Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 54

Discussie: Gok jij het erop?

  1. #31
    VWC-Lid Gygabyte's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 december 2007
    Locatie
    Omgeving Rotterdam
    Berichten
    759
    Thanks
    5
    17 waarderingen in 12 posts
    En jij denkt dat een piloot zijn baan op het spel zet voor wat vuurwerk.
    Droom en fantaseer gerust verder...
    Mvg Frans

  2. #32
    VWC-Lid teun48's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 maart 2008
    Locatie
    0181
    Berichten
    2.928
    Thanks
    524
    530 waarderingen in 195 posts
    De grens over gaan voor vuurwerk doe ik niet vaak. Hier kan je ook zat aankomen en heb je minder risico om gepakt te worden. Maar wat ik wel altijd jammer vind is als er freaks met illegaal vuurwerk worden gepakt, de mensen die weten wat ze in handen hebben horen niet die straf te krijgen. Maarja he is en blijft jammer genoeg illegaal.

  3. #33
    VWC-Lid PSVfanatics_geleen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2007
    Berichten
    1.014
    Thanks
    380
    371 waarderingen in 131 posts
    Hoe zit het dan met de controles van Duitsland? dat is toog ook illegaal ofniet? En je kunt bijna in iedere aldi daar vuurwerk kopen, en alleen de laatste 3 dagen dus ik weet niet of de hele grens zullen afzettn.

  4. #34
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 september 2009
    Berichten
    11
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ja alles wat je uit het buitenland haalt is is illegaal. Ze controleren wel maar als je via een rustig weggetje gaat dan heb je veel minder kans om gepakt te worden als je vuurwerk haalt uit Duitsland.

  5. #35
    VWC-Lid Grouver's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 oktober 2007
    Berichten
    287
    Thanks
    1
    15 waarderingen in 6 posts
    Nu is mijn vraag: doe jij aan illegaal vuurwerk?
    Je gaat ook echt in dit topic vertellen dat je aan illegaal vuurwerk doet en de gok waagt dit jaar. Leuke info voor de dudes in het blauw.

    Ik zou het topic eerder hernoemen naar iets van: "Illegaal vuurwerk VS Legaal vuurwerk?" Of iets in die trant.

  6. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 november 2009
    Berichten
    19
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    ik rij elk jaar zeker 15 keer naar belgie...

    Normaal begin ik rond aug..voor t echte werk..en de rest van de keren tussen begin en eind dec..Zowel duitsland als belgie is om de hoek..en ik vind t toch aardig goedkoper..,als ik zo ga vergelijken..mja ieder zn eigen mening..Nooit aangehouden!! 1x bijna..toen moest de auto voor mij op de busbaan,en voor mij was geen plaats meer dus ik mocht door ..Mja gewoon gezellig met mn meisje naar belgie wat eten,vuurwerk halen..bioscoopje en dan rustig terug rijden..

    NL vuurwerk haal ik meestal op oudjaarsdag zelf,paar singleshots en wat andere leuke dingen..

  7. #37
    VWC-Lid pyrojoe's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 oktober 2009
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    185
    Thanks
    1
    4 waarderingen in 4 posts
    nee, mij niet gezien. Het is vast allemaal veel mooier, harder, beter en goedkoper, maar het is mij geen strafblad of een (paar) daagjes cel waard! zowiezo ben ik steeds beter te spreken over het NL vuurwerk.. ze zouden alleen nog eens een andere regeling moeten treffen voor knalvuurwerk dat zou ik heel leuk vinden! dan heb je overdag ook nog eens representatief spul!
    Kabeng Boeff!!

  8. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 november 2009
    Berichten
    18
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Zijn er veel controles in december op de a4 als je vanuit alpeco komt of moet je dan toch via putte rijden naar woensdrecht

  9. #39
    VWC-Lid TenJ's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    761
    Thanks
    89
    95 waarderingen in 41 posts
    Wij zijn zoals sommigen wel zullen weten vorig jaar gepakt met ongeveer 700 euro aan vuurwerk van zena, en nog wat trueno's en 2inch shells. Daarom gokken we het dit jaar er zeker niet op, het is het risico niet waard. De grens overkomen met je vuurwerk is geen probleem, zeker niet als je vroeg in het jaar gaat. Alleen zijn er vandaag de dag veel mensen die het blijkbaar leuk vinden iemand te naaien met vuurwerk doormiddel van het bellen van de anonieme tiplijn.
    Verder is het siervuurwerk wat je in Nederland kan kopen een stuk beter en als je een goede actie uitzoekt ook niks duurder als je wat je er in Belgie voor betaald. Binkies en de Silver Salute van Wolff knallen ook alle knallers uit belgie eruit, dus daarvoor hoef je ook niet naar onze zuiderburen te gaan. Alleen een goed knalmat mis ik in Nederland, maar die maakt ik zelf met behulp van visco en een beetje knutselen.
    Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

  10. #40
    VWC-Lid B-demp's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2006
    Locatie
    Rijswijk
    Berichten
    95
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Haha ik doe het bijna in me broek van het lachen hier.

    Zoals Grouver al opmerkt: tuurlijk ga je niet vertellen dat je thuis een berg zooi hebt liggen!
    Ik weet zeker dat er minstens 5 mensen (en waarschijnlijk wel 10 ook) liegen dat ze barsten!

    Was vorig jaar ook met al die controles, iedereen maar zeggen: ik heb niks en dan op 1 januari bij de filmpjes en foto's had iedereen opeens foto's van allerlei illegaal spul...

    Ik denk inderdaad dat het beter is als dit topic veranderd wordt naar Illegaal VS Legaal, aangezien toch niemand gaat bekennen dat ie illegaal vuurwerk heeft!
    [COLOR="Orange"][B]Actief op AVP-VWC-VWB-FWF[/B][/COLOR]
    Vuurwerk is een genot voor alle zintuigen.

  11. #41
    VWC-Lid Johnno's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 september 2008
    Berichten
    121
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Helemaal met je eens B-demp, echt niemand gaat hier zeggen dat ze kartonnen cobra's thuis hebben bijv. Dat maakt het de politie extra makkelijk om je in de gaten te houden. Ik gok het er trouwens ook niet op dit jaar

  12. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Berichten
    37
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnno Bekijk bericht
    Helemaal met je eens B-demp, echt niemand gaat hier zeggen dat ze kartonnen cobra's thuis hebben bijv. Dat maakt het de politie extra makkelijk om je in de gaten te houden. Ik gok het er trouwens ook niet op dit jaar
    Welke rotjes heb jij dan in je plaatje Die wil ik ook wel hebben

  13. #43
    VWC-Lid landinho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 november 2009
    Locatie
    Midden van het land
    Berichten
    354
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    ik ga ook neit en ben nooit geweest.
    Ben net 13 dus heb genoeg aan wat rotjes en pijltes en potten.
    Miss krijg ik van iemand een x een nitraatje maar dat maakt me niks uit als ik maar wat kan afsteken.:P

  14. #44
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2007
    Berichten
    2
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    ja heb het toch maar gedaan kan niet zonder denk ik

  15. #45
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts
    Ik vind het zelf niet waard om naar het buitenland toe te gaan,
    wat TenJ ook al zei, als je hier goed rondsnuffelt, dan heb je echt niets te klagen.
    Zoals de actie van vuurwerkcrew met vuurwerkland-steenbergen. 35% korting!!

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •