Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Las Vegas

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Tja, er zitten ontzettend veel verschillende effecten in, hierdoor wordt hij niet goedkoper natuurlijk. Ik vind het zelf wel een mooie cake met die fluitjes (had eerst falling leaves verwacht toen ik de fluit hoorde) en salvo's van verschillende effecten.

    Comment


      #17
      dit vind ik wel een lekkere cake, ben fan van fluiters met boeket doet me aan spaans vuurwerk denken :P

      prijs is ook netjes.
      Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

      Comment


        #18
        een aardige cake, maar naar mijn idee een beetje teveel crackling. nee ik sla een beurt over.

        Comment


          #19
          Als dit pakket nou ff 10 euro goedkoper was, dan had ik hem zo gekocht dit jaar
          Wat een mooi label Geweldige stad als naam voor het product gebruikt. Het filmpje toont prachtig vuurwerk Hihi xD Dit is zeker een optie

          Mhh kan geen betere mening geven LOL xD
          Website: https://www.rfgfireworks.nl

          Comment


            #20
            Nog een filmpje van de Las Vegas
            film van Vuurwerkland-Steenbergen)


            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
              Nog een filmpje van de Las Vegas
              film van Vuurwerkland-Steenbergen)


              movie
              dit is de productiefilm van China. hier zie je, dat als je dichterbij staat, de fluiten veel scheller overkomen!

              Comment


                #22
                Inderdaad Lucas, twee filmpjes en een wereld van verschil.
                In het productiefilmpje komt de Las vegas pas goed tot zijn recht.
                Een mooie afwisselende cake. Hoort zeker in het rijtje aanraders thuis

                Comment


                  #23
                  Ik kan geen productiefilmpje zien, maar ik ben wel heel nieuwschierig geworden! Vond hem sowieso al erg mooi op de demofilm

                  Comment


                    #24
                    Vind dit, mede door het zien van het productiefilmpje, wel een aanrader. Leuke fluiters met mooie eindeffecten en niet zomaar een slordig peony effect. Van brocade tot time rain tot palm met crackling.

                    Comment


                      #25
                      Ik heb deze bij de demo van Wolf in volle glorie gezien en vond het een van de betere nieuwkomers.
                      Ik ga deze dan ook 4 stuks aanschaffen.

                      grtz
                      Pyromaniac 1975
                      Extreme Pyromaniac for life.

                      Comment


                        #26
                        apart dat hier niet veel meer reacties op zijn gekomen.

                        vraag: wat vinden jullie van de zware jongens van Marijn?

                        Dit is 1 van mijn lievelingscakes en deze cake doet me daar gelijk aan denken, maar dan zelfs ook nog met mixed effecten.

                        voor mij een must buy!
                        vuurwerkbieb

                        Comment


                          #27
                          Ik vind deze net even wat beter dan de zware jongens. Lekker opbouwend tempo met heerlijke schelle fluit. 1 worod toppertje heb er hier ook 2 van besteld

                          Comment


                            #28
                            Dit is echt een goede cake.
                            Goede knallen en heel veel verschillende effecten.
                            En hij is ook niet al te duur.
                            Dus weer een goed product van wolff.
                            Vuurwerk meer heb je niet nodig.

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door dmenrapstar Bekijk bericht
                              Ik vind deze net even wat beter dan de zware jongens. Lekker opbouwend tempo met heerlijke schelle fluit. 1 worod toppertje heb er hier ook 2 van besteld
                              Vanavond bijden gezien en vind de zware jongens vele malen harder kwa fluit en deze gaan ook langer door dan de las vegas.

                              Verder mooie cakes maar kwa boekket redelijk klein. Maar zeker een mooi product wat zijn geld waard is.
                              Laatst aangepast door Gerwin; 10 December 2009, 21:55.
                              Gerwin

                              Comment


                                #30
                                Ik ben benieuwd naar de live uitvoering van deze cake.
                                Op basis van het filmpje vind ik hem steengoed.
                                Maar ik wil altijd eerst zien en dan kopen.
                                Maar ach er komen nog zat demo,s

                                Comment

                                Working...
                                X