Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goud [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Vond 'Goud' een erg goede cake. Goede knallen, tempo en boeketten. Waar ik vooraf dacht dat het 'crackling' boeket de pot geen goed zou doen, vond ik dit effect in het echt juist goed overkomen en zorgde voor een gouden geheel. Vooral in meervoud geschoten een dikke aanrader voor de liefhebbers van goud.

    Comment


      #17
      Een filmpje van Goud (met dank aan Pieter)


      Laatst aangepast door Scav; 7 February 2016, 14:44.

      Comment


        #18
        Leuke cake en gaat lang door, geeft genoeg vulling in de lucht met zoals de cake al wel zegt met zijn naam; goud. Persoonlijk vind ik het jammer dat de crackling erin zit, voor mij ook de reden dat ik hem toch laat staan.
        Prijs vind ik niet verkeerd.

        Comment


          #19
          Hier is mijn film van deze cake, gefilmd tijdens de demo van Vuurwerkgigant Damen te Zoelen, op 12 december:



          Hier zie je er drie tegelijk.

          Ik vind hem echt erg goed. Het crackling stoort mij hier totaal niet, omdat het verpakt zit in een mooie palm, en niet alleen een wolkje crackling is. De drievoudige finale in één cake vind ik echt erg goed!
          Laatst aangepast door Scav; 7 February 2016, 14:44.
          Laten we lekker link gaan doen!

          Comment


            #20
            Potverdomme wat is het een lekker blokkie hey.

            Ik heb hem vandaag 4x besteld, en ze gaan alle 4 tegelijk de lucht in. Dat moet wel een spektakeltje geven
            [B]Bigger, Harder, Louder![/B]

            Comment


              #21
              Na het weer zien op de demo in Rotjeknor blijf ik erbij dat 'Goud' een erg goede pot is. Harde knallen, mooie grote gouden effecten en een driedubbele spectaculaire finale. Voor de liefhebbers van goud, kopen!
              Laatst aangepast door FR1908; 20 December 2009, 12:03.

              Comment


                #22
                Vond hem op de demo van tophout goed overkomen. Mooie grote effecten die goed blijven hangen. De 3x finale maakt het goed af.
                Laatst aangepast door Scav; 7 February 2016, 14:44.
                Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

                Comment


                  #23
                  heel mooi filmpje. ik ben blij dat ik hem heb aangeschaft.

                  Comment


                    #24
                    vannacht afgestoken, Dit is echt een superblok! prachtige goud effecten in grote boeketten. mooi tempo en een 3 dubbele finale! bursts zijn ook goed! echt een aanrader!

                    Comment


                      #25
                      Echt een geweldige cake, met een prachtig prijskaartje eraan. Er zit een mooie variatie in de pot, zonder dat er kleur wordt gebruikt. Het thema ´goud´ is duidelijk aanwezig. Drie verschillende gouden effecten zonder andere kleur. De burst is goed, en het boeket rond en tamelijk groot. De drievoudige finale is erg origineel.
                      Echt een prima cake!
                      Laten we lekker link gaan doen!

                      Comment


                        #26
                        Had hem 3* nou moet je zeggen prijs kwaliteit verhouding is echt TOP. Heb er 1 los afgestoken en dat was al een dik feest daarna 2 tegelijk wat al helemaal een feest was
                        Gerwin

                        Comment


                          #27
                          Was(samen met wat anderen) ook dik tevreden over deze cake, flinke knallen met een lekker einde. Hieronder mijn filmpje.



                          En euh...Dit maar even ingelijst
                          Laatst aangepast door Scav; 7 February 2016, 14:45.

                          Comment


                            #28
                            Vond dit een geweldige cake voor deze prijs, heb nog geen goedkopere gezien.
                            Filmpje:
                            Laatst aangepast door Scav; 7 February 2016, 14:45.
                            Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

                            Comment


                              #29
                              Nieuwe productfilm - Goud 2010



                              Laatst aangepast door Scav; 7 February 2016, 14:46.
                              Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                              Comment


                                #30
                                Ik ben dit dankzij straatfilmpjes een geweldige cake gaan vinden; heerlijk, die drie soorten goud en dan die salvo finales daarvan...op film al indrukwekkend maar dat gaat volgens mij in 't echt helemaal zo zijn. Eén van mijn weinige musthaves dit jaar!

                                Comment

                                Working...
                                X