Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 103

Discussie: Spinning Salute

  1. #31
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.482
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Ze schieten hem nog niet op demo's, opmdat hij nog niet in Nederland is! Hij is nog op het schip.

    Dat is wellicht bewust gedaan. Doordat de container zó laat aankomt, is de kans dat hij nog gekeurd kan worden erg klein. Dus als deze cake niet gekeurd kan worden, kan hij ook niet afgekeurd worden Misschien zit deze cake écht op (of zelf over?) het randje van legale kruitinhoud aan.
    Je zou dus ook kunnen zeggen dat het juist goed is dat deze cake nog onderweg is, want dan wordt ie sowieso niet afgekeurd. Dan kan je er stiekem wat meer kruit in stoppen

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.617
    945 waarderingen in 366 posts
    Lijkt me sterk, zullen wellicht gewoon net zo hard knallen als de Thunderking XXL maar dan met spinners erbij.

  3. #33
    VWC-Lid 5pyroman5's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2005
    Berichten
    1.658
    Thanks
    879
    983 waarderingen in 551 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
    Ze schieten hem nog niet op demo's, opmdat hij nog niet in Nederland is! Hij is nog op het schip.

    Dat is wellicht bewust gedaan. Doordat de container zó laat aankomt, is de kans dat hij nog gekeurd kan worden erg klein. Dus als deze cake niet gekeurd kan worden, kan hij ook niet afgekeurd worden Misschien zit deze cake écht op (of zelf over?) het randje van legale kruitinhoud aan.
    Je zou dus ook kunnen zeggen dat het juist goed is dat deze cake nog onderweg is, want dan wordt ie sowieso niet afgekeurd. Dan kan je er stiekem wat meer kruit in stoppen
    Dus kan ik hier uit opmaken dat alles wat zo laat aankomt, blindelings goedgekeurd word???? Lijkt mij niet eigenlijk aangezien alles toch met CE is of niet? Want dan zou je ook een diverse andere artikelen zo in nederland in kunnen voeren.....

  4. #34
    VWC-Lid B-demp's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2006
    Locatie
    Rijswijk
    Berichten
    95
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Zowiezo wordt maar een zeer klein percentage van alle producten in Nederland getest, potentieel zijn er dus een flinke berg 'onveilige' artikelen op de markt..
    [COLOR="Orange"][B]Actief op AVP-VWC-VWB-FWF[/B][/COLOR]
    Vuurwerk is een genot voor alle zintuigen.

  5. #35
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.482
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
    Dus kan ik hier uit opmaken dat alles wat zo laat aankomt, blindelings goedgekeurd word???? Lijkt mij niet eigenlijk aangezien alles toch met CE is of niet? Want dan zou je ook een diverse andere artikelen zo in nederland in kunnen voeren.....
    Dat een artikel CE goedgekeurd is, betekent nog niet dat het goedgekeurd is voor de Nederlandse markt. Een artikel kan door de CE keuring heenkomen, maar vervolgens worden afgekeurd bij een test door het TNO/VROM. Dan wordt een product dus afgekeurd terwijl het CE gekeurd is
    Verder heeft B-demp het bij het rechte eind. Slechts 5% van al het Nederlandse vuurwerk is werkelijk gekeurd. 95% van het op de markt aanwezige (goedgekeurde) vuurwerk is nooit werkelijk als product gekeurd. Hoe kan het dan goedgekeurd zijn, vraag je je af? Dat komt omdat er productgroepen zijn. Dit ene soort single shot van die importeur is getest en goed bevonden. Dan gaan automatisch ook alle andere single shots van diezelfde importeur door.

    Maar goed, ik dwaal af.
    Ik wil overigens absoluut niet beweren dat dit proces gaande is met de Spinning Salute. Ik wil echter zeggen dat het een mogelijkheid is. Het zo laat laten arriveren van vuurwerk heeft vaak tot gevolg dat het artikel niet wordt gekeurd. Dat het artikel daardoor per definitie onbetrouwbaar, onveilig en ongekeurd is, is onzin.

  6. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 februari 2008
    Locatie
    Beringen-Paal, Limburg, België
    Berichten
    233
    Thanks
    59
    47 waarderingen in 16 posts
    Daarom kan het ook gebeuren dat een bepaald product al een tijdje in de verkoop is en dan plots de melding komt dat het is afgekeurd. Dan heet dat zo mooi: Mag nog verkocht worden tot einde stock.

  7. #37
    VWC-Lid Isandra's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 september 2009
    Locatie
    IJzendoorn
    Berichten
    62
    Thanks
    3
    12 waarderingen in 4 posts
    De Spinning Salute is niet onderweg, ik heb woensdag 16 december een zending van Zena ontvangen en daar zat deze gewoon bij. Zie foto midden onderin.



    www.isandra.nl
    Cees

  8. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2006
    Berichten
    2.036
    Thanks
    251
    756 waarderingen in 451 posts
    Kun je er niet even eentje proberen voor ons en dan filmen???
    Ik twijfel nog enorm over deze, het China filmpje ziet er goed uit, maar dat was met de camuro blaster ook zo....

    Kan het, kan het, kan het, please

  9. #39
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.482
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Als Cees dat doet, dan kan hij zijn winkel sluiten.

  10. #40
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2008
    Berichten
    287
    Thanks
    157
    301 waarderingen in 94 posts
    Okay, het is nu dus wel duidelijk dat de Spinning Salute wel degelijk in Nederland is. Waarom is hij dan nog niet geschoten op een demo?
    Is dit nav de negatieve berichten omtrent de Camuro Blaster bewust gedaan? Of niet? Bedoel het filmpje van de CB zag er eerst indrukwekkend uit, maar eenmaal in NL bleek deze vele malen minder.. Zou hetzelfde aan de hand zijn met SS??

  11. #41
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2008
    Berichten
    287
    Thanks
    157
    301 waarderingen in 94 posts
    Is de Spinning Salute al op een show gespot?

  12. #42
    Banned
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    1.517
    Thanks
    925
    225 waarderingen in 123 posts
    Voor zover ik weet nog niet.

    Ellende is ook dat de maatstaven gezet zijn.
    De knal moet zo zijn als die van de Silver Salute, en de Spinner heeft de Daybreak of Fire Emblem als maatstaf.

    Dan is het misschien slimmer om deze niet op een demo te laten zien...


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bitchass Bekijk bericht
    Is de Spinning Salute al op een show gespot?

  13. #43
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2008
    Berichten
    287
    Thanks
    157
    301 waarderingen in 94 posts
    Ja daar zit natuurlijk wat in, maar als ze de concurrentie aandurven dan hadden ze hem moeten schieten vind ik.
    Ik heb hem wel besteld maar begin nu steeds meer te twijfelen.. Of gaat dit blokje de sensatie van dit jaar worden?
    Hebben nog meer mensen hem op hun lijst staan of niet?

  14. #44
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 november 2009
    Berichten
    537
    Thanks
    530
    317 waarderingen in 94 posts
    ik wil hem echt eerst zien voordat ik hem koop want ik vind het een aardig hoge prijs voor deze spinning tail/knalcake ook al heb ik een groot budget

  15. #45
    VWC-Lid Pieter's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 juli 2005
    Berichten
    315
    Thanks
    111
    547 waarderingen in 151 posts
    Helaas is deze cake wat aan de late kant binnengekomen. De demo's van Zena en ook van andere winkels waren toen al geweest. Vandaar dat deze cake nog niet aan het publiek getoond is.

    Helaas is het niet zo gemakkelijk om hem zo 123 ff te testen zoals jullie begrijpen ;) Ik neem hem iig zeker mee dit jaar.
    www.pietersvuurwerk.nl / www.koopjegadget.nl

Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •