijn er dit jaar nog wijzigingen in gekomen?

                  Comment


                    #84
                    Ondanks de slechte reacties heb ik ze afgelopen week toch nog even bijbesteld voor 25 euro.. Ben benieuwt.

                    Comment


                      #85
                      Laatste doosje meegnomen bij Valk voor 20 euro .. altijd leuk voor die prijs toch ?
                      If God didn't want me to be Pyrofreak ,why did he make so many things flammable !

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door rapalje074 Bekijk bericht
                        Laatste doosje meegnomen bij Valk voor 20 euro .. altijd leuk voor die prijs toch ?
                        En waren ze wel leuk voor deze prijs?

                        Zit te twijfelen dit jaar nog een doosje te kopen, maar de reacties hier zeggen eigenlijk genoeg..

                        Comment


                          #87
                          heb er dit jaar 4 pakken van genomen lijken mij goede single shots, per pak voor € 18.- zijn ze zeker het geld waard

                          Comment

                          Working...
                          X