Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Event Cake No.5

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Bij vuurwerkdiscount voor de ongelooflijke prijs van 80€.

    Comment


      #77
      Oorspronkelijk geplaatst door Airforce Bekijk bericht
      Bij vuurwerkdiscount voor de ongelooflijke prijs van 80€.
      Ik zag het idd. Even afwachten wat je aan gratis vuurwerk krijgt als je er 2 besteld. Vind het jammer dat de prijs zo hoog is maar ik vind het hem wel waard. 2 tegelijk en het blijft bizar wat eruit komt.

      Comment


        #78
        Hét oud&nieuw moment toevallig ook op film staan met de Event cake #5. Wat een prachtcake is dit zeg, ongekende kwaliteit voor zo'n 'oudje'. Enorm dikke burst, goed gevulde boeketten. Stevig aan de prijs ook in de freak maar echt zeker waard. Blij dat ik hem nog heb kunnen meepakken om deze eens in de straat te zien knallen. Vond ik zelf echt een stuk beter dan menig compound die ik geschoten heb, en zet bij mij ook echt wel de knop om naar kwaliteit boven kwantiteit. Genieten dit!

        https://www.youtube.com/user/flutsjah/

        Comment


          #79
          Een van de weinige cakes die kwa burst/spreiding dicht in de buurt van prof komt

          Comment


            #80
            Niks op aan te merken, het is wel duidelijk te zien dat ze hier echt het maximale van uit hebben proberen te halen. Ik zou er alleen geen 80 euro voor over hebben, gelukkig in een freakactie op de kop kunnen tikken.

            Comment


              #81
              Oorspronkelijk geplaatst door PyroFreaqz Bekijk bericht
              Niks op aan te merken, het is wel duidelijk te zien dat ze hier echt het maximale van uit hebben proberen te halen. Ik zou er alleen geen 80 euro voor over hebben, gelukkig in een freakactie op de kop kunnen tikken.

              Zou ik misschien mogen vragen waar deze freak actie was. Wil er graag een paar voor aankomende jaarwisseling.

              Thanks

              Comment


                #82
                Nu te koop voor 45 euro bij Vuurwerk Discount (gebruik vwd10 voor 10% korting).

                Comment


                  #83
                  het kruit in deze was nog steeds in orde na al die jaren!

                  Comment

                  Working...
                  X