Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 11 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 153
  1. #16
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.284 waarderingen in 2.561 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mick39 Bekijk bericht
    Wildcats is van wolff, dynasty selection phillipe.
    Ik heb me nog niet erg verdiept in de boerenbond en top-selection, verkopen ze hier in de buurt niet.. Maar de (big) McThunder zou ik in ieder geval in mijn collectie opnemen als ik jou was.
    Met €80 budget gaat het snel als je een Big MC thunder koopt
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  2. #17
    VWC-Lid Mick39's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 maart 2008
    Locatie
    Bunker 3b
    Berichten
    296
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Haha ja inderdaad, laat dat Big dan maar weg

  3. #18
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Herdervriend's Lijst

    Oke ik ben officieel de weg kwijt. Ik dacht dat mijn vuurwerk keuze perfect was. Maar nu sommige prijzen bekend zijn. Sommige dingen niet blijken meer verkocht te worden. Begin ik toch te twijfelen. Dus, ik vraag het maar nog een keer.

    Hieronder alle informatie die jullie nodig hebben voor mijn perfecte lijst!:

    Standaard minimum eisen
    • Siervuurwerk (liefst zoveel mogelijk! Dus pakketten zijn goed genoeg.)
    • Geen fonteinen! Geen knalpijlen. Zo weinig mogelijk knal!
    • Boeketten als: Binker/Chrysanthemum, Colour Changing, Crackling, Crown, Gamboge, Multi Colour, Peony, Pistil, Ring, Smiley of zo. Ieder geval die effecten die zo'n mooie boeketten geven PLS! Liefst Peony!


    Goudvuur
    Website: www.goudvuur.nl
    Online: 1 november 2009
    Merken: Beko/Lesli/Shogun
    Budget: € 50 (€ 55 is inclusief korting!)
    Minimum eisen
    • De Duizend Klapper van € 4.50!
    • De Flashing Thunder van € 4.50!


    Frans Mulder
    Website: http://www.vuurwerkhaastrecht.nl/bestellen/lijst
    Online: 28 november 2009
    Merken: Dynasty Collection
    Budget: € 150 (€ 165 is inclusief korting!)
    • Minstens 1 500 grams pot, mag maximaal € 40 kosten!
    • Alleen siervuurwerk! Zoveel mogelijk potten of pijlen! Dus pakketten zijn het beste!
    • Minstens de Heavy 3 (4/5 word niet verkocht) & de Imperial (of Fire) pijlen!


    Ik vraag dit weer omdat ik even helemaal de weg kwijt ben. Ik moet weten wat voor mij het beste is. Ik ben echt dol op die Peony effecten, althans als die diegene zijn die ik denk dat ze horen te zijn.

    Ook is het zo dat ik besloten heb om volledig siervuurwerk te nemen. Want ik wil alleen in de avond gaan afsteken. Want dan kan ik het beste filmen, mooie effecten. 31 december pas thought. Dus dat word vast vervelen.

    Het budget is vrij zeker. Het kan zelfs stijgen. Maar een derde dealer zal dan te pas komen. Misschien heeft Goudvuur of Frans Mulder zelfs een actie of win ik een vuurwerk bon. Wie weet...Ik zie het wel.

    Rond 30 november rond ik het af, want op 5 december ga ik bestellen. Mijn eigen cadeau voor Sinterklaas xD

    Groetjes, Firewebs/Herdervriend

  4. #19
    VWC-Lid jfoweijo34's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2009
    Locatie
    vuurwerkland
    Berichten
    115
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    ik koop dit jaar vuurwerk bij vuurwerkplanet denk ik.

    ik denk dat mijn bedrag rond 150/160 zit dus als je leuke producten kent die niet al te duur zijn zeg het effe!;)

  5. #20
    VWC-Lid Cracking Thunder's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Berichten
    116
    Thanks
    92
    67 waarderingen in 22 posts
    @Herdervriend:
    Ik zou mijn budget wat anders verdelen over de twee winkels, en een 500 grammer uit de Pyroshopper collectie nemen. Is de Cybershot niet wat voor jou? http://vimeo.com/6509363
    Dit is wel een heftige cake, die ook aardig lang doorgaat voor een mooie prijs
    Bij Goudvuur kom ik dan uit op dit lijstje
    1x Ratelband 500Sh......................4,50
    1x Rocket Boom.........................10,00
    1x Green Glitter Missile Battery...12,50 (Fluitbatterij hoort er ook bij toch?)
    2x Flashing Thunder.....................9,00
    1x Cybershot(500gram).................35,00
    Totaal Goudvuur: 71,00

    Bij Frans Mulder is het assortiment nog niet bekend, maar ik denk dat je hier wel wat aan hebt:
    1x Heavy 3.............19,50
    1x Super 4-16..........50,00
    1x Battle..............13,50
    1x Imperial.............9,80
    1x Ice.................18,00
    1x Concerto Rosso......17,80
    1x Dynasty Purple Box..39,00
    Totaal Frans Mulder: 146,60
    Laatst gewijzigd door Cracking Thunder; 31 oktober 2009 om 11:23

  6. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 oktober 2007
    Berichten
    613
    Thanks
    17
    72 waarderingen in 50 posts
    Tebesteden 160 euro siervuurwerk

    collecties; Hardix vuurwerk
    Laatst gewijzigd door fascinating; 14 november 2009 om 11:07

  7. #22
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 september 2008
    Berichten
    4
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Hallo,
    kan iemand voor mij een lijstje maken ?
    rond de 80 euro
    alleen siervuurwerk ( sierpotten )
    collecties:
    boerenbond (next-generation)
    top-selection/ new-spirit

    alvast bedankt

  8. #23
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cracking Thunder Bekijk bericht
    @Herdervriend:
    Ik zou mijn budget wat anders verdelen over de twee winkels, en een 500 grammer uit de Pyroshopper collectie nemen. Is de Cybershot niet wat voor jou? http://vimeo.com/6509363
    Dit is wel een heftige cake, die ook aardig lang doorgaat voor een mooie prijs
    Bij Goudvuur kom ik dan uit op dit lijstje
    1x Ratelband 500Sh......................4,50
    1x Rocket Boom.........................10,00
    1x Green Glitter Missile Battery...12,50 (Fluitbatterij hoort er ook bij toch?)
    2x Flashing Thunder.....................9,00
    1x Cybershot(500gram).................35,00
    Totaal Goudvuur: 71,00

    Bij Frans Mulder is het assortiment nog niet bekend, maar ik denk dat je hier wel wat aan hebt:
    1x Heavy 3.............19,50
    1x Super 4-16..........50,00
    1x Battle..............13,50
    1x Imperial.............9,80
    1x Ice.................18,00
    1x Concerto Rosso......17,80
    1x Dynasty Purple Box..39,00
    Totaal Frans Mulder: 146,60
    Erg bedankt Nu maar hopen dat Frans Mulder ook echt al die potten verkoopt...Verleden jaar verkocht Frans Mulder niet de Concerto Rosso...Maar goed dat maakt niks uit. 217.60 kom ik op uit...Maar dat is vast exclusief de korting van 10% bij beiden zaken. FF in Excel berekenen En al het vuurwerk bekijken En ook maar hopen dat ik tot dat budget komt

    PS: Net in Excel de lijst van Frans Mulder berekent en ik kom zelfs na korting veel hoger uit. Met alles precies exact. De goudvuur lijst is correct.
    Laatst gewijzigd door herdervriend; 31 oktober 2009 om 13:10

  9. #24
    VWC-Lid Cracking Thunder's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Berichten
    116
    Thanks
    92
    67 waarderingen in 22 posts
    Ho Sorrie, inderdaad een rekenfoutje gemaakt.. Hmm moet er helaas iets geschrapt worden..

  10. #25
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cracking Thunder Bekijk bericht
    Ho Sorrie, inderdaad een rekenfoutje gemaakt.. Hmm moet er helaas iets geschrapt worden..
    Dat is niet erg. Ik heb gewoon die fluitpot weggehaalt. Net als de Purple box en vervangen door stuff dat mijn beter lijkt. Heb ff de lijst in Excel gemaakt. Hopen dat de prijzen echt 100% kloppen

    Erg bedankt thought
    Laatst gewijzigd door herdervriend; 31 oktober 2009 om 14:00

  11. #26
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Aangezien men het onderscheid niet kan zien tussen dealers en producten post ik dit maar weer hier.

    Wat is slimmer?

    Beste mensen hier,

    Ik kom hierbij met een vraag die gaat over het selecteren van 5 dealers, welke het beste zijn om mijn € 150 tot € 200 uit te geven. Dit betreft dan alleen siervuurwerk, voorral met peony effecten en natuurlijk zoveel mogelijk. Ben niet zo namelijk van de te dure, te extreme artikelen, een showtje zoals bij de Heavy 3 is goed genoeg. Dus hier mijn vraag.

    Welke dealer is beter om te kiezen in mijn omgeving?

    Camping Streefland
    Levert: Royal Class Selection
    www.devuurwerkwinkel.nl

    Frans Mulder
    Levert: Dynasty Collection
    Site: Offline

    Goudvuur/Luxen Vuurwerk
    Levert: Lesli/Beko
    www.goudvuur.nl

    Immercool
    Levert: Crown Collection
    Site: Offline

    Profile Hoogeveen Vuurwerk
    Levert: Schuurmans Collectie (all)
    Site: Offline

    Welke van deze 5 dealers zal jij kiezen als je een budget heb van 200 euro en je alleen siervuurwerk wilt kopen wat zoveel mogelijk is, maar nog wel de kwaliteit levert die bijvoorbeeld de heavy 3 ons brengt?

    Zit namelijk te twijfelen. Goudvuur lijkt me erg aardige mensen, maar hun collectie is gewoon erg klein, zelfs met 2 importeurs. Frans mulder levert Wolf vuurwerk, maar ik word doodziek van die onzekerheid. Profile leverde tot 2 jaar geleden echt uber vuurwerk, nu is het echt te duur. En Camping Streefland is verwarrend. Want ze verkopen dus alles wat op die site staat. Maar dat is allemaal geen Royal Class...Dus ik ben extreem verward.

    Zelf was ik van plan om bij Goudvuur 50 euro te besteden en bij Frans Mulder 150. Goudvuur omdat de klantvriendelijkheid er is, Frans Mulder omdat Wolff vuurwerk echt gewoon veel goed vuurwerk levert voor niks. Maar beiden dealers doen eigenlijk niets meer dan 10% korting leveren. Terwijl op de vuurwerk winkel je gewoon voor bijvoorbeeld een product van 20 euro een product van 10 gratis krijgt (die btw geweldig is). En als ik de 200 euro daar haal dan krijg ik sowiezo een 500 grams pot. Maar ze zijn wel erg duur vergeleken met Wolf. Al heeft deze dealer het tot en met 2007 extreem goed gedaan, daarvoor haalde ik daar altijd vuurwerk en elke keer toppie. Een ander probleem is ook dat ik zeker die 150 euro wel haalt, maar die overige 50 euro misschien niet gaat halen. Dus ja.

    Welke dealer is het beste om mijn vuurwerk te kopen?

    Vraag dit omdat ik van experts wil weten wat het slimste is. Ik koop liever bij Top vuurwerk rotterdam, maar ja, ik weet amper waar dat ligt en ik heb ook geen auto, dus de kosten zullen een beetje erg hoog uitvallen met trein of bus reis. Tevens maakt die onzekerheid me gek in de vorm van dat ik alsmaar nieuwe lijsten maak en alsmaar zoveel leuk vuurwerk ziet. Ik kan gewoon niet kiezen. De lijsten die mij worden gegeven hier zijn wel goed, maar stijgen elke keer toch boven de 200 euro en zijn tevens niet proof tegen die mogelijke niet 50 euro.

    Uhm ja. Alvast bedankt voor het antwoord en tot ziens. Hopelijk antwoorden mensen op deze topic en hopelijk staat die op de goede plek.

    Groetjes, Firewebs

  12. #27
    VWC-Lid scootflyer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2005
    Berichten
    422
    Thanks
    47
    63 waarderingen in 38 posts
    @ Herdervriend,

    In Lopik (als je iemand met een auto kunt regelen is het ongeveer een half uurtje van Gouda, de kosten met de bus zijn ongeveer een tientje voor een retour) zit een vuurwerkzaak die het assortiment van Wolff verkoopt met 30% korting. Enige vereiste is dat je voor 300 Euro moet bestellen (min die 30% moet je dus minimaal 210 euro betalen!). Je kan je budget dan niet meer splitsen. Voordeel is wel dat je keuze hebt uit een groot assortiment met veel cakes die bij jou denk ik prima in de smaak vallen (o.a. Dynasty van Wolff en Zena) voor een zeer scherpe prijs.

    De website is: www.goedkopervuurwerk.nl
    Als je een account aanmaakt kan je de prijzen zien.

    succes met je keuze

  13. #28
    VWC-Lid Bram95's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 juni 2008
    Locatie
    In de boot van de Baron
    Berichten
    1.435
    Thanks
    1.309
    688 waarderingen in 355 posts
    Kan iemand voor mij een lijst maken voor bij de rijswijkse vuurwerkhal?
    Budget: €150,- (30kleinspul, 40pijlen,80cakes).
    "I came in like a crackling ball."

  14. #29
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scootflyer Bekijk bericht
    @ Herdervriend,

    In Lopik (als je iemand met een auto kunt regelen is het ongeveer een half uurtje van Gouda, de kosten met de bus zijn ongeveer een tientje voor een retour) zit een vuurwerkzaak die het assortiment van Wolff verkoopt met 30% korting. Enige vereiste is dat je voor 300 Euro moet bestellen (min die 30% moet je dus minimaal 210 euro betalen!). Je kan je budget dan niet meer splitsen. Voordeel is wel dat je keuze hebt uit een groot assortiment met veel cakes die bij jou denk ik prima in de smaak vallen (o.a. Dynasty van Wolff en Zena) voor een zeer scherpe prijs.

    De website is: www.goedkopervuurwerk.nl
    Als je een account aanmaakt kan je de prijzen zien.

    succes met je keuze
    Ik zal het wel kunnen betalen. Ik houd wel van die extreme korting. Alleen ik ben zo bang dat ik die 210 euro niet haal, dat ik liever toch iets in de buurt heb wat meer korting heeft. Ik weet ik zeik, heb wel al een lijstje geprobeerd te maken. Alleen om nou voor 1 december de bestelling te moeten doen en met die extreme onzekerheid word ik gek.

    Dus ja terug na me vraag, welke van de 5 bovengenoemde dealers zijn het beste?

    (Volgend jaar, als zekerste weten mijn budget hoger is en ik hopelijk een rijbewijs heb, denk ik dat ik wel graag verder ga...Alleen nu...Ja xD)

    Belangrijkste is gewoon dat ik zoveel mogelijk (niet klein/fonteinen vuurwerk) heb...Van maximaal 200 euro, wat aangepast kan worden na 150 als ik het niet haal)...En ja liefst met zoveel mogelijk korting xD
    Laatst gewijzigd door herdervriend; 3 november 2009 om 22:50

  15. #30
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Hee jongens, ik zoek nog een leuke fanshaped cake voor 30-40 euro. Graag met wat mooi grote effecten en die niet al te snel alles eruit knalt. Golden Flowers van Original leek me mooi, maar wordt bij m'n dealer niet per stuk verkocht... Andere ideeën? Maakt niet uit van welke importeur.

Pagina 2 van 11 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •