Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 87
  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    Toch moet ik zeggen dat de effecten vrij rond zijn, die crackling is ook niet helemaal mijn ding maar het lijkt wel een soort na-effect. Waarschijnlijk dat ik toch een setje meeneem, hoppelijk komen er ook nog filmpjes van de andere sets single shots.

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 september 2009
    Berichten
    8
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Heb zojuist het filmpje bekeken en naar mijn mening valt het erg tegen. Oke de effecten zijn mooi rond, maar ze duren nog geen seconde. Voor deze prijs vind ik het gewoon te weinig wat je ervoor terug krijg. Naar mijn mening is de Earth beter dan deze, daar blijven de effecten ook wat langer hangen en lijken groter. Dat komt dan waarschijnlijk wel omdat ze lager ontploffen, maar daardoor lijken ze dus wel groter. Ik was erg enthousiast over dit product, maar na deze filmpjes te hebben gezien ga ik ze zeker niet nemen.

  3. #33
    VWC-Lid vuurwerkpro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 augustus 2007
    Berichten
    902
    Thanks
    35
    603 waarderingen in 302 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jvh Bekijk bericht
    Heb zojuist het filmpje bekeken en naar mijn mening valt het erg tegen. Oke de effecten zijn mooi rond, maar ze duren nog geen seconde. Voor deze prijs vind ik het gewoon te weinig wat je ervoor terug krijg. Naar mijn mening is de Earth beter dan deze, daar blijven de effecten ook wat langer hangen en lijken groter. Dat komt dan waarschijnlijk wel omdat ze lager ontploffen, maar daardoor lijken ze dus wel groter. Ik was erg enthousiast over dit product, maar na deze filmpjes te hebben gezien ga ik ze zeker niet nemen.
    Daar ben ik het wel mee eens het valt me erg tegen. Het kan aan mij ligge zoals wel vaker gebeurd met vuurwerk waarvan ik niet snap dat sommige mensen er helemaal bij moeten kwijlen. Maar dit valt me echt tegen de set earth is idd nog beter en zelfs dat setje was ik niet over te spreken

  4. #34
    VWC-Lid Arjan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2005
    Berichten
    330
    Thanks
    110
    653 waarderingen in 141 posts
    Jullie hebben ze al in het echt gezien? Ervaar ze eerst eens in het echt en dan denk ik dat ze je zeker niet tegenvallen, maarja.. er zijn hier een heleboel een kei in het beoordelen van filmpjes van tien meter afstand...

  5. #35
    VWC-Lid sisser's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 februari 2007
    Berichten
    490
    Thanks
    457
    417 waarderingen in 100 posts
    De wind was nogal hard en dat deed de effecten geen goed. Misschien dat de film recencenten deze info in hun kritiek kunnen meenemen.
    Een vuurwerkbril draag je 1 dag, een rood-witte stok voor altijd.

  6. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2006
    Locatie
    Republiek der Nederlanden.
    Berichten
    1.818
    Thanks
    97
    515 waarderingen in 217 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
    Heb een klein vermoeden dat er zo een aantal crackling critici hier gaan lopen zeuren
    En daar is ook niks mis mee.
    We worden dood gegooid met crackling, krijgen we nieuwe mortiertjes, zit er weer crackling in.
    Het leven is een feest!

  7. #37
    Jaap2
    Gast
    Mooie mortieren. Het feit dat er crackling bij de effecten is denk het ook een reden om een iets langer effect in de lucht te hebben, want de boeketten zelf vervagen vrij snel. Desondanks neem ik toch een setje mee, als ik voor Zena vuurwerk ga!

  8. #38
    VWC-Lid AWG's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2008
    Berichten
    74
    Thanks
    36
    17 waarderingen in 3 posts
    ik heb geen moeite met crackling, ik hou er zelfs van, ja het zit in heel veel cakes en daarom ziet het er saai uit, maar wie koopt er nu 10 crackling cakes?? er is nog zoveel anders spul te krijgen toch??

    en nu zijn er mortiertjes met een flinke lading en die geven dubbele effecten
    dus eerst kun je goed het boeket zien en dan krijg je de cracklingwolk nou ik moet zeggen dat ik het wel erg gaaf vind.

    ik heb mijn 7.1 geluidsboxen flink hard gezet ervoor(doe ik meestal met vuurwerkproductfilmpjes), en ik vond het behoorlijk indrukwekkend.
    vergeet niet dat als je hiermee in de straat staat op 6 meters afstand en je schiet zo,n ding af dat je je eigen wel de vinkenpleuris schrikt zowel de lancering en de ontploffing zijn snoeihard, en de crackling is ook geen ***lig knetterscheetje wat je in veel cakes ziet.

    bovendien staat er nogal wat wind , wat een hoop doet met het effect en het geluid wat de microfoon mist.

    ik wil er wel een pakketje of 2 van bestellen, en hoop zeker dat er volgend jaar nog een pakketje word gemaakt met bijvoorbeeld palmboeket, blinkerboeket, gouden regen, zelfs een dikke horsetail of falling leaves zou ik echt kunnen waarderen.

    ga zo door arjan.

  9. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 september 2009
    Berichten
    8
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arjan Bekijk bericht
    Jullie hebben ze al in het echt gezien? Ervaar ze eerst eens in het echt en dan denk ik dat ze je zeker niet tegenvallen, maarja.. er zijn hier een heleboel een kei in het beoordelen van filmpjes van tien meter afstand...
    Nou ja, kijk dat is het probleem juist een beetje. Heel veel mensen kunnen de producten niet eerst in het echt zien en daarom moeten ze kiezen na het zien van filmpjes. Daar ben ik er dus ook één van. En in nog een reactie zag ik dat het ook waaide, dat is toch normaal? Of kan het met oud&nieuw niet waaien? En ik denk niet dat het effect opeens een paar seconden langer blijft hangen als het niet waait.

    Maar ik moet wel toegeven dat ze lekker knallen zeg, vooral de knal die je hoorbaar is als ze de mortier verlaten klinkt wel leuk.

    Mvg,

  10. #40
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Vind de effecten zelf erg tof, lekker verschillend, wel veel met crackling, maar goed, die crackling is dan ook wel flink hard als ik het zo op film zie. Wel erg snel weg ja, maar goed, dat is de Snelle Jelle ook en die is (niet gelet op verschil van effect) 2x zo duur.
    Bij losse verkoop van deze dingen zou ik er nog over nadenken, maar volledig pakket vind ik persoonlijk toch wat teveel van het goede, vind ik ze toch te snel voor, dan koop ik liever een cake.

  11. #41
    Banned
    Geregistreerd
    3 mei 2008
    Berichten
    189
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 4 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AWG Bekijk bericht
    ik heb geen moeite met crackling, ik hou er zelfs van, ja het zit in heel veel cakes en daarom ziet het er saai uit, maar wie koopt er nu 10 crackling cakes?? er is nog zoveel anders spul te krijgen toch??

    en nu zijn er mortiertjes met een flinke lading en die geven dubbele effecten
    dus eerst kun je goed het boeket zien en dan krijg je de cracklingwolk nou ik moet zeggen dat ik het wel erg gaaf vind.

    ik heb mijn 7.1 geluidsboxen flink hard gezet ervoor(doe ik meestal met vuurwerkproductfilmpjes), en ik vond het behoorlijk indrukwekkend.
    vergeet niet dat als je hiermee in de straat staat op 6 meters afstand en je schiet zo,n ding af dat je je eigen wel de vinkenpleuris schrikt zowel de lancering en de ontploffing zijn snoeihard, en de crackling is ook geen ***lig knetterscheetje wat je in veel cakes ziet.

    bovendien staat er nogal wat wind , wat een hoop doet met het effect en het geluid wat de microfoon mist.

    ik wil er wel een pakketje of 2 van bestellen, en hoop zeker dat er volgend jaar nog een pakketje word gemaakt met bijvoorbeeld palmboeket, blinkerboeket, gouden regen, zelfs een dikke horsetail of falling leaves zou ik echt kunnen waarderen.

    ga zo door arjan.
    Het is maar net wat je gewend bent en wat je eisen zijn.

    Ik vind ze kwa prijs-kwaliteit het niet waard. De effecten zijn hardstikke simpel en komen matig over.

    Toch neem ik een setje, komen wel op in de verkoop dagen.

    gr

  12. #42
    VWC-Lid AWG's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 oktober 2008
    Berichten
    74
    Thanks
    36
    17 waarderingen in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 200mm Bekijk bericht
    Het is maar net wat je gewend bent en wat je eisen zijn.

    Ik vind ze kwa prijs-kwaliteit het niet waard. De effecten zijn hardstikke simpel en komen matig over.

    Toch neem ik een setje, komen wel op in de verkoop dagen.

    gr
    och ik denk dat er een vergissing begaan word met het onderschatten van deze mortieren, als ik zo de afstanden inschat dan kan ik er van uit gaan dat het wel oke zit met deze mortieren

    straks zijn er particulieren filmpjes na oud en nieuw en dan zullen er zeker een aantal zijn die een gemiste kans hebben gezien.

    ik snap je logica niet helemaal goed, je vind de prijs/kwaliteit het niet waard je vind het simpel en matig
    en dan koop je een setje om op te maken tijdens de verkoopdagen, kan me vergissen maar als je 40 euro er niet voor over hebt maar het toch koopt om maar wat te stoken te hebben dan lijkt me dat je dan beter een dik pijlpakket koopt. LOL.

    nou ja kijk eens ieder zijn mening hoor, alleen ik denk er nu niet al te negatief over, ik vind tot nu toe alle 18 mortiertjes prachtig.
    en ik hoop ervan te genieten, en daarbij koop ik ook nog wat pijlenpakketjes en dan gaat het vast wel mooi zijn.

  13. #43
    VWC-Lid roelwijngaarden's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 juni 2007
    Berichten
    400
    Thanks
    537
    1.213 waarderingen in 220 posts
    Prima single shots, ook door de prijs/kwaliteit verhouding een zeer goed product. Crackling in deze vorm is goed; snel, kort en fel. Heb de afgelopen 20 jaar alle dikke mortieren op de NL markt gezien en meegemaakt, deze jongens voor deze prijs? Da's gewoon dik in orde. Ik ga voor de complete set, misschien wel twee keer.
    www.roelwijngaarden.com, vuurwerklabels toen & Nu

  14. #44
    Banned
    Geregistreerd
    16 december 2008
    Berichten
    107
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Wat een bagger pfff.

    Beetje jammer van Zena NEDERLAND.

    Toch maar 30pack asian thunders halen ipv dit

  15. #45
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.284
    Thanks
    5.335
    4.409 waarderingen in 1.488 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lamatje Bekijk bericht
    Wat een bagger pfff.

    Beetje jammer van Zena NEDERLAND.

    Toch maar 30pack asian thunders halen ipv dit
    Verklaar je nader! Waarom vind je t bagger?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •