Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Harry Loots [Baarle-Hertog]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Weet iemand of Loots die surex blokken nog heeft en of je daar nu wat korting op kan krijgen?

    Comment


      Winkel is pas vanaf maart weer open, misschien het handigst tzt te mailen of te bellen.
      Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
      Weet iemand of Loots die surex blokken nog heeft en of je daar nu wat korting op kan krijgen?
      https://youtube.com/c/EindjePyro

      Comment


        Gewoon een mailtje sturen, Hij reageert altijd terug (Das mijn ervaring iig)
        Laatst aangepast door SamD; 3 February 2019, 07:56.

        Comment


          Graag de Gaoo Hammer producten verkopen! De singleshots en de cake.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
            Graag de Gaoo Hammer producten verkopen! De singleshots en de cake.
            Vond de Hammer 30mmsalute singleshots erg tegenvallen.
            Ook de salutecake werdt ik niet warm van.

            Dan is de Elk titanio beter.

            Comment


              Liever de El Titanio verkopen inderdaad!

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                Vond de Hammer 30mmsalute singleshots erg tegenvallen.
                Ook de salutecake werdt ik niet warm van.

                Dan is de Elk titanio beter.
                Ooh echt. Ik heb ze niet gehad, maar op youtube werd iedereen er helemaal lyrisch van. Ze klonken duidelijk ook beter dan die van Nico bijvoorbeeld.


                Wat ze ook mogen verkopen ( en daar had ik ook al over gemaild ) dat zijn van Dextrin ( zelfde merk als El Titanio ) de Shark salute cakes. Dit zijn F2 salute cakes en echt dikke beukers ala Piromax Titanium Salute!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                  Ooh echt. Ik heb ze niet gehad, maar op youtube werd iedereen er helemaal lyrisch van. Ze klonken duidelijk ook beter dan die van Nico bijvoorbeeld.


                  Wat ze ook mogen verkopen ( en daar had ik ook al over gemaild ) dat zijn van Dextrin ( zelfde merk als El Titanio ) de Shark salute cakes. Dit zijn F2 salute cakes en echt dikke beukers ala Piromax Titanium Salute!
                  De dumbum 20mm singleshots uit nl knalde harder dan de 30mm singleshots van Hammer.
                  En knal cake was gelijk aan de Dumbum16sh.
                  En ook redelijk gelijk als de thunderbrik van lesli.
                  Werd er niet echt blijer van ofzo.
                  Niet slecht maar ook niet wauw

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                    De dumbum 20mm singleshots uit nl knalde harder dan de 30mm singleshots van Hammer.
                    En knal cake was gelijk aan de Dumbum16sh.
                    En ook redelijk gelijk als de thunderbrik van lesli.
                    Werd er niet echt blijer van ofzo.
                    Niet slecht maar ook niet wauw
                    Merkwaardig,zo op het filmpje te zien van Pielke lijken ze echte als een malle te gaan. Geen slechte batch gehad ofzo?
                    16e jaar op vuurwerkcrew!!

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
                      Merkwaardig,zo op het filmpje te zien van Pielke lijken ze echte als een malle te gaan. Geen slechte batch gehad ofzo?
                      Weet niet welke badge Pielke had. Mijne waren 2018 versie.

                      Zie wel veel verschil op diverse filmpjes van Duitsers en demo's. De ene flash salute de andere Ti. Van mij was Ti met zilveren tail. Maar knal was niet 30mm waardig.

                      Comment


                        Iemand een filmpje of ervaring met de 200 shots la rocca flowerbed

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Jakob Bekijk bericht
                          Iemand een filmpje of ervaring met de 200 shots la rocca flowerbed
                          Ben ik ook benieuwd naar, een van de weinige blokken die naar het aantal schoten ook leuk geprijsd is!

                          Comment


                            Als ik het goed heb, zijn het deze 2 in 1 doos:

                            Atomic Warlord 100 Shots Flowerbed Salon Roger FireworksP.s ben jij al geabonneerd op ons kanaal? :) #vuurwerk #salonroger #atomicwarlordAbout us: Limburgs V...

                            Crusader 100 shots Flowerbed Salon Roger Fireworks Te koop bij o.a: https://www.salonroger-fireworks.be/ P.s ben jij al geabonneerd op ons kanaal? :)About us...

                            Comment


                              Nope, is de final assault van Tristar. Zoek maar op de code die op het karton staat S57100B.

                              Comment


                                iemand ervaaring met
                                Screaming Titan 25sh
                                van tristar zag het op de site van llots staan en trok mijn aandacht

                                ik hoor het wel
                                Gr vvw

                                Comment

                                Working...
                                X