Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Earthquake

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Aan de ene kant blijft dit een geweldig pot, maar aan de andere kant was ik wel een beetje teleurgesteld. In mijn versie van vorig jaar, en zoals je kon zien in meerdere filmpjes van vorig jaar, werden de effecten van deze pot als een gek eruit gepompt. Dit jaar schoot deze cake de effecten één voor één eruit, in een vrij langzaam tempo, vergeleken met vorig jaar.

    Comment


      #47
      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

      Comment


        #48
        Hier ook nog één van afgelopen jaarwisseling. Vond 'm top; prima tempo wat mij betreft.

        Bonfireworks - Earthquake. Thunderstruck Oud & Nieuw 2011-2012.

        Comment


          #49
          Straatfilmje HD
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

          Comment


            #50
            Productfilm van de demo 2012 en actuele verkoopprijs 2012 toegevoegd
            Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

            Comment


              #51
              Mooi een hele geruststelling deze vind ik zeker die €37,95 wel waard. Op de film ziet hij er weer als vanouds uit. Heerlijke kleuren in deze cake in een rustig tempo geschoten. Toch nog iets positiefs .

              Comment


                #52
                Blijft een prachtige cake ondanks dat de boeket grote tegenvalt maken de kleuren en de verschijdenheid van de boeketten het helemaal goed.

                (HD)

                Comment


                  #53
                  Heerlijke bak! Veel variatie,heldere kleuren grote effecten. Zeker een aanrader!
                  Light some fireworks, and see who answers.

                  Comment

                  Working...
                  X