Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] 4 Space

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Welkom op het forum BVG!
    En bedankt voor het uploaden van de films

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door bvuurwerkgek Bekijk bericht
      hallo, ik zit al lang op dit forum alleen ik had nooit egt een account. maar dit is veranderd duss goedendag!

      ontopic: ik zie dus dat mijn 3 filmpjes er al staan en zo als je ziet waren dit gewoon toppers. ook de 4e die niet gefilmt is was super! zoals hier boven ook al word gezegt waren bij het 2 filmpje de groene effecten klein. ik vond het zelf ook raar in vergelijking met de andere. en zo als je ziet zijn die witte egt goed groot;)
      waarschijnlijk zit dit pakket volgend jaar weer in de collectie!
      Welkom op ons forum en nog bedankt voor je films en je comment

      Comment


        #48
        Wat mij ook echt opviel tijdens een demo van deze cakes is dat de burst erg hard is.

        Voor mij zijn het ook echt toppertjes, dit jaar wil ik ze toch echt eens proberen..
        H.C. Pyrotechnics

        Comment


          #49
          Ik vind deze het geld niet waard. Ik heb voor ruim 90 euro 2x Blue Wodka (BON) en 2x Treasure Island (BON). Dit zijn dan 4 cakes van 375 gram met 25 shots en dus maximum gevuld, dat vind ik meer waar voor je geld.

          Enige voordeel aan deze 4-Space is dat er waaiers tussen zitten, maar de prijs mag van mij naar 70-75 euro dan is het een stuk interessanter.

          - Shock

          Comment


            #50
            In de collectie dit jaar.

            Comment


              #51
              Afgelopen jaar ook gehad, waren erg mooie cake's mooie effecten en een goede knal. Verder zijn ze niet echt blijven hangen in me hoofd wat voor mij genoeg reden geeft ze dit jaar over te slaan. Dit zijn wel van die cake's die je geprobeerd moet hebben!


              Wel even opletten met het vervoeren ervan, ik heb de mijne moeten ruilen omdat ze de cake's onderop hadden gelegd waardoor ze plaat geduwd waren. De cakes hebben v-effect maar zijn toch vierkant/rond waardoor er veel loze ruimte tussen de kokers ontstaat!

              Een echte Leerdammer eet kaas.

              Comment


                #52
                Dit is zeker een goed pakket. Vorig jaar gehad en deze komt dit jaar zeker nogmaals in mijn collectie. Grootte lang hangende effecten. En ja... goud, is altijd geweldig om naar te kijken

                Comment


                  #53
                  Wat is dit een super pakket.
                  Effecten zijn erg groot en erg mooi.
                  Een goed pakket voor de prijs.
                  Als je de black box te duur vind, moet je deze niet laten staan.

                  Vind je de black niet te duur, deze ook kopen en sávonds of na 00:00 uur afsteken.

                  En ook zeer geschikt om te doorlonten.
                  Kom zei de vis in de vissenkom.

                  Comment


                    #54
                    zijn er nog meer ervaringen?

                    Comment


                      #55
                      Leuk assortiment, goede prijs en grootte effecten

                      Comment


                        #56
                        Oorspronkelijk geplaatst door black_dragon Bekijk bericht
                        Leuk assortiment, goede prijs en grootte effecten
                        Groot in vergelijking met?

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door Maiko Bekijk bericht
                          Groot in vergelijking met?
                          In vergelijking met de Super 4 van Broekhoff en Super4-16 van wolff zelf

                          Comment


                            #58
                            Gratis bij mijn bestelling gekregen.
                            Ben benieuwd wat het wordt.
                            Zoiezo ff filmen.

                            X
                            Even a broken clock is right twice a day.

                            Comment


                              #59

                              Deze viel me vies tegen. Boeketten waren niet echt groot en slecht gevuld (zelfs voor een willow effect zoals deze). De finale was daarentegen wel weer erg goed.


                              Galaxy uit het 4 Space assortiment van Wolff. Galaxy was best een leuke cake, vooral de salvo's tussendoor. De overige boeketten waren mooi, maar wel snel ve...

                              Tja, ook deze was minder dan verwacht. Ik had na het zien van wat filmpjes een mooi naar benedend dwarrelende golden willow met oplichtende tips. Het was een heel andere willow dan verwacht en de tips waren erg snel weer verdwenen. Een positief punt is de harde burst.

                              Supernova uit het 4 Space pakket. Een cake die in W-shape dikke golden brocades schiet met blauwe tips. Een mooie cake, jammer genoeg verkeerd neergezet.

                              Deze deed het wel erg goed. Ik had hem met mijn suffe kop verkeerd gezet (was niet zo duidelijk bij deze cake), maar het gaf zo wel een mooi gevulde lucht. Erg grote effecten van de welbekende goud-blouw combinatie. Jammer dat de cake zo kort is.

                              De film van Universe laat nog even op zich wachten..

                              Comment


                                #60
                                Heb ook goede ervaringen met dit setje gehad en ik moet zeggen prachtassortiment was het, tegenwoordig is het wel aan de prijs maar deze moet je ook met korting kopen! Kwaliteit is uitstekend, maar de prijs is gewoon te hoog. Verder een goede harde burst en mooie effekten. Dit jaar heb ik ze zeker weer. Lekker doorlonten....

                                Comment

                                Working...
                                X