Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 272 EersteEerste ... 345671555105 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 4068

Discussie: Zena Megastore Olen

  1. #61
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bombone Bekijk bericht
    Omdat ik na mijn verjaardag even een tripje naar baarle wil maken ga ik naar Loots en zena maar is zena gewoon het hele jaar geopend zonder afspraak?
    Openingstijden: Zena Baarle
    -Vanaf 1 januari. t/m 31 juli.
    Iedere zondag 10:00u tot 17.00u
    -Vanaf 1 augustus t/m 30 september.
    Ma. t/m vrij. 10:00 t/m 18:00
    zaterdag en zondag 10:00u tot 17:00u
    -Vanaf 1 Okt. t/m 31 Dec.
    Ma. t/m zat. 10:00 t/m 20:00
    zondag 10:00u tot 17:00u
    Laatst gewijzigd door moontan; 22 januari 2008 om 23:35

  2. #62
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Openingstijden Zena in Olen (Belgie)
    Zena Vuurwerk
    Lammerdries-Zuid 16
    (industriezone Olen-Z.3)
    2250 Olen
    tel 014-854181
    Fax 014-213634

    Email:[email protected]

    Openingstijden aug-dec:-
    7 dagen per week van 9:30 uur tot 20:00 uur.
    Alleen op 1ste Kerstdag gesloten!

    Openingstijden jan-juli:-
    ma t/m vrij van 9.30 uur tot 17.00 uur.

  3. #63
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 augustus 2006
    Berichten
    223
    Thanks
    28
    180 waarderingen in 58 posts

    Trip Original 25-01-08

    Gisteren ben ik voor het eerst dit jaar weer eens een keer bij Original geweest.
    Vrijdag ochtend rond een uur of 10 vertrokken van huis, na dik 2,5 uur in de auto te hebben gezeten waren we er dan eindelijk.
    In de winkel was het erg rustig, maar niet lang daarna kwam Apollo al binnen gelopen.
    We hebben daar met lesly en Toon natuurlijk maar over 1 onderwerp lopen ***len vuurwerk :P

    Ze lieten ook weer een aantal nieuwe producten zien zoals de: Moonlight, Holiday Toon, Chinese wall, Silver snake en de nieuwe N0.3 Match cracker van Herlat.

    Daarna maar even m`n lijst ingevuld, wat m`n broertje en ik allemaal besteld hebben dat zien jullie morgen pas. :mrgreen:
    Nadat we alles in de auto hadden gezet (bijna weer een kofferbak vol :P ) Zijn we weer naar huis terug gereden.
    De terug reis verliep weer uitstekend geen pollitie helemaal niks gezien.

    Hier alvast een paar foto`s van de nieuwe producten.

    Dit zijn de kleinste pijltjes uit het Group of Stars pakket voor een prijs van 14,50 euro
    http://i223.photobucket.com/albums/d...e/IMG_0520.jpg

    Dit is de Silver snake, dit is een stuk visco lont van ongeveer 20 cm met kruit erop wat hetzelfde effect heeft als een ijsfontijn.

    http://i223.photobucket.com/albums/d...e/IMG_0519.jpg

    En dit is de nieuwe N0.3 Match cracker van Herlat.

    http://i223.photobucket.com/albums/d...e/IMG_0522.jpg

    http://i223.photobucket.com/albums/d...e/IMG_0523.jpg

    Holiday Toon

    http://i223.photobucket.com/albums/d...e/IMG_0517.jpg

    Chinese Wall

    http://i223.photobucket.com/albums/d...e/IMG_0518.jpg
    Laatst gewijzigd door Mattenfreak; 27 januari 2008 om 15:11 Reden: Foto's te groot, max 800x600

  4. #64
    VWC-Lid 7klapper's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 april 2008
    Berichten
    291
    Thanks
    90
    23 waarderingen in 14 posts
    De prijzen bij original worden binnenkort verhoogd.

    Dit komt mede door de hoge kosten en opslagplekken enz.

    Het verschilt van €0,50 cent tot 2 euro extra.

    Ik zelf vind het niet zo erg , Voor die service betaal ik wel wat extra's
    ..

  5. #65
    VWC-Lid 7klapper's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 april 2008
    Berichten
    291
    Thanks
    90
    23 waarderingen in 14 posts
    Zena heeft een kleine website update

    Als je bij assortiment belgie kijkt staat alles wat anders ingedeeld !

    Zelf vind ik het iets overzichtelijker !
    ..

  6. #66
    VWC-Lid Doodskopper's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    151
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ik ben van plan om binnekort naar zena te gaan. Maar is het mogelijk dat ze open zijn als ik van te voren bel (door de weeks)?
    www.jekovuurwerk.nl

  7. #67
    VWC-Lid ward-01's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 februari 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    89
    Thanks
    11
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Jazeker, Dat is mogelijk.

    Toon is er regelmatig doordeweeks. Maar als je even belt weet je het zeker dat er iemand is en dat je niet voor een dichte deur staat.

    Succes

  8. #68
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Berichten
    1.673
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 4 posts

    Original Olen

    ZENA Olen


    Eigenlijk is dit de opper Zena winkel.
    Ruim 800 verschillende artikelen zijn vrijwel altijd op voorraad. Naast het huismerk Original Fireworks zijn er gerenommeerde vuurwerkmerken te koop. De collectie bestaat uit het modernste ‘design’ vuurwerk tot ouderwetse klassiekers en alles wat daar tussen zit. Eigenlijk zou elke Zena zo moeten zijn maar dat gaat niet i.v.m. beperkte opslagcapaciteit in België en beperkte verkoopdagen in Nederland.

    Velen kennen Olen als Original Fireworks maar dat is eigenlijk de groothandel en het afschietbedrijf. Het gedeelte dat te maken heeft met alles dat niet professioneel is, heet Zena Vuurwerk.



    Vanaf 1 augustus is Olen 7 dagen in de week geopend. Vanaf 1 september zelfs tot 20.00u. Alleen op eerste kerstdag is de winkel dicht.

    In Olen weet men echt alles van vuurwerk. Het is het hart van het enthousiaste vuurwerkbedrijf. Kom snel langs en proef de echte vuurwerksfeer!



    Zena Vuurwerk
    Lammerdries-Zuid 16
    (industriezone Olen-Z.3)
    2250 Olen
    tel 014-854181
    Fax 014-213634

    Email: [email protected]

    Openingstijden aug-dec:
    - 7 dagen per week van 9:30 uur tot 20:00 uur.
    Alleen op 1ste Kerstdag gesloten!

    Openingstijden jan-juli:
    - ma t/m vrij van 9.30 uur tot 17.00 uur.


    http://www.vuurwerkbelgie.com/

    Klik hier voor onze foto's van Zena Olen: http://fotoalbum.vuurwerkcrew.nl/bro...?c=217&userid=
    Laatst gewijzigd door Monsterking; 4 augustus 2008 om 14:07

  9. #69
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2007
    Berichten
    17
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Ik heb een vraag... Normaal rij ik altijd met m'n broer of m'n neef mee maar ik wil nu zelf gaan naar Zena in Baarle maar waar moet ik uitstappen met de trein en welke bus moet ik nemen ?

  10. #70
    VWC-Lid 7klapper's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 april 2008
    Berichten
    291
    Thanks
    90
    23 waarderingen in 14 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door redeamer Bekijk bericht
    Ik heb een vraag... Normaal rij ik altijd met m'n broer of m'n neef mee maar ik wil nu zelf gaan naar Zena in Baarle maar waar moet ik uitstappen met de trein en welke bus moet ik nemen ?
    Daar is al aan gedacht '

    http://www.vuurwerkbelgie.com/forum/...showtopic=3252

    Met dank aan jaspertjuh

    ..

  11. #71
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 maart 2007
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    3.257
    Thanks
    854
    1.125 waarderingen in 486 posts
    Zena de Bunker dagelijks geopend

    Vanaf zondag 13 juli, is Zena 'de Bunker' weer dagelijks geopend. Normaal gezien zou de winkel pas vanaf augustus opengaan maar we vervelen ons stierlijk.

    Wij gaan er weer een knallend jaar van maken, hopelijk jullie ook!

  12. #72
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Gisteren in gesprek met Toon gevraagd waarom de winkel nu een paar weken eerder open is dan geplanned. Hij kon mij vertellen dat de stormloop van klanten op sommige zondagen al aardig aan de gang was. Daarom hebben ze er voor gekozen om de winkel eerder de hele week open te gooien en de klantenspreiding wat meer te verdelen over de hele week.

    Zelf dacht hij dat de zondagen altijd druk zouden blijven maar doordeweeks komen er nu al geregeld klanten binnen om wat vuurwerk te halen. De meeste komen van de camping (500 meter achter de winkel) die even langswippen. Het loont nu al om eerder open te zijn.

    Binnenkort gaat Zena de Bunker weer een verbouwing ondergaan kreeg ik ook te horen.

    Eerder al is een paar weken geleden het half verrotte plafon eruit gesloopd waardoor nu de balken zichtbaar zijn. Het echte plafon is rood geschilderd en de balken zijn geel. Daarnaast is het alnog veel bekleed met Chineze lampions en natuurlijk de vele rode (maar nu ook gekleurde na de komst van de Colorful Kings Cracker) knalmatten.

    De komende verbouwing staat nog niet helemaal vast aangezien ze al een ruime tijd bezig zijn met de papieren hiervoor. Het volgende kan ik vertellen over de verbouwing.

    - De balie die nu links staat als je binnenkomt zal omgedraaid worden en dus tegen de muur komen te staan recht tegen over de ingang.
    - De batterijen blijven op hun plek staan maar de vitrinekasten verdwijnen. Dit was soms een grote last voor de verkopers om aan de wijzen welke producten ze nou bedoelden als de klant met de rug toe naar de producten stond te kijken.
    - De bunker rechts van de verkoopruimte zal de nieuwe bunker worden waar de producten klaar komen te liggen.
    - De kleine bunker links van de verkoopruimte, de bunker waar nu alle verkoopklare producten liggen, word nog wel gebruikt maar dan als buffer waar bestellingen komen te liggen.

    Wanneer deze verbouwing gaat gebeuren is nog niet bekend. Dat ligt aan de gemeente wanneer zij de papieren ondertekenen.

  13. #73
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    De foto´s van Zena de Bunker staan nu allemaal online!

    Deze zijn allemaal via de volgende link te vinden, allemaal even kijken dus!

    Vuurwerkcrew Album

    Gegroet,
    Di Resta

  14. #74
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Tijdens de bovenstaande verbouwing zal de Bunker gewoon openblijven voor het publiek. De Bunker zal s'avonds onder handen genomen worden waardoor er overdag weinig of geen last van bouwverkeer zal plaatsvinden in en rond de verkoopruimte.

  15. #75
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2008
    Berichten
    287
    Thanks
    157
    301 waarderingen in 94 posts
    Kan je bij Zena de auto trouwens een beetje knap inladen? Of sta je dit fijn op straat te doen? En een klein beetje off-topic maar graag ook deze info van Loots.
    Al vaker tripjes bels gedaan maar nog nooit bij deze zaken geweest namelijk..


Pagina 5 van 272 EersteEerste ... 345671555105 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •