Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Light Year [Vuurpijl Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Light Year [Vuurpijl Ass.]

    Artikelnummer: 01385
    Artikelnaam: Light Year
    Aantal Pijlen: 10
    Effectomschrijving: 10x 40 gram Zena pijl. Een waanzinnige prijs/kwaliteit verhouding!
    Richtprijs: €29,95

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1385-light-year.png
Vertoningen:1
Grootte:123,5 KB
ID:	1611695
    Laatst aangepast door ylke; 25 October 2015, 17:55.

    #2
    Toen ik over de index pagina heen keek dacht ik dat hier "Light Your Ass" stond

    Het uiterlijk van deze pijlen doen me denken aan 'The Pack" pijlen, ookal zal dat met een kruitinhoud van 40 gram per pijl niet het geval zijn
    Guess who's back?

    Comment


      #3
      op de garden busines beurs in gorinchem zag ik de de dummy van het pakket, ik zag ze en dacht zullen wel normale pijlen zijn 20 gr. ps. Toen vertelde Tjark mij dat het pijlen waren van 40 gram, kon het bijna niet geloven.

      zo zie je maar weer dat heel veel pijlen in nederland overdreven groot zijn-.-

      Comment


        #4
        Dit lijken me hele mooie pijlen voor een zeer schappelijke prijs! Mooie toevoeging aan de collectie!

        Comment


          #5
          Zeker weten, blijkt dus maar weer dat je geen overdreven grote hulzen nodig hebt voor 40 gram kruit zoals we in nederland zo vaak zien.

          Comment


            #6
            Het is zelfs zo dat er in een grote pijl, in die enorme kop een dun buisje zit. Als je dat karton eraf haalt hou je dit dus over.
            Super dus, 40 grams pijlen met een goede prijs en een eerlijke maat en mooie effecten. Deze komen zeker op mijn lijstje!

            Comment


              #7

              ...

              Comment


                #8
                Staan bij deze genoteerd op mijn wishlist
                Ze doen qua uiterlijk en omvang een beetje denken aan de Thor Flashrocket.

                Cameo
                -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
                Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

                Comment


                  #9
                  ziet er heel goed uit
                  en de effecten zijn top te noemen voor 2,70 per pijl
                  vooral C ziet er top uit
                  hier kunnen andere importeurs een goed voorbeeld aan nemen
                  geen pijl van 1,5 meter hoog waar een kop op zit die doet denken aan een 2 inch shell en waar de helft van dit effect nog niet eens bereikt wordt
                  gewoon een no nonsence look met goede effecten
                  een topper wat mij betreft
                  Even a broken clock is right twice a day.

                  Comment


                    #10
                    Top pijlen ! Naar mijn mening een typish product van Thor, door het gebruik van crackling effect in de pijlen ! Goede prijs/kwaliteit verhouding.

                    Comment


                      #11
                      Dit zijn echt top pijlen!
                      vooral c is een echte topper.
                      mooie golden willow waarvan het effect nog lang blijft hangen.
                      Vuurwerk meer heb je niet nodig.

                      Comment


                        #12
                        Ik vind het ook mooie pijlen hoor, wat mij ook opvalt is dat de effecten vrij rond zijn. Zeker geen miskoop voor dat geld!

                        Comment


                          #13
                          mwjo ik ben wat minder minder te spreken omdat de efeckten snel vervlogen zijn .
                          02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                          Comment


                            #14
                            Ik vind het zo jammer dat de dichtsbijzinde vuurwerkdealer die dit verkoopt 30 minuten auto rijden is. Want dit is dus echt een pijlenpakket die ik 100% wil hebben Zoveel pijlen, maximaal gevuld toch? Dat is geweldig, spotgoedkoop
                            Website: https://www.rfgfireworks.nl

                            Comment


                              #15
                              Ik vind dit erg goede pijlen (op basis van de film natuurlijk)
                              Wat ik wel waardeer is dat ze niet van die enorme knotsen hebben genomen, want dat voert de prijs alleen maar op en je hebt er niks aan.

                              Is besteld...

                              Comment

                              Working...
                              X