Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bestellingen afhalen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    De 29e ophalen, kan ik er langer naar kijken

    Comment


      #62
      ik ga de 29ste ff wat los spul halen, paar cakes enzo..

      En dan de 30ste mijn "grootste" deel van 450 euro..
      [B][I]Nog even tot de dag der dagen!![/I][/B]

      Comment


        #63
        29 dec. 's ochtends heb ik ingevult. Hopelijk raken ze dit jaar niet mijn bestellijst kwijt(zoals vorig jaar gebeurde).
        NOł

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door koevis Bekijk bericht
          29 dec. 's ochtends heb ik ingevult. Hopelijk raken ze dit jaar niet mijn bestellijst kwijt(zoals vorig jaar gebeurde).
          hahaha dat is wel hele slechte service hoor. Hahaha, dan schaam je je toch ook als verkoper!



          - Ik ga de 29e s'ochtends naar 2 winkels en s'middag nog naar eentje
          Laatst aangepast door ilvan; 25 December 2009, 22:31.

          Comment


            #65
            Kun je er wel mooi wat bij verzinnen (A)
            Ik moet de 29e, 's avonds en de 30e, 's middags.

            Comment


              #66
              ik moet de 30e savonds....dan heb ik nog even tijd om wat te knutselen...

              Comment


                #67
                29ste tussen 9 en 10 !
                haha, als het on vuurwerk gaat sta ik zo om 5 uur op
                Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

                Comment


                  #68
                  De 31ste om 17.00, kan het niet eerder meenemen i.v.m. auto en moet toch de 31ste de hele dag werken, dus ik kan het net zo goed aan het eind van de dag meenemen.

                  Comment


                    #69
                    3 weken geleden besteld, 3 winkels, naja mijn verhaal..

                    Ik ben nog geen 16 dus rij ik elk jaar met mijn zus lekker gezellig naar meerdere dealers, maar ze heeft een hekel aan heen en weer rijden.....
                    Naja ik bestel bij de 1e winkel, half 9, 29 dec, 2e winkel 9 uur 29 dec, ahh mooizo lekker bij elkaar die tijden, dat dacht ik, totdat ze bij mijn 3e dealer zeggen, we moeten dit jaar wegens omstandigheden later open.. :O ehm hoelaat kan ik het dan dus ophalen.. na 12 uur in de middag.

                    Naja, dan rijden we maar 2 x, no problem ja dus zus overgehaald, en natuurlijk gingen we accoord
                    Nog 3 dagen en we halen het op
                    Laatst aangepast door Lesl; 26 December 2009, 00:08.

                    Comment


                      #70
                      Dinsdag kan ik alles gaan ophalen, het is allemaal besteld bij mijn vaste dealer in Landgraag: Rohan Fireworks.

                      We moeten met 2 auto's gaan ophalen aangezien het niet zal passen in 1 wagen (bestelling van over de 700 Euro ) ...

                      Ik maak me zelf altijd zorgen dat alles wel klopt, dat hun het verder in orde hebben en dat ik geen vervangende assortimenten krijg welke meestal toch minder zijn...nadat ik alles thuis heb stal ik het thuis uit en kijk ik alles nog eens goed na...daarna begin ik aan 1 of 2 projectjes en is het wachten tot Donderdag.
                      Freak 4 Life

                      Comment

                      Working...
                      X