Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welkom in het sfeergedeelte!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Welkom in het sfeergedeelte!

    Dames en heren,

    Het is zover. Het seizoen word straks weer geopend en op Vuurwerkcrew gaan we er ook tegenaan! Dit jaar met een aantal topics 100% gericht op de sfeer tijdens de laatste dagen van het jaar. Lekker het gevoel kweken alsof we al dichtbij zijn terwijl het eigenlijk nog even duurt.

    Hierbij gaat het dus niet specifiek over het vuurwerk zelf, maar vooral wat er nog meer meespeelt op de mooiste en vooral gezelligste dagen van het jaar: de jaarwisseling!

    Hopelijk vinden jullie het net zo leuk als de crew,
    Alvast een fijn vuurwerkperiode 2009!

    De Crew

    #2
    Leuk idee! Zit het nog in testfase of is deze corner al definitief?
    "I came in like a crackling ball."

    Comment


      #3
      Aah, die kriebels zijn toch heerlijk, en als je handelaartje meld dat je vuurwerk kan worden opgehaald, Top toch?

      Guess who's back?

      Comment


        #4
        Leuk idee Ruben.
        Mijn motto ''fear does not exist it's only an illusion that sits between your ears''

        Comment


          #5
          Ik vind het een leuk idee, maar wat is nou precies de bedoeling van dit topic? foto's, filmpjes en leuke verhalen? leg t eens uit..
          ..

          Comment


            #6
            JA!! Daar is hij dan Ruben!

            Leuk idee dit. Heb het al eerder aangegeven.

            De bedoeling is om in dit topic samen naar Oud en nieuw toe te leven. Je kan je lijstje kwijt, praten over oud en nieuw, Eigenlijk alles wat er gebeurt en belangrijk is rondom oud en nieuw kan je hier kwijt. Je kan an afloop je foto's en filmpjes bijv. ook posten, Hier kan je dus ook laten zien hoe jou Oud en nieuw was. Beetje zelfde iedee als de Oud en nieuw corner bij FPM. Kijk daar maar eens, dan weet je genoeg...

            Top dat het er nu is Ruben

            Comment


              #7
              Super heren zo'n sfeer gedeelte!!
              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

              Comment


                #8
                Zoiets had ik al verwacht van je maar je hebt het wel heel uitgebreid aangepakt! goed bezig, hier zal ik zeker de nodige uurtjes gaan doorbrengen.

                Comment


                  #9
                  Dit is idd het ondeerdeel wat ik soort van miste
                  Maaarrrrrruben is in da house!

                  Mooi topic dit, ik zal je vertellen dat ik nu al in de goede sfeer kom qua ambiance e.d., ik besef opeens dat het nu al donker is @ 21:12.
                  Zolang ik leef blijf ik vuurwerk afsteken, verbod of niet!

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Rollende_Babba Bekijk bericht
                    Dit is idd het ondeerdeel wat ik soort van miste
                    Maaarrrrrruben is in da house!

                    Mooi topic dit, ik zal je vertellen dat ik nu al in de goede sfeer kom qua ambiance e.d., ik besef opeens dat het nu al donker is @ 21:12.
                    Ja, dat gaat snel he, ik keek toen straks naar buiten, dacht "Wow, is het al zo laat?" Was het 9 uur, dacht dat het allang bedtijd was
                    Guess who's back?

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door genius Bekijk bericht
                      Ik vind het een leuk idee, maar wat is nou precies de bedoeling van dit topic? foto's, filmpjes en leuke verhalen? leg t eens uit..
                      Een verwelkoming in het nieuwe gedeelte! Verder geen bijbedoelingen.

                      Comment


                        #12
                        kijk dit is weer zoon punt waar vwc zig mee onderschijd van de andere!!
                        top dit!
                        het draait niet alleen om vuurwerk maar ook om de sfeer er omheen.
                        gelukkig begrijpt vwc dit maar al te goed

                        Comment


                          #13
                          Oud&Nieuw Countdown

                          Ja het is weer zover de laaste 4 maanden van het jaar
                          Voor je het weet is het weer 29 december !
                          en kunnen we weer onze vw besteling op hallen of kopen.
                          Dan nog effe 2 dagen wachten en we kunnen weer om 10:00 uur in de ochten stoken
                          En savond om 00:00 feest
                          En word de hemel weer verlicht met mooie effecten!

                          Comment


                            #14
                            Het scheelt niet veel of ik kom 's avonds weer in het donker thuis als ik gewerkt heb. Straks als de klok weer verzet wordt sta ik 's morgens in het donker op en kom ik 's avonds in het donker weer thuis. Lekkere dagen zijn dat! Heerlijk sfeertje hangt daar aan vind ik

                            Ik hoop ook van harte dat het weer flink gaat sneeuwen dit jaar!

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Jeko Bekijk bericht
                              Het scheelt niet veel of ik kom 's avonds weer in het donker thuis als ik gewerkt heb. Straks als de klok weer verzet wordt sta ik 's morgens in het donker op en kom ik 's avonds in het donker weer thuis. Lekkere dagen zijn dat! Heerlijk sfeertje hangt daar aan vind ik

                              Ik hoop ook van harte dat het weer flink gaat sneeuwen dit jaar!
                              Het is idd lang geleden dat ik in de sneeuw pijltjes heb afgestoken, dus gewoon in de sneeuw steken en afsteken. Wat zou dat mooi zijn! Zeker het dempende geluid van sneeuw heeft iets magisch.
                              Zolang ik leef blijf ik vuurwerk afsteken, verbod of niet!

                              Comment

                              Working...
                              X