Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 19 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 283
  1. #16
    VWC-Lid StefanT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2008
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    41
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Graag geen valse vespellingen zoals bij ons als vorig jaar haha

    Dat vond ik jammer, me buurman die altijd veel sier heeft, had alles die avond al afgestoken i.v.m. mist. Tegen 11 uur klaarde het op en was het helemaal niet mistig

  2. #17
    VWC-Lid Firecrack-R's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    596
    Thanks
    198
    273 waarderingen in 122 posts
    Vorig jaar zat ik ook helemaal enthousiast te doen over vriesweer op oudjaarsdag totdat het zover was... 10 uur s'ochtends, een tas vol met mooi knalspul alleen ik zat alleen maar te denken aan me koude handen jezus die vielen er zowat af leek het, ik was er toch niet zo goed op voorbereid.(het was ook -10 ofzo en later werd het -4 dus veel beter te doen)

    Ik zou voor een graadje of -3 gaan, een lekkere laag ijs op de sloten, een paar mooie egale grijze wolken en een heel klein briesje om de mist tegen te gaan.

  3. #18
    VWC-Lid Asian Thunder's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 augustus 2008
    Berichten
    96
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ik hoop dat het echt een keer gaat vriezen met oud en nieuw, en dat er de hele dag wat mist is en af en toe iets sneeuw.
    Daar verlang ik elk jaar al naar met oud & nieuw.

  4. #19
    VWC-Lid 3fire3boy3's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2007
    Berichten
    421
    Thanks
    56
    72 waarderingen in 40 posts
    vriezen zeker ja, maar sneeuw en mist niet.
    Sneeuw is niet zo handig als je een 100k wil uitrollen. En mist is overdag niet zo erg. Maar savonds wel.
    Geef mij maar lekker helder vriesweer
    Wees een echte freak, slopen is niet stoer.

  5. #20
    VWC-Lid magnolia's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 april 2008
    Berichten
    4.048
    Thanks
    1.536
    652 waarderingen in 422 posts
    mwo mist hoeft niet altijd negatief te zijn hoor als het maar geen dichte miste is

    maar als het vriest is altijd goed
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

  6. #21
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Verleden jaar had ik eerlijk gezegd totaal geen last van de mist. Rond 10 uur kwam er wel ff een streepje over vliegen. Maar rond 11 uur was die al helemaal weg. Waaide niet hard en het was niet vries koud. Dus voor mij een geweldig weertje

    Dit jaar hoop ik dat het toch wel wat beter word. Ik hoop dat er overdag, nadat ik klaar ben met mijn vuurwerk, het ff gaat regenen, zodat ik ff kan bijkomen en iedereen eens slim doet en het bewaard dat mooie avondvuurwerk. Daarna hoop ik dat het een gigantisch mooie zonsondergang word, die ik 100% ga bekijken en fotograferen LOL. Temperatuur mag tussen de 0 en 10 graden liggen. Tevens, mag het eigenlijk ook sneeuwen in plaats van regenen overdag. (2 graden is dan de beste temperatuur.) In de avond en nacht moet het droog, niet bewolkt en 0 tot 4 graden blijven. Weinig tot geen mist. En ja, windkracht 2 is de max wat er mag staan.

    ZO, vandaag is het wel aardig rot weer...Harde wind, erg fris, wat regen, maar redelijke zonsondergang

  7. #22
    VWC-Lid StefanT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2008
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    41
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Hele waslijst, haha

  8. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Locatie
    Limburg (NL)
    Berichten
    4.794
    Thanks
    2.000
    4.517 waarderingen in 1.264 posts
    Ik zet dit jaar gewoon weer in op dikke mist.. dat hebben we al 2 jaar en dat zal wel aanhouden.
    Dan kan het nooit tegenvallen vorig jaar was ik namelijk behoorlijk teleurgesteld omdat ik flink gehoopt had dat het er niet zo Kwalitatief Uitermate Teleurstellend uit zou zien als t jaar ervoor.

  9. #24
    VWC-Lid FR1908's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 november 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    263
    Thanks
    530
    113 waarderingen in 48 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Helemaal mee eens.

    Geef mij maar een koude winterdag. Rond het vriespunt met een grimmige grijze sfeer. Met een muts op vuurwerk afsteken en handen warmhouden aan aansteeklonten en vuurwerk. En hopelijk geen mist, vorig jaar was het hier gewoon een ramp.
    Ben ik het compleet mee eens. Lekker 'grimmig' en geen zon, veel rook en kruitdamp door de straten, om 12 uur 's nachts niet teveel mist dat je de effecten niet meer ziet, beetje koud zodat je het gevoel hebt dat het winter is, en geen neerslag. Ideaal lijkt me zo!

  10. #25
    Banned
    Geregistreerd
    14 juli 2007
    Berichten
    728
    Thanks
    402
    783 waarderingen in 190 posts
    -1graden celsius, geen regen, TOTAAL GEEN WIND, wat wolken hier en daar, geen felle zon, geen mist en geen POLITIE...

  11. #26
    VWC-Lid pyro-power's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 augustus 2008
    Locatie
    Op het bureau
    Berichten
    587
    Thanks
    3
    9 waarderingen in 6 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
    Verleden jaar had ik eerlijk gezegd totaal geen last van de mist. Rond 10 uur kwam er wel ff een streepje over vliegen. Maar rond 11 uur was die al helemaal weg. Waaide niet hard en het was niet vries koud. Dus voor mij een geweldig weertje

    Dit jaar hoop ik dat het toch wel wat beter word. Ik hoop dat er overdag, nadat ik klaar ben met mijn vuurwerk, het ff gaat regenen, zodat ik ff kan bijkomen en iedereen eens slim doet en het bewaard dat mooie avondvuurwerk. Daarna hoop ik dat het een gigantisch mooie zonsondergang word, die ik 100% ga bekijken en fotograferen LOL. Temperatuur mag tussen de 0 en 10 graden liggen. Tevens, mag het eigenlijk ook sneeuwen in plaats van regenen overdag. (2 graden is dan de beste temperatuur.) In de avond en nacht moet het droog, niet bewolkt en 0 tot 4 graden blijven. Weinig tot geen mist. En ja, windkracht 2 is de max wat er mag staan.

    ZO, vandaag is het wel aardig rot weer...Harde wind, erg fris, wat regen, maar redelijke zonsondergang
    Wat jij nou allemaal opnoemt is toch redeijk onmogelijk hoor want als het gaat regenen en daarna s'avonds niet gaat vriezen gaat het toch wel behoorlijk misten. En sneeuw met 2 graden boven nul Dan komt er gewoon ontdooide sneeuw uit de lucht vallen, beter bekent als regen

    Toch wel slim dat het rond 6 uur even gaat regenen, dan worden de weigeraars mooi nat Maar dan die grote kans op mist...
    Guess who's back?

  12. #27
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.293
    Thanks
    14.075
    5.844 waarderingen in 1.886 posts
    laat dat regenen om 6 uur maar achter wegen!!!!
    er zijn freaks die dan ook leker stoken!(zoals ik)
    maar het zou mooi zijn als het snachts om een uur of 3 a 4 gaat regenen (voor de zoekende kindertjes)
    maar het heeft na delen als ik nou mooie labels vind dan zijn ze al helemaal nat en vernacheld

  13. #28
    VWC-Lid vincmeister's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2006
    Berichten
    744
    Thanks
    460
    846 waarderingen in 321 posts
    overdag 25 graden en helder blauwe hemel met een klein briesje wind, 's nachts koelt het af naar een graad of 18, en windkracht 2. vroeg in de volgende ochtend een klein verfrissend buitje en dan weer 24 graden.


    ergens zegt mijn gevoel dat ik in het verkeerde land woon...

  14. #29
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.969
    Thanks
    2.327
    3.388 waarderingen in 1.553 posts
    Voor de jaarwisseling 08/09 zou het koud worden.
    Dus ik naar de Hema, een thermobroek gekocht.
    Blijven me benen en wat er tussen hangt lekker warm.
    Nou die thermobroek heb ik 2 januari weer teruggebracht, want ik heb hem niet aangehad.
    Ik had het zo warm, van de kruitstress. D:

    Me idiale weerbeeld.
    Wat wind, zodat de kruitwolken wegwaaien en de effecten niet verwaaieren.
    Niet al te koud, een paar graden onder 0 is goed.
    En geen regen, want dan gaat me sigaar uit.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  15. #30
    VWC-Lid pyro-power's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 augustus 2008
    Locatie
    Op het bureau
    Berichten
    587
    Thanks
    3
    9 waarderingen in 6 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vincmeister Bekijk bericht
    overdag 25 graden en helder blauwe hemel met een klein briesje wind, 's nachts koelt het af naar een graad of 18, en windkracht 2. vroeg in de volgende ochtend een klein verfrissend buitje en dan weer 24 graden.


    ergens zegt mijn gevoel dat ik in het verkeerde land woon...

    Whaha, volgends mij kun je beter naar fallas heen gaan
    Guess who's back?

Pagina 2 van 19 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •