Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Light Year [Vuurpijl Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Pret de Knalerwt Bekijk bericht
    Het viel mij op dat de A pijlen in het pakket lager en een grotere burst hadden. De rest van de pijlen gingen net als de oude versie echt hoog waardoor het effect een stuk minder leek.
    Is dit toevallig alleen in mijn pakket of is dit anderen ook opgevallen?
    Want als alle pijlen zo zouden knallen koop ik hem iedere jaarwisseling sowieso...

    [ATTACH=CONFIG]44022[/ATTACH]
    is mij ook opgevallen.

    Comment


      blijven leuke pijlen om tussendoor te stoken

      Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

      Comment


        2018 batch gehad, mooie pijlen. Zou ze zo weer kopen.

        Comment


          Ik had ook de ''nieuwe'' versie. Elk jaar blijft het toch weer een gekloot met die doppies
          Dit jaar geen problemen gehad met opstijgen een aantal jaar geleden wel dat ze gewoon niet omhoog gingen maar nu nergens last van! Blijven toch top pijlen voor die prijs.

          Hier nog een filmpje, welke dit precies zijn kan ik je niet meer vertellen.
          Filmpje is onbewerkt. Dit omdat er dan wat mij betreft iets wat meer sfeer in zit.

          Leet, oftewel l33t of 1337 enzovoort, is een internetschrijfwijze, Het woord l33t is een verbastering van elite.

          Comment


            blijven gewoon toppers.... op de dopjes na dan

            Comment


              Verleden jaar ze niet genomen want kon ze niet vinden, maar dat jaar ervoor, zeker wel, die dopjes zijn rot, de pijlenstandaards zijn soms kapot, maar de effecten en prijs zijn perfect!
              Website: https://www.rfgfireworks.nl

              Comment


                Comment


                  Toch een van de leukere pijlen pakketen. Vind dat toch wat hebben, 40 grams pijlen zonder zo'n fancy raket dop haha

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                    blijven gewoon toppers.... op de dopjes na dan
                    Niet eraf proberen te trekken, gewoon haaks eraf trekken. Easy.

                    Comment


                      In voorraad

                      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_2871.jpg
Vertoningen:2
Grootte:170,5 KB
ID:	1573775

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Fuifduif Bekijk bericht
                        Nooit meer deze pijlen. Ze zijn super mooi voor die 20 euro, maar had afgelopen twee jaar dat ze niet goed de lucht in gingen en dit jaar weer. Eén pijl ging zelfs schuin over de grond op één of ander manier, terwijl ze ik ze netjes in de buizen af stak.
                        Vind het te riskant worden, al 3 jaar op rij dat deze pijlen mis gaan, terwijl de overige 9 andere pijlenpakken wel goed gingen. Jammer want het zijn echt mooie dingen!
                        Toch weer besteld, kuch..

                        Comment


                          Weet iemand hoeduur deze zijn in de losse verkoop bij Vathorst????
                          We hebben weer genoten!!!

                          Comment


                            Ik dacht dat ik een kaartje van 29.95 zag hangen, maar kan ook iets anders zijn geweest!

                            Comment


                              dit jaar zonder die iri dopjes er op batch 2019

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door PyroJ Bekijk bericht
                                Weet iemand hoeduur deze zijn in de losse verkoop bij Vathorst????
                                Iemand die mijn bestelling met Light Years op heeft gehaald bij Vathorst werd verteld dat ze niet meer kwamen en heeft de Freestyle Rockets meegekregen.

                                Comment

                                Working...
                                X