Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 61 EersteEerste 123451353 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 905
  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 september 2005
    Berichten
    687
    Thanks
    244
    280 waarderingen in 125 posts
    voor de mensen die nog willen gaan en gebruik maken van deze actie ...


    ... zoals bij vele belgische winkels .... BELLEN voor vertrek!!!! onze zuiderburen zijn niet zo service gericht als in nederland schijnbaar... en ik ben het eens met de freaks als het gaat om het feit dat er nogal wat miscummunicatie is met een aantal zaken.
    Laatst gewijzigd door djara; 29 augustus 2007 om 16:04

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Eindelijk weer een update van de site van Alpeco.
    Nog geen echt nieuws wat prosducten betreft, maar er wordt eindelijk weer nieuws gebracht.

    Citaat van de website van Alpeco:


    03.09.07 - WOORDJE VAN MR. JS ZHANG !


    Hallo iedereen, Mijn naam is Jing-Sheng Zhang, gedelegeerd bestuurder van Alpeco Fireworks. Allereerst wens ik u te bedanken voor al die jaren dat u Alpeco gekozen heeft voor de aankoop van uw vuurwerk. Het motiveert mij en gans het team om u in de toekomst nog beter en mooier vuurwerk aan te bieden. Het is onze betrachting om u langs deze weg voortdurend op de hoogte te houden van allerhande informatie mbt het vuurwerk. Vanaf dit seizoen zijn er tal van veranderingen inzake service alsook in de producten. Er zal o.a. voor de trouwe klanten, die een bepaald minimum bedrag (standaard wordt nog meegedeeld) aankopen, een aparte "VIP-room" ingericht worden. Op deze manier dient u niet meer in de showroom te wachten. Vanzelfsprekend bieden wij u graag een drankje aan ! Vanaf dit jaar zullen alle nieuwe producten het jaartal van hun productiejaar vermeld krijgen. Op deze manier kan u onmiddellijk de nieuwe producten herkennen. Indien u opmerkingen, suggesties en/of vragen heeft, aarzel dan niet om ons te contacteren. Op deze manier werkt u mee om van Alpeco een vuurwerkbedrijf te maken waar kwalitiet hoog in het vaandel staat ! Een tevreden klant is onze mooiste beloning ! Dank u en tot binnenkort ! Jing-Sheng Zhang

  3. #33
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Wauw..
    Erg leuk om te lezen al is het natuurlijk wel een beetje een verkooppraatje het geeft toch weer dat ze zeker hun klatvriendelijkheid en service willen verbeteren!
    Super om te lezen!

  4. #34
    VWC-Lid chinathunder's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 mei 2007
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    51
    Thanks
    2
    14 waarderingen in 7 posts
    nou nou, Was er zelf vrijdag nog. Loopt Mr. Zhang een beetje te mokken in de showroom. Lijkt wel of het allemaal niet meer zo hoeft bij alpeco. Personeel is ook niet echt meer vriendelijk. Moet allemaal snel snel en er zit geen systeem in.
    Wat ik ook erg vind bij alpeco, ze zeggen dat ze niks met je gegevens doen maar, dat doen ze dus wel. Gegevens worden gewoon aan derden verspreid.

  5. #35
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chinathunder Bekijk bericht
    Wat ik ook erg vind bij alpeco, ze zeggen dat ze niks met je gegevens doen maar, dat doen ze dus wel. Gegevens worden gewoon aan derden verspreid.
    en dat is dus pas echt grote bullshit wat jij hier nou loopt te verkopen.. ik wil graag bewijzen van je en een bron...

    zo niet, zwijgen. En stoppen met het versprijden van idiote geruchten.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  6. #36
    VWC-Lid chinathunder's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 mei 2007
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    51
    Thanks
    2
    14 waarderingen in 7 posts
    Ik ken een Nederlandse handelaar die wel aardig kocht bij alpeco. Deze man kreeg een belasting aanslag van het gekochte vuurwerk. Verklaar dat?
    Als de politie bij hun langs komt en vraagt om de papieren MOETEN zij het wel afstaan. Ik zeg niet dat het altijd gebeurt, maar gebeurt wel zeker.

  7. #37
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Als de nederlandse politie langskomt moeten zij hun papieren afstaan?
    Volgens mij niet hoor... De nederlandse politie heeft niet zo veel rechten in het buitenland...
    Daarnaast zal de Beligsche politie niet zo snel naar kenteken bewijzen gaan vragen omdat zij je niks kunnen maken zolang je je papieren op orde hebt dus ben benieuwd hoe ze dat dan zouden doen...

  8. #38
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Vind het verhaal opzich al vreemd hoor de polietie weet dan dus dat het spul in jouw bezit is en sturen dan een balastingsaanslag nee geloof er weinig tot Helemaal niks van sorry hoor.

    Daarnaast heeft de nederlandse politie niks te zeggen in duitsland dit gaat eerst naar de belgie'se polietie toe en vraagt toestemming waarna de belgie'se polietie een huiszoeking houd. Maar dat komt er niet omdat vuurwerk verkoop gewoon legaal is dus of kom met HARDE bewijzen of spreek niet zulke onzin uit!!!
    Gerwin

  9. #39
    VWC-Lid chinathunder's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 mei 2007
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    51
    Thanks
    2
    14 waarderingen in 7 posts
    In vuurwerkland werkt het vaak lastig met harde feiten. Ik heb dit vanuit een betrouwbare bron, die anoniem wil blijven. Als jullie het niet willen geloven. Zelf weten.

  10. #40
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chinathunder Bekijk bericht
    Ik ken een Nederlandse handelaar die wel aardig kocht bij alpeco. Deze man kreeg een belasting aanslag van het gekochte vuurwerk. Verklaar dat?
    Als de politie bij hun langs komt en vraagt om de papieren MOETEN zij het wel afstaan. Ik zeg niet dat het altijd gebeurt, maar gebeurt wel zeker.
    Dat moeten ze NIET, alleen met een dwangbevel.. en aangezien de vlaamse politie nou niet echt bepaald blij is met de Nederlandse collegas zo nu en dan.. is dat een zeldzaamheid.. dan nóg.. Een belastingaanslag staat lós van enig strafrechtelijk of justitieel iets!

    Jou handelaar zal wel in Nederland betrapt zijn met zwart geld door de belastingdienst... Wit wassen van zwart geld is namelijk iets waar de belastingdienst niet zo vrolijk van wordt!

    Nogmaals: ALPECO zal NOOIT of te NIMMER gegevens van klanten afstaan!
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  11. #41
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Alpeco verwacht een 60 tal nieuwe profblokken (1.4G). Eerste lading wordt eind oktober verwacht. Volgende week zullen de 25s fs chrysanthemum crackling terug verkrijgbaar zijn. Zodra er nieuwigheden zijn zullen deze op hun site verschijnen.

    Bron: AVP

  12. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 september 2005
    Berichten
    687
    Thanks
    244
    280 waarderingen in 125 posts
    60 stuks!! alsof er niet genoeg blokken waren !
    hopelijk dat er wat I-shape`s tussen zitten

    maar het lijkt erop alsof alpeco dit als strategie gebruikt! elk jaar nieuwe assorti om de klant te verleiden opzich wel slim khoop dat er wat mooi`s tussen zit tegen een goede prijs

    weet iemand hier iets meer van ??

  13. #43
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Natuurlijk geweldig weer zo een uitbreiding maar ben bang dat het ten koste gaat ten aanzien van de oude blokken...
    Want die wil ik ook zeker nog wel...
    Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen...

  14. #44
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    324
    Thanks
    263
    226 waarderingen in 112 posts
    Weet iemand of Alpeco dit jaar weer met een demoavond komt? Net als vorig jaar bij het kasteel van Brasschaat?

  15. #45
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Apollo Bekijk bericht
    Weet iemand of Alpeco dit jaar weer met een demoavond komt? Net als vorig jaar bij het kasteel van Brasschaat?
    Naar hetgeen ik vernomen heb komt er wel een demoavond.
    Maar die zal niet toegankelijk zijn voor publiek.
    Vraag mij niet waarom.

Pagina 3 van 61 EersteEerste 123451353 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •