Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Silver Salute

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Hele vette cake dit!! Prima prijs in vergelijking met andere knalcakes!
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

    Comment


      #17
      Dit is toch wel een van de beste nieuw komers!
      Leuke mines met daar boven een heerlijk ti-boeket en harde knal. Wat wil een freak nog meer?

      Comment


        #18
        wat een dikke knal cake en dat voor 22e hebbuh
        stuk beter dan die van lesli

        Comment


          #19
          Grote kans dat deze in mijn collectie komt! Wat een cake!
          [B]Phantom[/B]

          Comment


            #20
            Yep, wordt zeker minstens eenmaal aangeschaft. Topding: goed tempo, mooi ti-boeketje met leuke mines eronder, en naar verluidt een goede dreun. Hebben!

            Comment


              #21
              Cake ziet er zeer netjes uit en dat voor 22 Euro. Over de knal kan je op een filmpje vrij weinig zeggen vind ik maar aan de reacties te horen van de mensen die er geweest zijn en de reacties die je hoort op de film moet het zeer goed zijn

              Comment


                #22
                Op film zijn knallen altijd lastig te beoordelen. Maar iedereen was bij de demo toch wel verrast door de volle harde dreunen wat deze cake geeft. Ik vond hem zelfs een stuk beter dan de golden salute. Terwijl die veel meer kost. Aanrader

                Comment


                  #23
                  de reacties die gegeven worden tijdens de film zeggen mij al genoeg. mooi product
                  https://youtube.com/c/EindjePyro

                  Comment


                    #24
                    geweldig product, mooi uiterlijk, en geweldige knallen. En die prijs, kan niet beter!

                    Comment


                      #25
                      Voor mij de beste cake van gister avond.
                      De knallen waren echt hard, we stonden allemaal met de mond open.
                      Heb direct maar even gevraagd wat het karton inhoud was.
                      En ja, 12x de Silver Salute lijkt me wel wat.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #26
                        als je op het filmpje kijkt, lijkt het wel of de linkse compact mooiere/vollere titaniumwolken geeft dan de rechtse

                        Comment


                          #27
                          als je op het filmpje kijkt, lijkt het wel of de linkse compact mooiere/vollere titaniumwolken geeft dan de rechtse.

                          Comment


                            #28
                            Hij lijkt op de Mc Thunder vind hem ook 15 euro waar niet 22 das zo veel

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door aasamember Bekijk bericht
                              Hij lijkt op de Mc Thunder vind hem ook 15 euro waar niet 22 das zo veel
                              Ik denk dat je hem nog niet live hebt meegemaakt,En denk dat als dat is gebeurd je wel van mening bent verranderd.

                              Ik was echt stom verbaasd hoe hard deze ging voor Nederlandse maatstaven.
                              Extreme Pyromaniac for life.

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door 100mm Bekijk bericht
                                als je op het filmpje kijkt, lijkt het wel of de linkse compact mooiere/vollere titaniumwolken geeft dan de rechtse.
                                interessant puntje. als je alleen naar de rechtse kijkt zijn de boeketten ineens helemaal niet zo vet meer..... hoop niet dat ze voor de demo er 1 opgefokte bij hebben gezet

                                Comment

                                Working...
                                X