Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] 4 Space

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ja doe mij maar liever het 4 Extreme Salutes pakket

    Comment


      #17
      Een pakket lijkt al gauw duur, maar kijk eens wat je er voor terug krijgt. Vier prachtige cakes, met prachtige effecten en allemaal goed gevuld. €25 voor één cake vind ik niet zo duur hoor.

      Maar ieder zijn mening.

      Comment


        #18
        ik denk dat hier een redelijk prijskaartje aan hangt want het zijn wel cakes van boven de 200 gram
        02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

        Comment


          #19
          ik vind dit een pakket om in de gaten te houden. 4 super cakes, met mooie heldere uitwerkingen en grootse effecten. dan vind ik een prijskaartje van €99 niet duur.

          Comment


            #20
            Te duur vind ik het pakket niet, alleen past het pakket niet binnen mijn budget, daarvoor vind ik de uitwerkingen te veel ongeveer 'hetzelfde' voor. Als ze één van deze cakes los zouden verkopen, hoef ik niet te twijfelen

            Comment


              #21
              Ik vind het mooie cakes en de prijs is zeker goed te noemen.
              Er komt bij mij een kruisje achter dit pakket op me bestellijst.
              Ik vind deze cakes wel uitblinkers....
              Kom zei de vis in de vissenkom.

              Comment


                #22
                Toch wel een waardige opvolger van de Pyro Assortimenten van de laatste jaren, als je het zo mag bekijken.
                Ik ben er ieder geval zeer over te spreken, en komt naar alle waarschijnlijkheid ook zeker op mijn lijstje te staan.

                De prijs van rond de 100 Euro vindt ik ook nog redelijk netjes.
                Laatst aangepast door Thecrow; 9 September 2009, 06:47.

                Comment


                  #23
                  Op zich is de prijs zo €25 per cake redelijk netjes, maar je betaalt wel in 1x €99... En dan vind ik het teveel geld voor wat je krijgt (een pakket zie ik liever ook goedkoper dan als je ze los koopt, en niet 'netjes'). De Galaxy is prachtig maar het zijn meteen 4 cakes met ongeveer vergelijkbare uitwerkingen, in dezelfde klasse zeg maar. Dat kun je juist waarderen, ik kies liever voor wat meer afwisseling, en dan kies ik liever zelf 4 uit. En dan weet ik voor die prijs mooieren dan dezen. Wel zou ik de Galaxy kiezen.

                  Ook hier ben ik niet van onder de indruk.

                  Comment


                    #24
                    Ik vind het erg jammer dat dit alleen pakketvorm is...de Galaxy en de Supernova springen hier wat mij betreft namelijk uit. Dit waren voor mij echt leuke cakes vooral de galaxy heeft een erg apart effect.
                    De andere twee cakes hoef ik wat mij betreft niet...en dan is 100 euro wel een boel geld...

                    Comment


                      #25
                      Los van de prijs vindt ik dit een erg mooipakket. En inderdaad de toppers van dit pakket zijn de supernova en de galaxy. Nu hopen op actie mbt pakket
                      "het begon ooit met ladycrackers"

                      Comment


                        #26
                        Ik vind het misleidend dat ze er 2 tegelijk afsteken van het zelfde

                        Comment


                          #27
                          tja dat is altijd zo hoor aasamember...sommige importeur schieten trouwens wel maar 1 stuk (marijn en Royal --> super want zo kun je het hele effect zien van 1 cake).
                          Maar een freak weet normaal wel het effect te scheiden toch?

                          Comment


                            #28
                            heerlijk pakket ,voor 25,00 per pot ook nog eens een lekkere prijs
                            goede variatie van cakes,lekkere finales,w shape van alles wat zeg maar
                            Weet zeker dat deze voor de deur komen te staan
                            Even a broken clock is right twice a day.

                            Comment


                              #29
                              Topper van een pakket,Als het binnen je budget valt,Zeker een echte aanrader,Vier goede zware cakes met veel goud,en andere effecten,Ik hou hem in me hoofd voor volgend jaar.
                              Laatst aangepast door skyrider; 17 September 2009, 16:55.
                              Light some fireworks, and see who answers.

                              Comment


                                #30
                                deze 4 zijn echt wel samen 100 euro waard! wat een show kan je geven

                                Comment

                                Working...
                                X