Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 226 van 272 EersteEerste ... 126176216224225226227228236 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.376 t/m 3.390 van 4068

Discussie: Zena Megastore Olen

  1. #3376
    VWC-Lid ajaxciedjuhh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2010
    Locatie
    浏阳市
    Berichten
    3.464
    Thanks
    12.305
    4.551 waarderingen in 1.691 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Wat je op het preview filmpje kon zien was echt super dik! Grote boeketten en dikke klappen ( salutes ). Ik durf dat wel blindelings aan te schaffen!
    Welk previeuw filmpje??
    Ben al de hele morgen overal aan t zoeken. Zonder resultaat..

  2. #3377
    VWC-Lid Joyce's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2011
    Berichten
    291
    Thanks
    17
    417 waarderingen in 130 posts


    Weekend voor de deur, dus ook nieuwe aanbiedingen! Set van 2 fonteinen voor € 17,50 of een dikke Glitter box voor slechts € 49! Alleen dit weekend geldig bij de Zena Megastores (Maaseik en Olen)
    Filmpje Active Volcanoes (23050):


    Filmpje Zena Glitter Box (1592):
    HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

  3. Deze 2 gebruikers waarderen Joyce voor het bericht:


  4. #3378
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
    Welk previeuw filmpje??
    Ben al de hele morgen overal aan t zoeken. Zonder resultaat..
    Vanaf 20:10 zie je de finale van de Cloud Connected.

  5. #3379
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Berichten
    5.460
    Thanks
    1.447
    838 waarderingen in 523 posts
    Komt funke in de januari sale? Dan kom ik zeker die kant op

  6. #3380
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 oktober 2014
    Berichten
    650
    Thanks
    125
    710 waarderingen in 227 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Vanaf 20:10 zie je de finale van de Cloud Connected.

    Is dat niet gewoon de originele "illegale" Cloud Connected? Als dat de belgische is dan is t wel dik.

  7. #3381
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
    Is dat niet gewoon de originele "illegale" Cloud Connected? Als dat de belgische is dan is t wel dik.
    Nee dat is niet de originele, die heeft een 'Machine gun' salute finale. Dat is een soort bizarre salute mine en vervolgens een dikke 2" salute dreun ( per shot ). Deze finale zijn gewoon losse salutes.

  8. #3382
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joyce Bekijk bericht


    Weekend voor de deur, dus ook nieuwe aanbiedingen! Set van 2 fonteinen voor € 17,50 of een dikke Glitter box voor slechts € 49! Alleen dit weekend geldig bij de Zena Megastores (Maaseik en Olen)
    Filmpje Active Volcanoes (23050):


    Filmpje Zena Glitter Box (1592):
    En wederom wat topacties! Geweldig Zena, ga weer zo door!

  9. #3383
    VWC-Lid Joyce's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2011
    Berichten
    291
    Thanks
    17
    417 waarderingen in 130 posts


    Acties geldig van 30 oktober tot en met 5 november bij alle Zena Megastores en indien anders vermeld.
    Zolang de voorraad strekt en niet cumuleerbaar met andere kortingen en of acties. Meer voorwaarden in de winkel.
    HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

  10. Deze gebruiker waardeert Joyce voor het bericht:


  11. #3384
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.753
    Thanks
    3.294
    11.366 waarderingen in 5.121 posts
    Ik zou bijna weer naar Olen gaan rijden, zie namelijk mooie producten en aanbiedingen voorbij komen. Succes Zena met de verkoop, maar mijn budget is al bijna op, helaas :(
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  12. #3385
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Allemaal Wolff spullen toegevoegd aan het Zena Belgie assortiment. Ook nieuwe spullen uit 2017! Het is dus niet echt een geheim dat Zena en Wolff bepaalde spullen uit dezelfde fabriek laten komen. Wel een mooie toevoeging aan het assortiment vind ik.

  13. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


  14. #3386
    VWC-Lid knallbahr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 januari 2017
    Berichten
    166
    Thanks
    30
    52 waarderingen in 32 posts
    Is er iemand van zena die ongeveer een richt dagum kan geven voor alle nieuwe producten? Zit te twijfelen om nu te gaan maar wat er aan komt is ook vet en je kan die knaken maar een keer uitgeven :(

    Gr

  15. #3387
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 januari 2015
    Berichten
    86
    Thanks
    0
    25 waarderingen in 18 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Allemaal Wolff spullen toegevoegd aan het Zena Belgie assortiment. Ook nieuwe spullen uit 2017! Het is dus niet echt een geheim dat Zena en Wolff bepaalde spullen uit dezelfde fabriek laten komen. Wel een mooie toevoeging aan het assortiment vind ik.
    Ik ben toch wel erg nieuwsgierig waarom zena deze producten gaat verkopen. De prijzen zijn niet mals. Veel producten kunnen in Nederland goedkoper gekocht worden. Normaal had zena maar een aantal producten van een andere lijn maar dit zijn er toch heel wat.

    Voordat mensen gaan zeggen zena goede zaak en willen groot assortiment etc etc, wil ik zeggen dat het een top zaak is en ik super blij ben met de matten en p1 en funke blokken die gaan komen. Echter wel heel benieuwd waarom er zoveel producten van een andere lijn verkocht moeten worden tegen aanzienlijke prijzen.

    Komen de eigen producten wellicht niet op tijd binnen of....... ik weet het niet.
    Iemand een idee

  16. #3388
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spanic99 Bekijk bericht
    Ik ben toch wel erg nieuwsgierig waarom zena deze producten gaat verkopen. De prijzen zijn niet mals. Veel producten kunnen in Nederland goedkoper gekocht worden. Normaal had zena maar een aantal producten van een andere lijn maar dit zijn er toch heel wat.

    Voordat mensen gaan zeggen zena goede zaak en willen groot assortiment etc etc, wil ik zeggen dat het een top zaak is en ik super blij ben met de matten en p1 en funke blokken die gaan komen. Echter wel heel benieuwd waarom er zoveel producten van een andere lijn verkocht moeten worden tegen aanzienlijke prijzen.

    Komen de eigen producten wellicht niet op tijd binnen of....... ik weet het niet.
    Iemand een idee
    Geen idee, mogelijk bepaalde banden die zij met Wolff hebben. Die adviesprijzen tegenwoordig van Zena zijn gebaseerd op de kortingen die zij bijna ten alle tijden geven ( sowieso in de Megastores en ook gewoon in Baarle ). Van die prijzen moet je sowieso 25% eraf halen en dan kom je wel onder de winkelprijzen van Nederland. Ja in de freakacties is het allemaal goedkoper, maar in andere acties van Zena is dat ook zo.

    De Cruel Traction kan je daar nu dus standaard voor 112,50 halen en dat is ver onder de winkelprijs ( 150 euro ). Als je daar toch al bent, kan je mooi zo`n doosje meenemen toch?



    En over die nieuwe spullen, er is nu al paar keer genoemd dat die na half november komen. Dus als je die wilt zou ik sowieso gaan wachten! Het wordt vanzelf echt wel gemeld als het er is.

  17. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


  18. #3389
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 januari 2015
    Berichten
    86
    Thanks
    0
    25 waarderingen in 18 posts
    Klopt lvc korting maakt het iets aantrekkelijker. Nu nog even de mooie boxxen eruit vissen want het zijn niet allemaal toppers vond ik.
    Moet eerlijk zeggen dat ik bij zena van de eigen lijn nog nooit een tegenvaller heb gehad.
    Stuk voor stuk top producten en vind het daarom jammer dat ze nu veel wolff hebben.
    Ik zie toch liever de eigen lijn en producten.

    We gaan wachten tot november en anders december!

  19. #3390
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 augustus 2011
    Berichten
    977
    Thanks
    468
    722 waarderingen in 305 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spanic99 Bekijk bericht
    Ik ben toch wel erg nieuwsgierig waarom zena deze producten gaat verkopen.
    Denk dat het eerder iets concurrentieels is.
    Salon Roger verkoopt NL cakeboxen waaronder Rubro en dus ook Wolff.
    Loots / HQ Fireworks halen het ook via Salon Roger.
    Deze verkopen het allen tegen de volle prijs.

    Als zij met deze ogenschijnlijke grote voorraad onder hun prijzen gaan zitten en flink gaan stunten met deze prijzen.
    Tja waarom zou iemand dan nog inkopen via Loots / HQ / Salon?

    P1 losse knallers, Funke cakeboxen, P1 matten, plus het hele assortiment en nog veel meer van de Belgische concurrentie tegen betere prijzen.
    Zou wel eens de reactie van Salon en Loots willen zien...

Pagina 226 van 272 EersteEerste ... 126176216224225226227228236 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •