Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Silver Salute

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Helaas niet meer wat hij ooit was. Tweemaal:

    Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

    Comment


      Uit de tijd dat ze er nog flink opklapte (2009) 5 tegelijk;

      FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door chrissie81 Bekijk bericht
        Uit de tijd dat ze er nog flink opklapte (2009) 5 tegelijk;
        Wat is dat lekker zeg!
        Kom zei de vis in de vissenkom.

        Comment


          kan je deze vergelijken met el titanio?

          Comment




            Blijft een prima knalcake, als is de burst wel minder geword
            www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

            Comment


              De Silver Salute, toch wel een klassieker te noemen. Ik ben benieuwd of mensen nog herinneren wanneer ze deze voor het eerst schoten. Was dat de snoeiharde eerste versie? Of heb je m nog nooit gehad? Staat hij op de bestellijst? Laat het weten!

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
                De Silver Salute, toch wel een klassieker te noemen. Ik ben benieuwd of mensen nog herinneren wanneer ze deze voor het eerst schoten. Was dat de snoeiharde eerste versie? Of heb je m nog nooit gehad? Staat hij op de bestellijst? Laat het weten!
                Denk dat ik deze ergens in 2018 voor het eerst had. Knalde keihard. Daarna ook nog een keer gehad vond het niet bepaald onderscheidend t.o.v overige knalcakes. Zonde.

                Bij vuurwerkland nu overigens in de karton actie. Prijs veeeul te hoog al helemaal als ie knalt zoals de laatste jaren.

                Comment


                  De eerste versies waren echt goed.
                  Stak er altijd 2 af overdag en 2 na 0:00 uur.
                  Later werd de No Mercy ook gelijk aan de Silver Salute en stak ik er na 0:00 uur 2 No Mercys af.
                  Goede herinneringen aan.
                  Eigenlijk erg dat je tegenwoordig voor een goede knalcake je naar België moet.
                  De tweede versie van de knalcake van Funke is ook compleet verkloot.
                  Kom zei de vis in de vissenkom.

                  Comment


                    kan me herinneren dat ze deze in belgië hadden en misschien toen wel de beste salute van de benelux was of 1 van de beste

                    Comment


                      Deze waren inderdaad echt snoeihard te noemen voor een F2 knalcake, samen met andere concurrenten zoals de Secret Salute. Ook had Wolff andere toppers zoals de No Mercy en de Duo Burst. Erg jammer dst ze er niet meer zijn. En weer een actie waarmee de overheid ( en het ILT ) de vraag naar de illegale markt heeft vergroot. Één van de vele acties en voorbeelden helaas.

                      Gelukkig heb je in Belgie de Piromax Titanium Salute en de Black Thunder van Tristar die zelfs nog harder gaan, met hetzelfde kaliber als de Silver Salute.

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door pyroboyniels Bekijk bericht
                        kan me herinneren dat ze deze in belgië hadden en misschien toen wel de beste salute van de benelux was of 1 van de beste
                        Ja maar daar was iets mee.
                        Volgens mij zat er in die batch een productiefoutje waardoor de cakes uit elkaar klapten.
                        De rest kan je wel invullen.
                        Kom zei de vis in de vissenkom.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door BENZ Bekijk bericht
                          Denk dat ik deze ergens in 2018 voor het eerst had. Knalde keihard. Daarna ook nog een keer gehad vond het niet bepaald onderscheidend t.o.v overige knalcakes. Zonde.

                          Bij vuurwerkland nu overigens in de karton actie. Prijs veeeul te hoog al helemaal als ie knalt zoals de laatste jaren.
                          Als je in 2018 een snoeiharde versie had, heb je toch nog veel geluk gehad. Ik heb hem in 2016 nog gehad geloof ik, en toen was het alweer lafjes. Zonde, want ooit was dit dé knalcake!

                          Comment


                            Helemaal eens met Avalanche. Vanaf de introductie jarenlang in de collectie tot 2016, ik kan mij de eerste demofilms met het juichende publiek nog goed herinneren. In 2016 was de kwaliteit helaas al zoveel minder dat ik hem de jaren daarna heb laten staan, idem voor bijna alle andere salutecakes. We gaan het dit jaar weer proberen met een aantal Las Fallas, zo te lezen nog 1 van de beste knalcakes in NL. Jammer dat het zo achteruit is gegaan (met een niet helemaal legale 'In Shock' van Vulcan als positieve uitschieter).
                            https://www.youtube.com/simansays

                            Comment


                              Kartonnen vol van weg geschoten, samen met de thunderstruck van Hardix destijds. Wat een topper was dit zeg, waren voor mij wel de jaren hoor.

                              Hier nog een paar films van ons, stuk voor stuk mooie sfeerfilms vind ik.





                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                                Kartonnen vol van weg geschoten, samen met de thunderstruck van Hardix destijds. Wat een topper was dit zeg, waren voor mij wel de jaren hoor.

                                Hier nog een paar films van ons, stuk voor stuk mooie sfeerfilms vind ik.

                                Filmpjes.
                                Heerlijk beeldmateriaal!
                                Bedankt.
                                Kom zei de vis in de vissenkom.

                                Comment

                                Working...
                                X