Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Event Cake No.4

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Deze zouden ze uit het assortiment moeten halen ...

    Comment


      #47
      Zag hem bij Huisman staan voor 70 euro! Is toch niet meer in verhouding?

      Comment


        #48
        Ben het er wel mee eens, hij is niet meer wat het is geweest en voor 70 euro heb je tegenwoordig dikke boxen bij freakwinkels.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
          Zag hem bij Huisman staan voor 70 euro! Is toch niet meer in verhouding?
          Maar daar gaat dan nog wel Freak-korting vanaf dus afhankelijk van je totale bestelling kan het zijn dat je 'm dan voor EUR 49,00 hebt. Als deze dan van het niveau 2014 is dan zijn er weinig andere waaiers van dat aantal shots en niveau die je voor een lagere prijs kunt scoren. Het is maar net hoe je er naar kijkt...
          www.huismanvuurwerk.nl

          Comment


            #50
            Ik zeg BOEM .....!

            Comment


              #51
              Zo, wat is deze cake veranderd zeg. Van de spectaculaire versnelling zoals we die ook bij de Camuro Queen en Fire Flower zagen is niets meer over.
              Resteert een mooie cake maar geen 70 euro waard. Jammer!!

              Comment


                #52
                Lees heel veel negatieve reacties. Kan hem hier voor 22,50 kopen. Doen?

                Comment


                  #53
                  Ik heb deze gehad (niet tegen de adviesprijs overigens). Is niets mis mee. Gewoon een prachtige waaier met mooie volle effecten. De spreiding was goed (duh, waaier). Effecten konden wel wat netter. Burst ok.

                  Heb de waaier nog nooit eerder meegemaakt, dus ik kan niet oordelen of de waaier weer terug is op het oorspronkelijke niveau, maar het was in ieder geval niet slecht.

                  In het assortiment laten staan; ja, tegen de adviesprijs; nee.

                  Comment


                    #54
                    Ik had deze 2 keer dit jaar. had er wel meer willen hebben. vond hem echt mooi. adviesprijs voor deze is natuurlijk waanzin. wie koopt er nu nog 1 500 grammer voor 70 euro

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door Altijdwat Bekijk bericht
                      Lees heel veel negatieve reacties. Kan hem hier voor 22,50 kopen. Doen?

                      Het is nu te laat, maar mocht je hem dit jaar weer tegen komen voor dar bedrag, dan zeg ik doen !
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        #56
                        Ik heb deze afgelopen zaterdag gezien bij Vuurwerk Hol.
                        Echt teleurstellend zeg. De tails zijn nog wel aardig, maar die boeketten hebben duidelijk geen kracht. Volgens mij is deze cake kooiloos verpakt. Dat ze hiervoor 70 euro durven te vragen is écht niet meer van deze tijd! Daar kun je een dikke box voor kopen met 1,5 kg kruit!

                        Laten we lekker link gaan doen!

                        Comment


                          #57
                          Ik kreeg deze gratis bij het afhalen van mijn bestelling en het was eigenlijk de bedoeling om 'm in een vuurwerkshow op te nemen, maar er was geen reservelont aanwezig. Beetje jammer, haha. Uiteindelijk los aangestoken ergens voor twaalf. Viel niet tegen, mooier dan op de video hierboven. Grote effecten!

                          Comment


                            #58
                            Gefilmd ook?

                            Comment


                              #59
                              Heb deze mee gekregen onder de naam Scream Planet.

                              Had de zelfde uitwerking, maar vond het maar een waardeloze cake voor dat geld.
                              Klapchi

                              Comment

                              Working...
                              X