Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chinese Great Wall

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Chinese Great Wall

    Artikelnummer: HOL015
    Artikelnaam: Chinese Great Wall
    Aantal schots: 32
    Netto Kruitgewicht: 480 gram
    Effectomschrijving: Color changing golden mines, silver glitter to red/green crackling
    Verpakkingseenheid:
    4/1
    Prijs:
    € 45,00
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laatst aangepast door jawe; 15 October 2009, 20:58.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Ben ook erg benieuwd naar deze cake. De effect omschrijving maakt me erg nieuwsgierig.

    Comment


      #3
      mooi rustgevend en een ding apart!
      wel een beetje prijzig maar o zo mooi

      Comment


        #4
        Film toegevoegd.
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

        Comment


          #5
          Klopt dit wel? Is het juiste product geschoten?
          Kan me niet voorstellen dat enkel wat mooie tails verkocht zal worden voor €45,-?

          Comment


            #6
            Het was m echt Mike. De tails waren wel erg mooi, maar voor € 45.00 tail ik wel iets anders.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Ik las eerst de effectomschrijving op het label toen dacht ik dit word hem, maar dus niet... Dit zijn toch geen colour changing mine's maar enkel wat tails. Volgens mij was de crackling wel erg hard! Maar voor wordt dit hem ook niet helaas.

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                Kan me niet voorstellen dat enkel wat mooie tails verkocht zal worden voor €45,-?
                "Enkel wat tails"?? Haha! Jij was er duidelijk niet bij gister! Dit zijn niet gewoon tails. Dit zijn echt de dikste en langdurigste kometen die ik ooit in consu vuurwerk heb gezien! Echt brute staarten die zelfs weer omlaag komen (dus niet alleen de lucht in, maar ook weer na het hoogtepunt brandend een stukje dalen).
                Leuk is ook het rookspoor in een boogje na afloop.

                Té duur voor wat je krijgt, maar wel een unieke bak. Van dit effect is geen enkel vergelijkbare cake op de markt, bij mijn weten
                Laten we lekker link gaan doen!

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                  "Enkel wat tails"?? Haha! Jij was er duidelijk niet bij gister! Dit zijn niet gewoon tails. Dit zijn echt de dikste en langdurigste kometen die ik ooit in consu vuurwerk heb gezien! Echt brute staarten die zelfs weer omlaag komen (dus niet alleen de lucht in, maar ook weer na het hoogtepunt brandend een stukje dalen).
                  Leuk is ook het rookspoor in een boogje na afloop.

                  Té duur voor wat je krijgt, maar wel een unieke bak. Van dit effect is geen enkel vergelijkbare cake op de markt, bij mijn weten
                  Was er zeker niet bij nee en op film zie je al dat het gaat om mooie tails, vandaar ook dat ik dat er al bij had gezet. Echter is mijn ervaring dat de "gewone consument" effecten als tails en crossette als slecht effect ervaren. Wij kunnen het waarderen hoe goed een tail is of een crossette, maar ik merk altijd aan de mensen om mij heen dat ze denken van "is dit het, dit is 3x niks..." en aangezien dat de grootste markt is, weet ik niet of dit nou een topproduct is.

                  Ik ben benieuwd hoe hij in werkelijkheid is, want dit is net als met de Purple Rain van Katan, die is in werkelijkheid supergoed, maar je moet het kunnen waarderen en op film komt het niet goed over.

                  Bedankt voor je reactie, maakt mij meer duidelijk dat het wél een goede cake is, maar wel te duur.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                    Bedankt voor je reactie, maakt mij meer duidelijk dat het wél een goede cake is, maar wel te duur.
                    Conclusie is precies juist, Mike!
                    Maar dat geldt voor vele cakes van Zena NL, vind ik.

                    Comment


                      #11
                      bij ons 50 euro.. voor een paar tails? of ze nou lang blijven hangen of niet, 50 euro is teveel voor dit ding, hij is niet slecht, maar de prijs niet waard naar mijn mening.

                      Comment


                        #12
                        Had deze als vervanger voor de Stars over Paris bij VWL Steenbergen, en ik moet zeggen dat dit een top-vervanger was!
                        filmpje:
                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                        Comment


                          #13
                          Leuk product als je hem gratis bij je bestelling krijgt, maar om nu 50 euro aan tails uit te geven? (gaat iets te ver...)
                          Offline!

                          Comment


                            #14
                            Zijn overigens wel erg goeie tails Mooi voor in een showtje oid.
                            Gerwin

                            Comment


                              #15
                              Deze heb ik ook met oud en nieuw gezien, deze werd geschoten samen met hot chains
                              Tip: kijk hem op HD
                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                              Ik zelf zou er het geld niet voor over hebben.


                              gegroet

                              Comment

                              Working...
                              X