Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 86
  1. #61
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Berichten
    72
    Thanks
    12
    3 waarderingen in 2 posts
    Dit jaar zal het wel anders gaan als jaren voorheen!

    Beginnen met paar aantal harde knallers, eventjes de buurt wakker maken. Vervolgens naar een kameraad toe rijden en evt. nog siervuurwerk bijhalen! In de middag aantal goeie knaller stoken en dan aantal keer de snackbar binnen rollen! Vervolgens rond 5 a 6 uur naar huis, goede bodem leggen voor de avond! Rond half 8 bij vrienden verzamelen en dan drinken drinken drinken!! Af en toe keertje buiten wat aansteken, wat sier en knallers. Daarna 11 uur aanfietsen naar de kroeg waar het om half 12 losbarst! Kom je daar om 12 uur is er totaal geen vuurwerk te bekennen! Alles is al aangestookt! En dan tot vroeg in de morgen drinken, en na afloop kom je nog wat vuurwerk tegen in je jas dat je bent vergeten en steek je dat aan. Klaar!

  2. #62
    VWC-Lid PSVfanatics_geleen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2007
    Berichten
    1.014
    Thanks
    380
    371 waarderingen in 131 posts
    Om kwart voor 10 altijd bij mij verzamelen, hebben genoed plaats bij mij op de hoek en hier beginnen we altijd tot aan de middag te knallen. Erna gaan de jongens naar huis wat eten en 's'middags wat lopen. Rond 5 uur eten en s'avonds bij famillie doorhouden en tussendoor nog wat afsteken. Potten en knal en om 12 uur gaat het los.

  3. #63
    VWC-Lid RaideR's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 januari 2007
    Berichten
    2.684
    Thanks
    929
    5.014 waarderingen in 1.458 posts
    Ik werk van 7 uur s'ochtends tot 5 uur s'avonds in een vuurwerkzaak! Heb daar ontezettend veel zin in, hele dag met vuurwerk ook bezig, knal etc. maakt me niet zoveel uit.

    Dan rond 6 uur zo'n beetje thuis, we gaan eerst met de hele zaak nog even na-praten en wat vette dingen stoken die nog in de bunker liggen .

    Dan naar huis, eten en dan lekker stoken tot half 12 o.i.d.

    12 uur knallen maar! tot wanneer het op is en dan heerlijk los gaan/zuipeee !

  4. #64
    VWC-Lid Pijltjes's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 september 2008
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    285
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Meestal ga ik ook de hele dag de straat op met klein spul en dan lekker slenteren...

    Maar ik vind al dat kleine spul zoals rotjes en tollen en oem maar op een beetje saai worden...

    Ik ben de laatste jaren meer van het grotere werk zoals sier, matten en het echte knalwerk

    En daar komt nog eens bij dat ik waarschijnlijk de 31ste moet werken tot een uurtje of 4... daarna nog ff oudjaarsborrel en dan ben ik rond 5 uur thuis.. Maar goed, dan heb ik als nog ruim 9 uur om te knallen en te genieten
    [B][I]Nog even tot de dag der dagen!![/I][/B]

  5. #65
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 november 2009
    Berichten
    19
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    pfoee..,ik ga eerst eens werken tot 5 uur..dan even rustig aan douchen eten etc etc..afentoe eens iets naar buiten gooien..rond een uurtje of 8/9 zal t wel wat drukker worden,en om 12 uur met iedereen (rond de 40 man) even de buurt onrustig maken ..liefste zat ik de hele dag buiten..vorig jaar geprobeerd maar was me toch ietsje saai haha..

  6. #66
    VWC-Lid mike-vld's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 november 2009
    Locatie
    zuid-holland
    Berichten
    49
    Thanks
    16
    2 waarderingen in 1 post
    8.00 wakker worden
    8.30 even op de forums kijken
    9.00 tassie inpakken voor 1e taslading
    9.30 eten
    10.00 stoken
    14.00 even naar binnen voor 2e taslading en wat eten
    14.15 weer stoken
    17.45 eten
    18.15 weer stoken
    23.00 naar binnen en met familie spelletjes spelen en de oudejaarsconfarance kijken
    24.00 weer naar buiten
    04.00 naaar binnen en naar bed
    vuurwerk, daar zeg ik geen nee tegen

  7. #67
    VWC-Lid Bram95's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 juni 2008
    Locatie
    In de boot van de Baron
    Berichten
    1.435
    Thanks
    1.309
    688 waarderingen in 355 posts
    7.00-8.00 Rond deze tijd wakker worden
    8.00-8.30 Douchen, aankleden.
    8.30-9.00 Proberen te ontbijten (Lukt nooit op 31 Dec).
    8.30-8.35 (Als hierboven niet gelukt is) Tandenpoetsen, even Fora's checken en dat soort dingen.
    8.35-9.00 Vuurwerk Verdelen
    9.00-9.45 Tassen Inpakken
    9.45-9.58 Als een zenuwenlijer wachten tot 10.00
    9.59-10.00 Lont Aansteken en wachten
    10.00-13.00 Stoken
    13.00-13.30 Aanvullen, drinken , eten
    13.30-16.00 Stoken
    16.00-17.00 Gamen etc. even rust
    17.00-17.30 Stoken tot het eten.

    Avond: Afwisselend stoken en alsvast mensen bellen en conferences kijken.
    23.59,00-23.59,30 Als laatste in 2009 Plassen
    29.59,30-0.00 Aftellen
    0.00-0.05 Feliciteren
    0.05 Stoken tot het op is.
    "I came in like a crackling ball."

  8. #68
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 december 2008
    Berichten
    224
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Ik ga dit jaar om 08.00 een vriend ophalen, daarna naar een plein waar we gaan stoken en ons 10uur project klaar zetten
    Yeeeeeehaaaaaaa!

  9. #69
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 mei 2008
    Berichten
    1.191
    Thanks
    62
    172 waarderingen in 52 posts
    stoken natuurlijk:P wat er tussendoor gebeurd zie ik dan wel

  10. #70
    VWC-Lid teun48's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 maart 2008
    Locatie
    0181
    Berichten
    2.928
    Thanks
    524
    530 waarderingen in 195 posts
    Het begint op de 29e dan gaan we natuurlijk vroeg ons bed uit om als eerste voor de deur te staan bij een vuurwerkwinkel. Als we eenmaal de bestelling in de auto zit gepropt is het door rijden naar de volgende winkel. En zo gaat het meestal nog een aantal uurtjes door.

    De 30e gezellig met een aantal vrienden collectie foto's maken en al beginnen met doorlonten. Tegen de avond alles in dozen zetten. Dan blijven er 2 freaks "slapen". Gaan we lekker heel de nacht op vwc zitetn, en andere fora's. Nog eens even alle filmpjes van onze producten bekijken. Kijken welke artikelen we doorlonten. Na al het doorlonten en chatten met freaks gaan we dan toch maar proberen te slapen. Dit zal wel moeilijk worden maar we gaan ons best doen.

    Dan op 31 december staat de wekken om 8 uur. Iedereen gaat even douchen en daarna gezellig ontbijten. Het vuurwerk word dan snel klaargezet en de laatste dingen doorgelont. Snel even op het forum en dan om half 10 naar buiten het 10 uur project ophangen en naarleggen. Als dat is gedaan trekken we nog snel eventjes wat extra kleren aan en gaan dan naar buiten. Het is stipt 10 uur en we steken het aan. De dag is begonnen en de lichten in de meeste slaapkamers zien we aangaan! Steeds meer vrienden en freaks komen naar mijn straat. Het is een groot stookplein en iedereen doet gezellig mee. Nadat heel de straat vol ligt met snippers gaan we naar binnen om wat te eten. We vullen onze tas bij en gaan weer net zo hard verder met stoken. Het word iets donkerder en we stoken de laatste dag producten op. Nadat dit is gedaan gaan we naar binnen en pakken we wat pijlen en kleine cakes. Die worden op straat gezet en gaan de lucht in. Als dit gedaan is gaan we binnen eten en ons eigen warm maken. Hup dan weer naar buiten en wat stoken, er komt ondertussen familie en vrienden dus we volgen ze maar naar de warme huiskamer. Eenmaal hier aangekomen zien we meestal dat hun ook bergen vuurwerk bij hebben. We zitten te kletsen en gaan weer naar buiten. We stoken kleine cakes en fonteinen weg.

    Het is nu bijna 12 uur en we zitten voor de klok op de bank af te tellen, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, 0! En we feliciteren elkaar met het nieuwe jaar het is 2010!

    We gaan naar buiten en kijken naar al het vuurwerk van de buren en de rest van het dorp. Als dit is gedaan beginnen we zelf. Wat gaan er toch veel cakes en pijlen de lucht in. Ook de matten en rollen ontbreken niet wat een geweld! Na een paar uur zijn we klaar, het is een uur of 4 en we gaan naar binnen. We kletsen hier bij en om een uur of 6 ga ik lekker met mijn kruithanden en nog ogen die pijn doen van de rook naar bed.

    De volgende ochtend stoken we nog wat restjes en vegen we heel de straat schoon, dit doe ik meetal alleen, lekker de dagen terug halen en genieten van de vieze straat.

    Nadat dit alles is gedaan lekker op het forum hangen en de eerste filmpjes bekijken!

  11. #71
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 oktober 2009
    Berichten
    1
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Hopen dat die heerie zo snel mogelijk op is gehouden zodat ik een beetje kan slapen.

  12. #72
    VWC-Lid Bram95's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 juni 2008
    Locatie
    In de boot van de Baron
    Berichten
    1.435
    Thanks
    1.309
    688 waarderingen in 355 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sniperfan Bekijk bericht
    Hopen dat die heerie zo snel mogelijk op is gehouden zodat ik een beetje kan slapen.
    Herrie? Het is het beste in je leven wat je kan overkomen! Ik kan mij geen betere wekker voorstellen.
    "I came in like a crackling ball."

  13. #73
    VWC-Lid joajoa's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2009
    Berichten
    114
    Thanks
    16
    0 waarderingen in 0 posts
    begin meteen om 10 uur, en gaat zo de hele dag door

  14. #74
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 september 2005
    Berichten
    687
    Thanks
    244
    280 waarderingen in 125 posts

    Mijn 31ste

    De afgelopen jaren had ik zelf de traditie om mijn ogen rond de middag klok van 12 te openen. Eigenlijk geen traditie maar weekelijks ritueel. De tijden waarbij ik vroeg op stond om te stoken zijn voorbij.

    Toch ga ik het dit jaar heel anders doen.
    Mede dankzij meerdere freakvrienden die wel elke 31ste om 10:00 precies stoken ga ik dat dit jaar ook proberen. Zal een lastige opgave worden maar goed....

    -09:15 opstaan en douchen
    -09:30 Flink goed ontbijten met een zelf geperst sinaasappeltje.
    -09:50 Mijn camera chef ophalen die voor mij overdag gaat filmen
    -09:59 Op locatie met veel freaks en w8ten op 10:00
    -10:00 Ochtend project (die niet zacht zal zijn dit jaar)en voor mij voor het eerst :P
    -10:00 Stoken
    -12:00 Bakkie bart met een goed broodje
    -13:00 CHAIN-TRADITION with big finale ophangen, klaarzetten
    -14:00 Klokslag Gaat ie af
    -14:30 Verder stoken
    -17:00 Naar huis om te eten en dergelijke

    -20:00 Wat potten en pijlen afsteken
    -22:00 Naar m`n vrienden gaan voor het derde project. Pijlenbak
    -23:00 Terug naar huis
    -00:00 Felicitaties
    -00:05 FF buiten kijken of de plaatselijke vuurwerk directeur (wiens naam ik niet zal noemen) prof staat te schieten voor z`n huis. Meestal doet diegene dat maar vorig jaar helaas niets... 2 jaar geleden vertrokken er toch zeker 6 inchers samen met 4 inch salute`s. Had ik toch weer een prive show :P

    -00:10 Eigen sier vw stoken bij de familie
    -00:45 Richting m`n vrienden om daar een klein gedeelte op te stoken en te laten zien natuurlijk.
    -01:15 Zuipen denk ik .....

    Eindtijd kan ik helaas niet noemen..... ik weet niet in waar, hoe, wat, waarom ik daar naast dat lekkere wijf wakker zal worden. (bij veel alcohol zal het waarschijnlijk een minder mooie meid zijn)

  15. #75
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Planning is iets gewijzigd.

    Rond 8 uur wakker worden en gewoon de ochtendrituelen doen. Ook lekker douchen om het nog warm te houden, goed stevig ontbijt en de voorbereidingen treffen voor de opening. Om 10 uur buiten voor het huis stoken met een paar buren en waarschijnlijk vrienden daarvan.

    In de middag blijven stoken, even naar het centrum lopen voor een warme pizzapunt, en doorlopen naar de vuurwerkverkoop voor wat kleine dingen mocht het budget toelaten. En daarna weer lekker stoken en stoken.

    Rond 6 uur als het donker begint te worden beginnen met fontijnen, romeinse kaarsen, kleine pijlen, wat cakes. En rond een uur of 9 alvast wat voorproefjes voor de jaarwisseling.

    Om 11 uur naar mijn vriendin toe om daar de jaarwisseling door te brengen. Als ik daar ben gelijk de buurt laten weten dat ik er ben. En om 12 uur gelijk naar buiten om het geweld te bekijken en zelf rond kwart over 12 aan de gang te gaan.

    En rond een uur of 3 stoppen en dan lekker naar bed gaan. 1 januari in de middag met mn vriendin naar Groningen toe voor weekendje weg!

Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •