Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Multi thunder king [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ik hoop idd stiekem dat hij 3 tegelijk doet, normaal bij deze filmpjes doen ze 3 artikelen op een rij, dus dat geeft hoop

    Comment


      #17
      @mostwanted broekhoff heeft het effect duidelijk gemaakt aan fpm moderator en het is GEEN 3 tegenlijk.

      Comment


        #18
        Inmiddels staat er ook een video in de webshop: http://www.broekhoff.nl/flvplayer.php?movie_id=471&f=h

        Comment


          #19
          Hier is mijn film van twee stuks Multi Thunder King, geschoten tijdens de demo van Tomcat in Tiel, op 3 december 2009.



          Zoals je ziet, is het echt een salvo van fluiters! Ik vind het een echte aanrader, en het is dan ook bijzonder origineel. De fluiters schoppen veel herrie, en knallen vervolgens naar een zeer goede knal!
          Verassing van de avond!
          Laatst aangepast door Scav; 19 November 2018, 11:11.
          Laten we lekker link gaan doen!

          Comment


            #20
            bedankt! het is idd altijd zo vaag als ze er weet ik hoeveel tegelijk afschieten. Doe er dan ook gewoon 1 los om een idee te geven wat het doet...

            Comment


              #21
              PyroPower heeft een foto die het zelfde is als het effeckt. Dat betkent dus dat deze een salvo schiet, omdat je op het plaatje ook meerdere bursts ziet
              Guess who's back?

              Comment


                #22
                ik denk dat ik hier een pakje of 3 van koop om ze uit te proberen. zien er gaaf uit! salvo van 3 uit een potje is wel tof

                Comment


                  #23
                  Ik werd naar dit topic geleid echter staat er bij ons in het boekje iets heel anders:

                  NIEUW! MULTI THUNDERKING
                  4x een krachtige crackling shot

                  Er wordt hier niet gerept over fluit maar over crackling. Hoe moet ik dat zien?

                  Comment


                    #24
                    Deze vanavond ook mogen aanschouwen'
                    Echt Toppers!

                    MvG,
                    PoGo

                    Comment


                      #25
                      Darksoul, Ik vrees toch dat het per tube maar 1 fluit + knal is. 2 X MTK was dus waarschijnlijk 2 pakken MTK.
                      Eigenlijk kan het me niet meer schelen, want het is gewoon een leuk product, ongeacht of er nou 1 of 4 bombettes per tube uitkomen..

                      Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                      Hier is mijn film van twee stuks Multi Thunder King, geschoten tijdens de demo van Tomcat in Tiel, op 3 december 2009.

                      Zoals je ziet, is het écht een salvo van fluiters! Ik vind het een echte aanrader, en het is dan ook bijzonder origineel. De fluiters schoppen veel herrie, en knallen vervolgens naar een zéér goede knal!
                      Verassing van de avond!

                      Comment


                        #26
                        heb deze ook 1X mee bestelt om ook uit te proberen maar er komt inderdaad maar een bombette uit die een fluit geeft en dan een knal.
                        maar inderdaad wat heartworm zegt het is een leuk product en het zal volgens mij ook niet tegenvallen voor 7,95euro

                        Comment


                          #27
                          Ik had ze zelf niet maar ik zag er wel wat de lucht in vliegen hier. Er kwam een flinke dreun vanaf moet ik zeggen.
                          Een product om in het achterhoofd te houden voor komende oud en nieuw.
                          Zeg maar Jeroen!

                          Comment


                            #28
                            klopt ik had dit jaar 2 pakjes.


                            leuke mine gevolgd door een aparte fluit en daarna toch wel een stevige knal. wat me wel opviel was dat er wat verschil tussen de knallen zaten. niet bijster groot maar wel merkbaar. leuke dingetjes voor in de Vooravond! ze gaan ook best hoog!

                            Comment


                              #29
                              Maatje van me had hier een paar pakjes van. Ik vond ze goed en neem ze volgend jaar zelf ook als ik ze kan krijgen. Effectgrote is ook goed, stuk beter als de 3 balletjes die je op de demofilmpjes ziet. Dit laatste ondervond ik goed toen ik dichtbij stond en een bombette niet meer dan 3 meter hoog vloog.
                              Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

                              Comment


                                #30
                                Film gevonden van 4x multi thunderking
                                Laatst aangepast door Scav; 19 November 2018, 11:11.

                                Comment

                                Working...
                                X