Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 54

Discussie: Gok jij het erop?

  1. #16
    Banned
    Geregistreerd
    3 mei 2008
    Berichten
    189
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 4 posts
    Gezien de huidige ontwikkelingen,

    is het het nog wel waard om naar belgie te gaan voor wat vuurwerk?

    Ik denk het van niet!

    gr

  2. #17
    VWC-Lid MysticFireworks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Berichten
    45
    Thanks
    1
    4 waarderingen in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 200mm Bekijk bericht
    Gezien de huidige ontwikkelingen,

    is het het nog wel waard om naar belgie te gaan voor wat vuurwerk?

    Ik denk het van niet!

    gr
    ik ben vorige week geweest
    en vrienden vavn mij oook deze maand
    geeneen heeft politie gezien
    ik denk dat ze geen personen zoeken
    maar meer de "grotere`handelaren
    PatsBoemLuchtDicht

  3. #18
    Banned
    Geregistreerd
    13 juli 2009
    Locatie
    076-BREDA-076
    Berichten
    234
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Ik ben meer een knalfreak.
    ----dat zegt genoeg----

  4. #19
    VWC-Lid Rembo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Berichten
    333
    Thanks
    8
    26 waarderingen in 13 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 200mm Bekijk bericht
    Gezien de huidige ontwikkelingen,

    is het het nog wel waard om naar belgie te gaan voor wat vuurwerk?

    Ik denk het van niet!

    gr
    Klopt, ik begin het Nederlandse consumenten vuurwerk ook steeds beter te vinden! Het word voor siervuurwerk steeds onaantrekkelijker om naar België te gaan.

    Zelfs de prijs in Nederland word steeds beter! (met uitzondering van een aantal leveranciers natuurlijk)


    rembo

  5. #20
    VWC-Lid Gygabyte's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 december 2007
    Locatie
    Omgeving Rotterdam
    Berichten
    759
    Thanks
    5
    17 waarderingen in 12 posts
    Ging voorheen altijd naar Alpeco, maar zoals het er nu naar uit ziet sla ik dit jaar over.
    En dan gaat het eigenlijk niet eens om het risico wat je eventueel loopt.
    Ik zit bijna wekelijks in België voor mijn werk en ben nog nooit gecontroleerd.

    Bij mij zijn het twee redenen;

    De eerste is dat wat ik heb gezien van de nieuwere importeurs mij zeer bevalt m.b.t. de prijs-kwaliteitsverhouding. Ik week in het verleden uit naar België omdat ik veel van de 500gram cakes simpelweg veel te duur vond in vergelijking met wat je er voor terug kreeg. Hoop dat dat nu niet meer nodig is.

    De tweede is dat juist van de producten die ik graag wil het merendeel niet op voorraad is, terwijl ze wel vermeld staan op de website van Alpeco.
    Ik moet dan om toch nog wat te hebben met O&N, een keuze gaan maken uit producten die helemaal niet op mijn wishlist stonden.
    Ben dat eigenlijk wel een beetje zat, want het is elk jaar hetzelfde liedje...
    Mvg Frans

  6. #21
    VWC-Lid mikeyy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2007
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    519
    Thanks
    590
    507 waarderingen in 155 posts
    Ik ben vorig jaar naar belgie gegaan maar dat was in juni dan kan het nog wel dan heb je bijna geen controle. Maar zoals nou deze tijd van het jaar,nee dan gok ik er niet op !!

  7. #22
    VWC-Lid Lars Lawinepijl's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 september 2009
    Berichten
    41
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Jaren lang heb ik dit gedaan tot 4 x per week naar alpeco toe .
    2 jaar geleden ben ik een dag voor oud en nieuw opgepakt. Ik stak vroegtijdig een bsc van bombrige af toen net op dat zelfde moment oom agent met zijn bus de hoek om kwam zeilen..
    Gelukkig had ik net de doos van 50 st. in de bosjes gegooit en moet ik me zakken leegmaken.. Ze hadden 11 vlindertjes gevonden en hiervoor gingen ze een proces verbaal opmaken. Ik moest me legitimatie pakken maar toen kwam het ... die lag in me auto en in me auto lag nog is 40 x 901 en 12 4" salutes.. Dus ik ging natuurlijk never nooit naar me auto om me legitimatie te pakken.
    Uit eindelijk naar huis gereden om me paspoort op te halen. In de zomer kreeg ik uit eindelijk een accepgiro binnen van maarliefst 530 euro. Wegen het in bezit hebben van illigaal vuurwerk.

    Dit zijn dus de boetes en deze zijn niet mis ! Voor mij is dit dus een leer geweest ! maarja vuurwerk is een verlaving en ik kan niet zonder ...

  8. #23
    VWC-Lid defqon1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Berichten
    279
    Thanks
    1
    6 waarderingen in 5 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lars Lawinepijl Bekijk bericht
    Jaren lang heb ik dit gedaan tot 4 x per week naar alpeco toe .
    2 jaar geleden ben ik een dag voor oud en nieuw opgepakt. Ik stak vroegtijdig een bsc van bombrige af toen net op dat zelfde moment oom agent met zijn bus de hoek om kwam zeilen..
    Gelukkig had ik net de doos van 50 st. in de bosjes gegooit en moet ik me zakken leegmaken.. Ze hadden 11 vlindertjes gevonden en hiervoor gingen ze een proces verbaal opmaken. Ik moest me legitimatie pakken maar toen kwam het ... die lag in me auto en in me auto lag nog is 40 x 901 en 12 4" salutes.. Dus ik ging natuurlijk never nooit naar me auto om me legitimatie te pakken.
    Uit eindelijk naar huis gereden om me paspoort op te halen. In de zomer kreeg ik uit eindelijk een accepgiro binnen van maarliefst 530 euro. Wegen het in bezit hebben van illigaal vuurwerk.

    Dit zijn dus de boetes en deze zijn niet mis ! Voor mij is dit dus een leer geweest ! maarja vuurwerk is een verlaving en ik kan niet zonder ...
    zo... dan heb je nog geluk dat ie de rest niet heeft gezien...
    Met een eindbom. TrTrTrtRttRRRtRRtR BAM!

  9. #24
    Banned
    Geregistreerd
    15 december 2008
    Berichten
    107
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rembo Bekijk bericht
    Klopt, ik begin het Nederlandse consumenten vuurwerk ook steeds beter te vinden! Het word voor siervuurwerk steeds onaantrekkelijker om naar België te gaan.

    Zelfs de prijs in Nederland word steeds beter! (met uitzondering van een aantal leveranciers natuurlijk)


    rembo

    Prijzen beter?

    Nou dan moet je denk ik toch even een extra brilletje opzetten.
    Gemiddelde 'goede' cakes zijn hier toch echt 39 á 69 euro.

    In vergelijking tot belgië en duitsland, nog steeds veels te duur.

    Dat zegt al genoeg denk ik.
    Laatst gewijzigd door lamatje; 14 november 2009 om 09:37

  10. #25
    VWC-Lid aadjogfanaat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 november 2008
    Berichten
    432
    Thanks
    14
    68 waarderingen in 42 posts
    1 x was ik gepakt en moest ik naar halt en sindsdien speel ik op safe. Ik vind hier wel genoeg en anders kijk ik wel naar de anderen.

    Misschien dat een kennis van me nog gaat, dan vraag ik wel of hij een paar goede blokken/potten wilt meenemen. En dan mag hij wel iets winst maken. Zowiezo knal ik niet meer veel, ben dan overdag druk aan het werk.

  11. #26
    VWC-Lid scootflyer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2005
    Berichten
    422
    Thanks
    47
    63 waarderingen in 38 posts
    Voor mij is het de moeite niet om naar België te gaan, is op zijn minst zo'n 200 km hier vandaan.

    Daarnaast wil ik het risico niet lopen op een strafblad, kan ik niet gebruiken. Dan kan ik mijn huidige baan wel vaarwel zeggen.

    En ik vind dat er in Nederland ook voldoende goed vuurwerk voor redelijke prijzen te koop is. Er zijn genoeg verkooppunten met leuke aanbiedingen en goede kortingen.

    Wat voor mij ook nog een reden is om het niet te doen is dat mocht er wat gebeuren met illegaal vuurwerk wat ik zou hebben afgestoken (bijv. één van de toeschouwers raakt gewond) ik het mezelf nooit zou vergeven. Dit kan met legaal vuurwerk natuurlijk ook gebeuren, maar dan heb je zelf er in ieder geval alles aan gedaan om het veilig af te steken.

  12. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 januari 2009
    Berichten
    103
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Ligt eraan waar je gaat langs putten is nooit controle. (voor naar Alpeco te gaan)
    Zelfde geld voor Essen en dergelijke
    Fireworks... The best a man can get!

  13. #28
    VWC-Lid rene306's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juli 2005
    Berichten
    92
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 2 posts
    ik ben samen met mijn neefje zaterdag 14 nov nog naar zene bunker geweest en naar pyroschop
    gelukkig geen controlle of zoiets gezien
    het is aan jezelf om nog te gaan of niet kans om gepakt te worden is er altijd
    alleen is het rond deze tijd van he jaar wel iets riskanter

  14. #29
    VWC-Lid aadjogfanaat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 november 2008
    Berichten
    432
    Thanks
    14
    68 waarderingen in 42 posts
    maandag schijnt er een controle te zijn geweest ergens. Iemand die hier iets van weet en of er mensen zijn gepakt?

  15. #30
    VWC-Lid pyrostar88's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 november 2008
    Berichten
    724
    Thanks
    58
    208 waarderingen in 68 posts
    tja of je nou kansloos gaat controleren er is altijd weer bergen miljoenen kilo's in nederland

    en weetje als ze het niet per auto trein bus of wat dan ook
    dan zorgen ze wel dat het vliegent komt;)
    tja niet voor iedereen is die kans weg gelegt maar als je een goede vriend hebt die piloot is
    mooi meegenomen want in de lucht in het moeilijk controleren
    don't worry im fireworks crazy!!!

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •