Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ghost King

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Ja, zijn uit het assortiment. Je zal alleen nog terecht kunnen bij winkeliers die ze toevallig nog op de plank hebben liggen.
    Vier veilig, vier legaal!

    Comment


      #77
      Oorspronkelijk geplaatst door MichelAngelo Bekijk bericht
      Ja, zijn uit het assortiment. Je zal alleen nog terecht kunnen bij winkeliers die ze toevallig nog op de plank hebben liggen.
      Zonde man, een goeie drietraps fluit is in NL gewoon niet te krijgen lijkt het wel..

      Comment


        #78
        Ontbreekt volgens mij een CE keurmerk aan...

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door Lucas Bekijk bericht
          Zonde man, een goeie drietraps fluit is in NL gewoon niet te krijgen lijkt het wel..
          Ik vind persoonlijk de Beyonder van Wolff een gave cake met drietraps fluit effect. Natuurlijk is dit een heel ander product dan een Single Shot, maar is naar mijn idee toch een goed voorbeeld van een geslaagd drietraps fluiteffect op de Nederlandse markt.

          Comment


            #80
            ik vind Sky Symphony van Beko, toch echt een enorm goede drietraps fluit cake!
            The final ignition

            Comment


              #81
              Waarom zijn ze uit de collectie?

              Comment


                #82
                Geen idee, wellicht ivm slecht verkoop?
                Ik heb er vorig jaar iig een karton van gekocht zodat ik de aan komende jaren er nog van kan genieten.
                En heb ik zeker geen spijt van, want wat waren ze weer fijn afgelopen oud en nieuw.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                  Geen idee, wellicht ivm slecht verkoop?
                  Ik heb er vorig jaar iig een karton van gekocht zodat ik de aan komende jaren er nog van kan genieten.
                  En heb ik zeker geen spijt van, want wat waren ze weer fijn afgelopen oud en nieuw.
                  Zo zeg! Zou ik ook wel willen. Erg vette dingen inderdaad!

                  Comment


                    #84
                    Helaas zijn deze er idd uit, heb zelf nog 2 pakjes dit jaar overgehouden. Dus t zal na 2016 wel over zijn. Jammer, waren toch leuke dingen. Goede fluit en kwamen mooi hoog.

                    Comment


                      #85
                      afgelopen jaar afgestoken had er nog 2 van jaar of 2a3 terug heerlijke drie traps fluit. Zou gewoon weer terug moeten komen.

                      Comment


                        #86
                        Heerlijke 3-staps fluit hoor! Vooral de eerste fluit is keihard

                        Comment


                          #87
                          Ook afgelopen jaarwisseling weer enorm van genoten.
                          Wat blijven ze geweldig.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #88
                            Vond ze ook erg leuk! Is weer even iets anders, en ze doen het goed. Het publiek vond ze ook leuk.

                            Comment


                              #89
                              www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

                              Comment


                                #90
                                Ik blijf ze fantastisch vinden. Kan gelukkig nog 12 pakjes genieten. Stiekem hoop ik dat zoiets weer terug op de markt komt in deze kwaliteit.

                                Comment

                                Working...
                                X