Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spanningen voor de laatste dagen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    De eerste nacht had ik maar 3 uur geslapen. Toen moest ik alweer naar Zutphen rijden. Gisteren sliep ok ook beetje laat omdat mn oog ontstoken was. En nu ken ik amper in slaap komen omdat ik gewoon strak van de adrenaline sta.. al die spanning komt er nu een beetje uit. Wel een heerlijk gevoel. Ben er helemaal klaar voor!

    Comment


      #62
      Jongens ik ga slapen
      Ik wens iedereen een leuke dag toe
      Denk aan je ledematen en doe geen domme dingen ;)

      Comment


        #63
        Ik ga maar eens proberen te slapen. Morgen toch ook weer vroeg uit bed ..

        Wss kom ik morgen ochtend nog eff online, maar verder op deze grote dag niet meer.

        Dus ik wens jullie alvast onwijs veel plezier en een knallend 2010 toe!!!

        Comment


          #64
          Jaja, ik ga het ook maar eens een poging geven om te gaan slapen.

          Alvast een waanzinnige dag toegewenst, komt vast goed!

          Comment


            #65
            yoepie laatste Moderater gaat slapen, nu kunnen we hier doen wat we willen . Nee hoor ik denk dat ik nu ook maar ga slapen.
            Ik wens iedereen een fijne dag en jaarwisseling toe

            Comment


              #66
              Haha ben er trouwens nog hoor, lig ondertussen wel op bed maar accu van laptop gaat nog even mee

              Comment


                #67
                is hij nu ook nog (deels) vol? Mijnes iig wel, ik kan niet pitten en moet dalijk werken. Sta helemaal stijf dat het dalijk die ene dag is. Mijn pauze is wel mooi ingepland op mn werk. Precies 10 uur heb ik pauze, maar ik neem gewoon een minuutje eerder zodat ik om precies 10 uur het startsein kan geven

                Comment


                  #68
                  nog iets meer als een half uur, argh!

                  Comment


                    #69
                    tijd gaat te sloom verdeurie

                    Comment


                      #70
                      De laatste voorbereidingen worden getroffen
                      (aanstekers bijvullen enz.)

                      Comment


                        #71
                        Have fun allemaal!

                        Ik ga om 10 uur even pauze pakken en een sigaretje roken, even genieten

                        Iedereen een fijne dag en denk aan je ledematen!

                        Stoken!
                        Freak 4 Life

                        Comment


                          #72
                          Zo te horen is het tijd, de knallen worder heviger en volgen elkaar sneller op. Dan ga ik nu even gauw overal het plasic vanaf scheuren en dan is het stoken geblazen. Have fun!

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door aadjogfanaat Bekijk bericht
                            is hij nu ook nog (deels) vol? Mijnes iig wel, ik kan niet pitten en moet dalijk werken. Sta helemaal stijf dat het dalijk die ene dag is. Mijn pauze is wel mooi ingepland op mn werk. Precies 10 uur heb ik pauze, maar ik neem gewoon een minuutje eerder zodat ik om precies 10 uur het startsein kan geven
                            wat voor werk doe je>?
                            Mvg, Landinho

                            Comment

                            Working...
                            X