Winkelbanner - Hubo XL Vuurwerk
Pagina 5 van 61 EersteEerste ... 345671555 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 909

Discussie: Silver Salute

  1. #61
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.398 waarderingen in 1.974 posts
    Jammer dat de knallen op dit filmpje niet echt goed tot hun recht komen..

  2. #62
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 september 2007
    Berichten
    923
    Thanks
    397
    630 waarderingen in 287 posts
    Tja op dat filmpje is het inderdaad niet echt overtuigend. Ik heb m inmiddels 3x besteld dus ik mag hopen dat de cake de reacties die na de eerste demo's geuit werden ook daadwerkelijk waar kan maken. Ik ga er toch wel een beetje van uit eigenlijk.
    Mede door de reacties op het eerste filmpje (zie startpost) tijdens die eerste bewuste demo heb ik er wel vertrouwen in dat deze cake zijn verwachtingen waar maakt straks op de 31e.
    Laatst gewijzigd door dabombe; 9 november 2009 om 18:35

  3. #63
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    ik lees op pyrovoordeel.nl dat deze cake 'slechts' 240gr. kruit bevat. De andere kruithoeveelheden op die site kloppen allemaal, dus zou je dat hiervan ook verwachten...
    Wat bedoel je hiermee dan Richardus?

  4. #64
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2006
    Berichten
    131
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Wat bedoel je hiermee dan Richardus?
    ik denk dat hij bedoeld dat er "te weinig" kruit in zit.
    maar het is natuurlijk alleen maar een tail en knal en daarvoor heb je niet zo heel veel gram per schot nodig.
    was het maar waar dat er knalblokjes van 15gram per schot gemaakt mochten worden.

  5. #65
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.156
    Thanks
    5.470
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Dat dat minder is dan Ã*k in ieder geval had verwacht, en ook een andere invulling geeft aan de kreet 'maximum burst'; dat gaat dan iig niet over max. kruitinhoud per tube.
    Ook geeft het te denken over het mogelijke verschil tussen de Silver en Golden Salute; die laatste heeft 10gr. per shot (zonder mines) en deze 6.66 mét mines...
    Ik ben steeds meer benieuwd naar de winkeldemo's, of hier net als vorig jaar een cake uiteindelijk wat minder vet is dan de eerste demo doet vermoeden... en een andere dus beter.

    Dat bedoelde ik

  6. #66
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 september 2007
    Berichten
    923
    Thanks
    397
    630 waarderingen in 287 posts
    Aan de andere kant is het ook weer zo dat het bij flash vaak niet om kwantiteit gaat maar om kwaliteit. Misschien is het flash van de silver salute beter van kwaliteit waardoor er minder nodig is voor een goede klap. Ik zou echter niet weten waardoor dat verschil in kwaliteit zou moeten komen, maar ik probeer ook maar een oorzaak te achterhalen van de inderdaad vrij kleine kruitinhoud van de silver in vergelijking met de golden.

  7. #67
    VWC-Lid mikeyy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2007
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    519
    Thanks
    590
    507 waarderingen in 155 posts
    Deze cake staat bij mij op de lijst. Wat een lekker knalblokje. Lekkere hard burstknallen en een mooie ti-effectjes !! En zeker een heerlijke prijs

  8. #68
    VWC-Lid @znpyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Berichten
    254
    Thanks
    42
    68 waarderingen in 20 posts
    dat er maar 240 gram in zit is in principe niet eens zo gek, omdat (al eerder in een post gezegd wordt) er voornamelijk flash wordt gebruikt. en er kan dan 2 gram flash max per tube gebruikt worden.

    tevens is de term maximum burst niet hetzelfde als maximum powder.. toch?;)

    en dan als je nog verder kijkt, dat het niet zo gek is dat een 36 shots knalblok maar 240 gram heeft... hoe worden dan die harde knalblokken van 100 schoten gemaakt, zoals de big mcthunder?
    daarom bij knalblokken gaat het niet alleen om maximaal kruit, maar om het soort kruit, en dat is flash, dus maar max 2 gram per tube.

    bij de golden salute wordt er ook wat kruit gebruikt bij de tail, dat is een mooie felle lichtkogel!

  9. #69
    VWC-Lid pyrojoe's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 oktober 2009
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    185
    Thanks
    1
    4 waarderingen in 4 posts
    tsjah, het word voor mij al maar moeilijker om te kiezen tussen silver of gold. met dat de nieuwe folders van wolff online kwamen zijn er namelijk ook nieuwe filmpjes van deze 2 knalcakes:

    Silver Salute (1896)
    Golden Salute (1897)

    lijkt er toch op dat de knallen van de gold salute harder zijn (te oordelen aan de echo)
    Kabeng Boeff!!

  10. #70
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 september 2006
    Berichten
    20
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    De knallen op het filmpje op de site van Wolff vind ik ver onder de maat. Staat in geen verhouding met het eerste filmpje. In eerste instantie leek het mij een leuke knalpot maar ik haak bij het zien van het andere filmpje af.

  11. #71
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 juli 2005
    Locatie
    Apeldoorn (Gld)
    Berichten
    701
    Thanks
    351
    99 waarderingen in 46 posts
    Grunn, ik raad je echt aan om een winkeliersdemo te bezoeken. Je weet niet wat je meemaakt. Eigenlijk moet men niet domweg op filmpjes af gaan. Elke microfoon is weer anders. En geloof mij, dat deze cake echt goed hard gaat.

  12. #72
    VWC-Lid poziloc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 februari 2007
    Locatie
    Pijnacker
    Berichten
    439
    Thanks
    9
    19 waarderingen in 13 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grunn Bekijk bericht
    De knallen op het filmpje op de site van Wolff vind ik ver onder de maat. Staat in geen verhouding met het eerste filmpje. In eerste instantie leek het mij een leuke knalpot maar ik haak bij het zien van het andere filmpje af.
    Gewoon halen die Silver Salute...ik heb er 2x onder gestaan met shows en deze is een stuk harder dan de Mc Thunder van Lesli

  13. #73
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    19 september 2007
    Berichten
    923
    Thanks
    397
    630 waarderingen in 287 posts
    Toch wel redelijk tegenstrijdige berichten zo her en der op het forum. De één vind het helemaal niks, de ander is er helemaal lyrisch over.
    Filmpjes zijn natuurlijk bar slecht vergelijkingsmateriaal, mijn vraag is daarom ook, als er mensen zijn die deze cake al eens of meerdere malen hebben meegemaakt tijdens demo's of andere shows, of zij hier hun gefundeerde mening over deze cake willen delen.
    In ieder geval mooi om te lezen dat hij toch wel de moeite waard is poziloc! Ik ben benieuwd of er meerder mensen zijn die deze mening ook toe bedeeld zijn.

  14. #74
    VWC-Lid Pijltjes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 september 2008
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    285
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Ja ik vind het ook een beetje vaag allemaal..

    Als ik op de filmpjes afga, lijkt mij de Golden Salute veel harder.. Maar het kan zijn dat deze van dichterbij is gefilmd

    Ik koop sowieso 2x de Silver en 1x de Golden Salute..

    Zo komen we er snel achter
    [B][I]Nog even tot de dag der dagen!![/I][/B]

  15. #75
    VWC-Lid Bert's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    408
    Thanks
    343
    41 waarderingen in 28 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dabombe Bekijk bericht
    Toch wel redelijk tegenstrijdige berichten zo her en der op het forum. De één vind het helemaal niks, de ander is er helemaal lyrisch over.
    Filmpjes zijn natuurlijk bar slecht vergelijkingsmateriaal, mijn vraag is daarom ook, als er mensen zijn die deze cake al eens of meerdere malen hebben meegemaakt tijdens demo's of andere shows, of zij hier hun gefundeerde mening over deze cake willen delen.
    In ieder geval mooi om te lezen dat hij toch wel de moeite waard is poziloc! Ik ben benieuwd of er meerder mensen zijn die deze mening ook toe bedeeld zijn.
    Volgens mij moet je de 6 pagina's van dit topic nog eens doornemen. Daar staat het toch duidelijk omschreven, iedereen vind het een topper! Ik hoef er persoonlijk niet over te twijfelen, bij mij komt deze meerdere keren in de collectie.

Pagina 5 van 61 EersteEerste ... 345671555 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •