Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 61 EersteEerste 12341252 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 905
  1. #16
    VWC-Lid dark legend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Berichten
    15
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    ow beeetje laat misschien maar de big spanish crackers zijn nog gewoon met kvk te koop

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 februari 2007
    Berichten
    24
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    ja die zijn nog te koop ik zag ze zaterdag nog liggen met het kaartje omhoog dus die hebben ze nog op voorraad. de normale spanish crakers 12st voor 3.95 (zonder kvk) zijn niet op voorraad.
    eens piking, altijd piking. :wink:

  3. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 januari 2007
    Locatie
    den bosch
    Berichten
    1.074
    Thanks
    53
    6 waarderingen in 6 posts
    ik denk dat er hier verwarring is tussen de big spanish crackers van alpeco , en de super vlinder genaamd big spanish cracker (bsc) , want deze zijn totaal niet het zelfde , dat stond ik 'n keer op avp en fpm , die van alpeco knalt als 'n nt werd daar gezegt en ze zijn veel kleiner .

  4. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2006
    Locatie
    Republiek der Nederlanden.
    Berichten
    1.818
    Thanks
    97
    515 waarderingen in 217 posts
    nou er was eerst rondgegaan dat de bsc van alpeco zonder kvk zou zijn, omdat ze aan de regels moeten houden van 1.0 gram flash. dus dan zou die vlinder gewoon verkocht gaan worden alleen dan met 1 gram. Correct me if i'm wrong, please.

  5. #20
    VWC-Lid dark legend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Berichten
    15
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    jah dat wist ik hoor ik bedoelde ook gewoon de alpeco versie met 1 gram jah en ja ik had ook begrepen dat deze gewoon verkocht zouder gaan worden als feestvuurwerk daarom was ik ook zo benieuwd of het nog onder spectakel viel;) niet de super vlinder... die zulle ze nooit bij alpeco verkopen

  6. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Even een reminder voor iedereen:
    Volgende week vrijdag is het 1 september en dan is Alpeco elke dag geopend, behalve de zondag.

    Openingstijden maand september 2007
    Maandag 14.00-18.00 uur
    Dinsdag 09.00-18.00 uur
    Woensdag 09.00-18-00 uur
    Donderdag 09.00-18.00 uuur
    Vrijdag 09.00-18.00 uur
    Zaterdag 09.00-17.00 uur
    Zondag gesloten



  7. #22
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dark legend Bekijk bericht
    ik ga alpeco niet mailen... als ik er nog een keer natoe ga zal ik het tegen het mannetje zegge dat daar achter de kassa staat.. en dat ik het niet netjes vind.. het is dan te zien of ze wat doen ja of nee.. als ik nu een mailtje ga sturen zulle ze zegge dat als ik nu weer kom 20% korting krijg of zo iets dergelijks.. maar ik heb op het moment geen tijd om nog een trip te maken.. en ten 2e ben ik een scholier die niet veel te besteden en vond de vorige keer 210 euro al een aardig bedrag.
    Nogmaals, Alpeco is een groothandel, bedragen als 210 euri is een schijntje voor hun en iets gratis krijgen of éxtra kortingen zijn hier niet zomaar aan de orde. Het is sowieso niet de gewoonte om uit te gaan van gratis artikelen of extra kortingen wanneer je vuurwerk koopt, nergens is dat zo, zo ook bij Alpeco niet.
    Je krijgt een checklist, mocht je daar dus op zien dat er wat fout is kan dit direct gezegd worden, doet men dit niet, dan is het je eigen schuld.

    Graag weer on-topic, berichten waarin staat waarom iemand niet gaat voegt niets toe aan dit topic over Alpeco.

  8. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 januari 2006
    Berichten
    414
    Thanks
    224
    171 waarderingen in 80 posts
    Ik moet eerlijk zeggen dat er nogal wat fouten worden gemaakt daar bij Alpeco.
    Hoor zo vaak dat ze de korting vergeten te berekenen of dat er producten vergeten wordt te leveren.
    Moet zeggen dat ik dit erg slordig vindt.

  9. #24
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.284 waarderingen in 2.561 posts
    Heb alpeco gemailt er komt in de loop van oktober een nieuwe container met vuurwerk.

  10. #25
    VWC-Lid ex-shooter's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 juli 2005
    Berichten
    6
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    nieuwe container met oud vuurwerk of oude container met nieuw vuurwerk?
    Ben nl. erg benieuwd naar nieuwe producten!!
    M.b.t. voorgaande helemaal eens met gebrekkige service en vergeten van korting!
    Original heeft het iets beter begrepen als je kijkt naar de website en service naar de klanten! De website van Alpeco geeft weinig info over de verwachtte producten van dit jaar, terwijl de liefhebbers nu al om zich heen gaan kijken...

  11. #26
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.284 waarderingen in 2.561 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ex-shooter Bekijk bericht
    nieuwe container met oud vuurwerk of oude container met nieuw vuurwerk?
    Ben nl. erg benieuwd naar nieuwe producten!!
    M.b.t. voorgaande helemaal eens met gebrekkige service en vergeten van korting!
    Original heeft het iets beter begrepen als je kijkt naar de website en service naar de klanten! De website van Alpeco geeft weinig info over de verwachtte producten van dit jaar, terwijl de liefhebbers nu al om zich heen gaan kijken...
    O sorry dat ik dat niet vermeld heb ik bedoel gewoon met de spanish crackers enzo ik weet niet of het nieuwe vuurwerk erbij zit

  12. #27
    VWC-Lid --sjon beton--'s schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 augustus 2005
    Berichten
    2.041
    Thanks
    3.273
    904 waarderingen in 519 posts
    even over die 10% korting.
    zijn jullie nou zo dom of...
    jullie weten dat je 10% korting krijgt als je erheen gaat.
    trek dan ook zelf 10% korting af op het eind bedrag.
    wie vult die lijst in dan?
    juist...

  13. #28
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 augustus 2006
    Berichten
    5
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ik twijfel of die korting nog wel geld, op de site stond dat er korting gegeven word maar die site is al een tijdje niet bijgewerkt. Toen ik vorig jaar een aantal keer een bezoekje aan alpeco bracht stond er bij binnenkomst in de winkel een briefje met daarop: 10 procent korting. Toen ik begin deze zomer een bezoekje bracht zag ik nergens in de winkel staan dat er 10% korting gegeven zou worden, hier heb ik dus niet op gerekend ook en uiteraard ook niet gekregen.

    Zijn er mensen die wel korting hebben gehad afgelopen zomer??

  14. #29
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    10% korting op de aankoop van vuurwerk ! Voorwaarden: Aankoop moet gebeuren tussen 1/1/2007 en 31/08/2007. En enkel op VRIJDAG tussen 09.00 en 17.30 uur. Deze korting geldt enkel op de prijzen die voorstaan in de toonzaal. Actie geldt niet op de artikelen die in promotie staan !

    Dus tot 31 Augustus nog 2 dagen dus ;)
    Gerwin

  15. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 augustus 2006
    Berichten
    5
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ja dat weet ik ook maar normaal hoort er ook een vermelding in de winkel te hangen, vorig jaar iniedergeval wel dit jaar niet gezien--->actie geld niet meer?--->website vergeten bij te werken??

Pagina 2 van 61 EersteEerste 12341252 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •