Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Super Seven

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    door bovenstaande reactie,s ben ik er nu zeker van om dit pakket erbij te nemen, als het pakket zo goed is als word gezegd dan is het natuurlijk niet duur als je er veel plezier van hebt ;)

    Comment


      #32
      Weet iemand iets over de kruitinhoud van de pijlen te vertellen? Mogelijk 40 gram aan de erg goede reacties te lezen?

      Comment


        #33
        zijn deze pijlen echt heel goed en zit er nog een beetje efect aan de kaarsen want dat heb ik ook wel eens gezien ipv alleen die gekleurde ballen
        kruit+karton+vuur=lache

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door kanonslag-eter Bekijk bericht
          zijn deze pijlen echt heel goed en zit er nog een beetje efect aan de kaarsen want dat heb ik ook wel eens gezien ipv alleen die gekleurde ballen
          Hmmm kan je eens wat meer over het effect van die kaarsen vertellen? Ik ging eigenlijk uit van gekleurde ballen die hard werden gelanceerd en meer 'hangtime' zouden hebben dan die dunne 10 schots kaarsjes.

          Was het een echt burst-effect zoals een peony? (wat me niet heel waarschijnlijk lijkt met 15 schots), of bedoel je iets anders met een beetje effect?

          Comment


            #35
            gewoon een beetje effect maar was met andere weet niet meer welke
            kruit+karton+vuur=lache

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door woutz Bekijk bericht
              Weet iemand iets over de kruitinhoud van de pijlen te vertellen? Mogelijk 40 gram aan de erg goede reacties te lezen?
              Weet je wat 40 grams pijlen kosten ? nee dus. Dus dat is het zeker niet wss iets rond de 25 gram ;)

              Comment


                #37
                terugkomend op mijn antwoord watvoor effect het was wel bursteffect waren wel maar 5 schoten de kaars heet thundersky als ik het goed heb
                kruit+karton+vuur=lache

                Comment

                Working...
                X