Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 57
  1. #16
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    heerlijk topic dit!
    dit ga ik allemaal eens op mijn gemak doorlezen van de week

  2. #17
    VWC-Lid Golddigger's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2007
    Locatie
    Overal en nergens
    Berichten
    1.661
    Thanks
    2.188
    1.144 waarderingen in 424 posts
    Dit topic vind ik een zeer goed initiatief moet ik zeggen. We zullen alleen ons zelf nog gekker maken als dat we al waren

  3. #18
    VWC-Lid Jeko's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 juli 2005
    Berichten
    764
    Thanks
    131
    198 waarderingen in 61 posts
    Kijk zelfs met geenstijl kun je al een beetje voorproeven van de winter. Een heel klein beetje dan! Geenstijl bij de zomertraining van de schaatsploeg TVM: http://www.geenstijl.tv/2009/09/rutg...et_schaat.html Geeft weer aan dat de winter er aan komt

  4. #19
    VWC-Lid Golddigger's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2007
    Locatie
    Overal en nergens
    Berichten
    1.661
    Thanks
    2.188
    1.144 waarderingen in 424 posts
    Vind altijd wel grappig te lezen op de forums dat de meeste vuurwerkliefhebbers ook gek zijn op de winter. Komt denk dat de winter wordt gelinkt met oud&nieuw, maar de meeste hier willen ook echt dat het een goede winter wordt.

    Altijd leuk om te lezen

  5. #20
    VWC-Lid Jeko's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 juli 2005
    Berichten
    764
    Thanks
    131
    198 waarderingen in 61 posts
    Ja, geweldig vind ik dat Van mij mag het flink koud worden en dan het liefst ook droog dus weinig regen. Want een natte winter is echt bagger ;(

    Ik las trouwens het verkoopbericht op m'n werk. 21 september gaan we de sinterklaas- en kerststelling weer opbouwen gekkenhuis toch dat er zo vroeg al mee begonnen wordt (en er zijn al winkels die het al 2 weken hebben liggen).

  6. #21
    VWC-Lid Golddigger's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2007
    Locatie
    Overal en nergens
    Berichten
    1.661
    Thanks
    2.188
    1.144 waarderingen in 424 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jeko Bekijk bericht
    Ja, geweldig vind ik dat Van mij mag het flink koud worden en dan het liefst ook droog dus weinig regen. Want een natte winter is echt bagger ;(

    Ik las trouwens het verkoopbericht op m'n werk. 21 september gaan we de sinterklaas- en kerststelling weer opbouwen gekkenhuis toch dat er zo vroeg al mee begonnen wordt (en er zijn al winkels die het al 2 weken hebben liggen).
    Dat vind ik echt te ver gaan hoor, leuk om al in de sfeer te komen, maar de eerste bladeren zijn nog niet eens van de boom af :S

  7. #22
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Golddigger Bekijk bericht
    Dat vind ik echt te ver gaan hoor, leuk om al in de sfeer te komen, maar de eerste bladeren zijn nog niet eens van de boom af :S
    Oja? Nou dan moet je even met mij mee gaan op donderdag of vrijdag. Mag je de hele dag blaadjes opruimen uit particulieren tuinen!

  8. #23
    VWC-Lid Golddigger's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2007
    Locatie
    Overal en nergens
    Berichten
    1.661
    Thanks
    2.188
    1.144 waarderingen in 424 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Oja? Nou dan moet je even met mij mee gaan op donderdag of vrijdag. Mag je de hele dag blaadjes opruimen uit particulieren tuinen!
    Hier in zuiden is altijd warmer he, blijft langer aan de boom zitten ;)

  9. #24
    VWC-Lid Jeko's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 juli 2005
    Berichten
    764
    Thanks
    131
    198 waarderingen in 61 posts
    Haha nou Jeroen heeft gelijk hoor, de herfst is amper begonnen en je kunt al pepernoten kopen. Ik vind dat wel jammer eerlijk gezegd. Ook al kom je wel lekker in de sfeer is het ook belangrijk om de sfeer te bewaren voor de tijd waarin het hoort. De laatste paar weken van december. Nu snap ik dat je vanaf ongeveer november wel pepernoten koopt, dat doe ik zelf ook, voorpret hoort erbij maar niet al vanaf de zomer (in de zin van consumeren, want we hebben hier het hele jaar door voorpret voor oud en nieuw natuurlijk )

  10. #25
    VWC-Lid Mick39's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 maart 2008
    Locatie
    Bunker 3b
    Berichten
    296
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Vind het ook jammer dat de pepernoten in de winkels liggen. Ben niet zo'n pepernotenman, taaitaai is veel lekkerder Nee, het is gewoon nog 20 graden buiten en er ligt al sinterklaasspul in de winkels.
    Hoop trouwens ook dat het lekker hard gaat sneeuwen dit jaar en flink koud word, is voor mij altijd een teken dat we weer naar het einde van het jaar gaan en we weten natuurlijk wat er dan staat te gebeuren
    Leuk dit sfeergedeelte trouwens, heb al flink wat eruit gelezen en wat ik ook een goede verandering vindt is dat ik de mensen die bijvoorbeeld vuurwerkverhalen schrijven een bedankje kan geven, vind die namelijk erg leuk om te lezen.

  11. #26
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.771
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Inmiddels is het oktober en is de temperatuur flink gedaald. De dagen worden korter en de wund waait weer flink tesamen met de slagregens. Af en toe hoor je al een verdwaalde knal en in de winkels zijn de kerstspullen alweer te koop en zijn de eerste online vuurwerkshops al actief... nog eventjes en we knallen weer het nieuwe jaar in

  12. #27
    VWC-Lid Jeko's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 juli 2005
    Berichten
    764
    Thanks
    131
    198 waarderingen in 61 posts
    Inderdaad Torr! Ik hoorde van de week nog wat rotjes van kleine gastjes die aan het stoken waren toen m'n honden aan het uitlaten was Vannacht was de temperatuur gedaald naar 2 graden met vorst aan de grond!! Echte herfst dus
    Vandaag een nieuwe Oud en nieuw DVD binnen gekregen dus ik krijg de sfeer er wel in

  13. #28
    VWC-Lid Grouver's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 oktober 2007
    Berichten
    287
    Thanks
    1
    15 waarderingen in 6 posts
    Ik mis wel de knallen... ik heb tot nu toe nog niks gehoord.

    --
    Vroegah... toen je met je vriendengroep op pad ging voor de gehele avond om 1 nitraat af te steken die je te duur had gekocht.

  14. #29
    VWC-Lid ilvan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 februari 2008
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    1.863
    Thanks
    114
    192 waarderingen in 97 posts
    Gister had ik voetbal traing diverse knallen in omgeving rond het veld gehoord, aan het eind van de training ook nog een flits gezien

    Langzaam gaan we richting December, en langzaam dus ook naar die tijd met knallen. echter duurt het nog effe... Jammer hoor


  15. #30
    VWC-Lid Pijltjes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 september 2008
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    285
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Wel lekker dat het 's avonds al vlug weer kouder wordt Het wordt ook weer eerder donker enzo.. Heb echt zin in december! Weer lekker elke avond op de bank hangen, lijstjes maken, vuurwerkfolders zo vaak door bladeren dat ze op een gegeven moment van ellende uit elkaar vallen
    [B][I]Nog even tot de dag der dagen!![/I][/B]

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •