Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kaboom Kanonslag

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Via bestelling zijn er idd maar 2 mogelijk!
    Daar kwam ik ook achter, waarschijnlijk waren tijdje terug nog niet alle gegevens goed.
    www.vuurwerkbieb.nl | youtube.com/user/bozemVW

    Comment


      #17
      Ik heb vandaag heel wat van deze jongens door de handen gehad. 1 slof Kaboomkanonslagen is gelijk in grootte aan 18 pakjes Schuurmans Astronauten.

      De kabooms zijn dus ietsje kleiner. Heb de knaller nog niet getest......

      Comment


        #18
        Knalt goed!! ik heb ze vandaag afgestoken!! samen met de astronauten,
        ze knallen het zelfde soms iets (bijna niet te horen) verschil!
        tevens zitten de kaboomkanonslagen per 20 in een pakje!!
        dus niet zoals de andere rotjes per 10 maar deze per 20!!!
        en er zitten geen labels op de pakjes alleen op de buitenslof!
        dus scheelt weer papier!
        De enige echte vuurwerk freak!

        Comment


          #19
          ik heb ze heir in mijn handen samen met een astronaut en een shising cracker.
          Wat opvalt is dat de kaboom kanonslag per 20 is verpakt ipv de gebruikelijke pakjes van 10. Echter vind ik dit juist goed omdat er op deze manier papier bespaard word en dus het milieu. Als je op deze manier daar iets aan kan verbeteren, waarom niet(Verder niet op ingaan graag, verder maak ik me ook niet zo druk om het milieu).

          Hij is evengroot als de astronaut en de shising cracker, alleen is een slof idd iets kleiner. Dit zal miss met de extra lagen papier te maken hebben die bij de astronauten en shising crackers aanwezig zijn omdat die per 10 verpakt zijn.

          De huls is zachter als van de astronaut en de shising cracker, ik knijp hem veel makkelijker in en hij is dat ook platter. Miss zegt dat iets over de kruitinhoud. Ik weet het niet.

          Over de kanl kan ik niks zeggen, nog neit getest. Maar ik verwacht dat hij gewoon net zo hard als de astronaut knalt.

          Comment


            #20
            ik heb deze kanonslagen al mogen testen ik heb deze getest met nog 2 anderen de "red demon" kanonslag van evuco en de "astronauten" van schuurmans (kwamen nog uit 2006:P)

            mijn resultaat.

            de astronaut was het hardst en op de 2e plaats kwam de kaboom kanonslag en als laatste die van evuco.

            Comment


              #21
              wat mij opviel was dat deze zeg maar schoner was dan een astronaut want bij mijn astronauten kwam er heel veel klei vanaf en bij de kaboom kanonslag helemaal niets. maar de astronaut knalt toch nog soms net wat harder maar egt verschil is er niet.

              Comment


                #22
                maar egt verschil is er niet.
                ze knallen het zelfde soms iets (bijna niet te horen) verschil!
                Wat een verrassende conclusies, ik ben er echt ondersteboven van...

                Nu ff serieus, ik heb me scheel gekocht aan knaltollen van Wolff en Zena, dat zijn pas knallers en jawel, ze "SNIPPEREN" als de pest
                Ook het Super Shising knalpakket bevat opvallend goede knallers.
                Ik betaal liever veel meer voor die dingen dan dat ik met 800 ploffers aan de straat moet staan. En of dat nou Kaboom's, Astronauten of wat dan ook zijn, het is allemaal rotzooi.
                Hou toch op jongens, waar gaat het over?!

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door boozebelly Bekijk bericht
                  Wat een verrassende conclusies, ik ben er echt ondersteboven van...

                  Nu ff serieus, ik heb me scheel gekocht aan knaltollen van Wolff en Zena, dat zijn pas knallers en jawel, ze "SNIPPEREN" als de pest
                  Ook het Super Shising knalpakket bevat opvallend goede knallers.
                  Ik betaal liever veel meer voor die dingen dan dat ik met 800 ploffers aan de straat moet staan. En of dat nou Kaboom's, Astronauten of wat dan ook zijn, het is allemaal rotzooi.
                  Hou toch op jongens, waar gaat het over?!
                  er zijn gewoon mensen die het leuk vinden om echt de hele dag vuurwerk af te steken en als je dan alleen maar knaltollen gaat kopen ben je wel overdreven veel geld kwijt. Ik vindt hem trouwens wel een aanrader zeker voor de prijs
                  Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

                  Comment


                    #24
                    Dit jaar zijn ze er weer!
                    bij intratuin pijnacker 1 euro. Ga ze zeker halen en dit keer staat er geen maximale aantal!!!!!

                    Comment


                      #25
                      Ja ditjaar zijn ze bij de intratuin € 0,99 Cent per slof... en geen maximum!
                      De enige echte vuurwerk freak!

                      Comment


                        #26
                        vorig jaar 1 slof van gehad om even te proberen en vond ze wel lekker knallen.
                        ook vond ik het wel raar dat ze per 20 verpakt waren en niet per 10 zoals de meeste:P

                        Comment


                          #27
                          Hier kost het 1 euro voor 200 en je mag maximaal 10 per persoon.
                          Niet slecht voor zo'n prijs moet ik eerlijk zeggen.

                          Comment


                            #28
                            dit jaar bij mijn dealer voor maar 0,49 cent!!! en geen maximaal dit wordt wel ff speciaal naar deze winkel voor rotjes

                            Comment


                              #29
                              Dan zou ik omdat het kan gewoon 5 karton kopen :P en alles op 1 hoop fik erin
                              Met een eindbom. TrTrTrtRttRRRtRRtR BAM!

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door zuidwest Bekijk bericht
                                dit jaar bij mijn dealer voor maar 0,49 cent!!! en geen maximaal dit wordt wel ff speciaal naar deze winkel voor rotjes
                                En wat is dan 'jouw dealer'??
                                Is wel handig om te weten voor de rest

                                Comment

                                Working...
                                X